Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНазаревич, Олег Богданович-
dc.contributor.authorНікітін, Владислав Андрійович-
dc.contributor.authorNikitin, Vladyslav-
dc.date.accessioned2021-07-11T15:00:28Z-
dc.date.available2021-07-11T15:00:28Z-
dc.date.issued2021-06-24-
dc.date.submitted2021-06-10-
dc.identifier.citationНікітін В. А. Створення 3D моделі комп’ютерної гри для Unity Asset Store засобами Blender та Substance Painter : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / В. А. Нікітін. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35794-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці 3D моделі для комп’ютерної гри з використанням Blender та Substance Painter. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто засоби, з допомогою яких відбувається створення моделі, їх інтерфейс та основні принципи роботи. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто етапи створення виско-кополігональної та низькополігональної моделі, UV-розгортку та текстурування. В третьому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто питання безпеки життєдіяльності та охорони праці. Мета роботи: пройти всі етапи створення 3D моделі, яка буде готова для використання в ігрових рушіях.uk_UA
dc.description.abstractQualification work is devoted to the development of a 3D model for a computer game using Blender and Substance Painter.Purpose: to go through all the stages of creating a 3D model that will be ready for use in game engines. The first section of the qualification work discusses the means by which the model is created, their interface and the basic principles of work. The second section of the qualification work considers the stages of creating a high-polygonal and low-polygonal model, UV-scanning and texturing. In the third section of the qualification work the issues of life safety and labor protection are considered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 1 ОГЛЯД СЕРЕДОВИЩ РОЗРОБКИ 8 1.1 Огляд Blender 8 1.2 Огляд Substance Painter 11 2 РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ 13 2.1 Створення викокополігональної 3D моделі 13 2.2 Деталізація високолігональної моделі 15 2.3 Створення низькополігональної моделі та її оптимізація 18 2.4 Матеріали та UV розгортка 23 2.5 Експорт моделей 31 2.6 Запікання карт 34 2.7 Текстурування моделі 37 2.8 Імпортування моделі в Unity Asset Store 45 2.9 Висновок до другого розділу 46 3 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ХОРОНИ ПРАЦІ 47 3.1 Підбирання оптимальних параметрів мікроклімату на робочих місцях 47 3.2 Вимоги до виробничого освітлення та його нормування 48 3.3 Психофізіологічне розвантаження для працівників 49 3.4 Висновки до третього розділу 50 ВИСНОВКИ 51 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 52 ДОДАТКИuk_UA
dc.subject3D модельuk_UA
dc.subject3D modeluk_UA
dc.subjectполігонuk_UA
dc.subjectpolygonuk_UA
dc.subjectUV-розгорткаuk_UA
dc.subjectUV-unwrapuk_UA
dc.subjectзапіканняuk_UA
dc.subjectbakinguk_UA
dc.subjectтекстураuk_UA
dc.subjecttextureuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.titleСтворення 3D моделі комп’ютерної гри для Unity Asset Store засобами Blender та Substance Painter.uk_UA
dc.title.alternativeCreating 3D computer game model for Unity Asset Store using Blender and Substance Painteruk_UA
dc.typeBachelor Thesis-
dc.rights.holder© Нікітін Владислав Андрійович, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТиш, Євгенія Володимирівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.62uk_UA
dc.relation.references1 Опис Blender. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Blender 2 Substance Painter. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.substance3d.com/products/substance-painter/ 3 Blender офіційна сторінка. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blender.org 4 Модифікатори Blender. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://blender3d.com.ua/tag/modifiers/ 5 Етапи розробки 3D моделі. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:https://www.school xyz.com/kak_delayutsya_modeli_dlya_aaa_igr_polnyj_gajd_po_aaa_pajplajnu 6 Топологія. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу : https://blender3d.com.ua/rukovodstva-po-topologii/ 7 Матеріали в Blender. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.school-xyz.com/rabota-s-materialami-v-blender 8 UV - розгортка. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://render.ru/ru/XYZ/post/16838 9 UV - розгортка. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/UV_mapping 10 Карти нормалі. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Normal_mapping 11 Процедурні матеріали. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://academy.substance3d.com/courses/the-pbr-guide-part-1 12 Процедурні матеріали. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://academy.substance3d.com/courses/the-pbr-guide-part-2 13 Розумні матеріали. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.substance3d.com/spdoc/smart-materials-and-masks-109609006.html 14 Робота з матеріалами. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.substance3d.com/spdoc/unity-5-130842630.html 15 Імпорт в Unity Asset Store. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity3d.com/ru/quick-guide-to-unity-asset-store 16 Мікроклімат виробничої зони. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://dspif.gov.ua/news/239-mkroklmat-virobnichoyi-zoni.html 17 Вимоги виробничого освітлення. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pidru4niki.com/1754011438285/bzhd/osnovni_vimogi_virobnichogo_osvitlennya 18 Психофізіологічне розвантаження. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://studfile.net/preview/2430071/page:9/uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітін.pdf4,85 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора