Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36353

Назва: Просування продукції підприємства на ринку: ключові аспекти
Інші назви: Promotion of the enterprise’s products on the market: key aspects
Автори: Поцілуйко, Анастасія
Potsiluiko, Anastasia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Поцілуйко А. Просування продукції підприємства на ринку: ключові аспекти / Поцілуйко Анастасія // Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 05 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 157–158. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description: Potsiluiko A. (2021) Prosuvannia produktsii pidpryiemstva na rynku: kliuchovi aspekty [Promotion of the enterprise’s products on the market: key aspects]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), pp. 157-158 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2021
Дата внесення: 17-гру-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 05 листопада 2021 року
05 November 2021
УДК: 339.1
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 157-158
Початкова сторінка: 157
Кінцева сторінка: 158
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36353
ISBN: 978-617-7875-24-5
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.26906/EiR.2021.1(80).2240
Перелік літератури: 1. Наумова О.О., Хрістов Є.О.. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу. Вчені записки Університету «КРОК», 2017. Випуск 46. С. 146–153.
2. Ворона Л. М., Скригун Н. П. Сучасні технології просування товару. Наука і технології : крок в майбутнє. Прага : Освіта і наука, 2013. Ч. 4. C. 3–5.
3. Viktoriia Bondarenko, Oleksandr Khadartsev, Olesia Hryhorieva. The effectiveness of product and brand promotion: the role of marketing communications. Економіка і регіон. Полтава: ПНТУ, 2021. Т. 1 (80). С. 75-81. doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2021.1(80).2240.
4. Ілляшенко С. М., Іванова Т. Є. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. № 3. С. 20–32.
References: 1. Naumova O.O., Khristov Ye.O.. Sutnist ta suchasni metody prosuvannia produktsii v systemi marketynhu. Vcheni zapysky Universytetu "KROK", 2017. Issue 46. P. 146–153.
2. Vorona L. M., Skryhun N. P. Suchasni tekhnolohii prosuvannia tovaru. Nauka i tekhnolohii : krok v maibutnie. Praha : Osvita i nauka, 2013. Ch. 4. P. 3–5.
3. Viktoriia Bondarenko, Oleksandr Khadartsev, Olesia Hryhorieva. The effectiveness of product and brand promotion: the role of marketing communications. Ekonomika i rehion. Poltava: PNTU, 2021. V. 1 (80). P. 75-81. doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2021.1(80).2240.
4. Illiashenko S. M., Ivanova T. Ye. Instrumenty ta metody prosuvannia produktsii v Internet: analitychnyi ohliad. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2015. No 3. P. 20–32.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:VII Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.