Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37016

Назва: Сучасні методи комунікації на підприємстві “Рошен”
Інші назви: Modern methods of communication at the enterprise “Roshen”
Автори: Демянишина, В. С.
Demyanyshyna, V. S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Демянишина В. С. Сучасні методи комунікації на підприємстві “Рошен” / В. С. Демянишина // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 38–39. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description: Demyanyshyna V. S. (2021) Suchasni metody komunikatsii na pidpryiemstvi "Roshen" [Modern methods of communication at the enterprise “Roshen”]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 38-39 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 2-гру-2021
Дата внесення: 30-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 2-3 грудня 2021 року
2-3 december 2021
УДК: 659
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 38-39
Початкова сторінка: 38
Кінцева сторінка: 39
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37016
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Перелік літератури: 1. Попова Н. В. Маркетингові комунікації : підручник. Харків: «Факт», 2020. 315 с.
2. Бойко Р. В., Лежанська М. В. «Паблік рилейшнз» у діяльності кондитерської корпорації «Roshen». Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 6. С. 51-53.
References: 1. Popova N. V. Marketynhovi komunikatsii : pidruchnyk. Kharkiv: "Fakt", 2020. 315 p.
2. Boiko R. V., Lezhanska M. V. "Pablik ryleishnz" u diialnosti kondyterskoi korporatsii "Roshen". Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2010. No 6. P. 51-53.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.