Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35775
Назва: Чат-бот та таргетована реклама - інструменти удосконалення каналу комунікації та просування продукції в соціальних мережах
Інші назви: Chat-bot and target advertising as tools of communication channel improvement and products promotion in social networks
Автори: Cеркіз, Станіслав Сергійович
Serkiz, Stanislav
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Cеркіз С. С. Чат-бот та таргетована реклама - інструменти удосконалення каналу комунікації та просування продукції в соціальних мережах : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / С. С. Cеркіз. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — 42 с.
Дата публікації: 22-чер-2021
Дата подання: 8-чер-2021
Дата внесення: 11-лип-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Струтинська, Ірина Володимирівна
Члени комітету: Муж, Валерій Вікторович
УДК: 004.62
Теми: таргетована реклама
target advertising
чат-бот
chat-bot
клієнт
customer
просування
promotion
оголошення
advertisement
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці чат-бота для Instagram магазину. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка і реалізація чат-бота для полегшення продажу в інтернеті. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто поняття «Таргетованої реклами » та її створення та використання в соціальній мережі Instagram. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто що таке чат-бот, з якою метою його створюють та як розробити чат-бота для Instagram магазину. В розділі «Безпека життєдіяльності, основи охорони праці» розглядається питання вплив діяльності людини на довкілля та стихійні лиха та їх кваліфікація.
Qualifying work is dedicated to the development of a chatbot for the Instagram store. The purpose of this qualification is to develop and implement a chatbot to facilitate online sales. In the first section of the qualification work the concept is considered "Targeted advertising" and its creation and use on the social network Instagram. The second section of the qualification work discusses what a chat-bot is, the purpose for which it is created and how to develop a chat-bot for the Instagram store. In the section "Life safety, basics of labor protection" the question of the impact of human activities on the environment and natural disasters and their qualification is considered.
Зміст: ВСТУП...8 1 ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ ПОЛОЖЕННЯ ТАРЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ...9 1.1 Поняття “Таргетованої реклами”….9 1.2 Запуск таргетованої реклами...10 1.2.1.Запуск просування через мобільний додаток Instagram...6 1.2.2 Аналіз діючої реклами...8 1.3 Створення пікселя та поняття ретаргетинга...19 1.3.1 Створення пікселя у Facebook...19 2 РОЗРОБКА ЧАТ – БОТА ДЛЯ INSTAGRAM МАГАЗИНУ...22 2.1 Чат-бот та його використання ...22 2.2 Розробка чат-бота...23 2.2.1 Тестування чат-бота...29 2.3 Готові чат-боти для просування і комунікації з людьми...32 3 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...34 3.1 Вплив діяльності людини на довкілля...34 3.2 Стихійні лиха та їх класифікації...36 ВИСНОВКИ...39 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ...40
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35775
Власник авторського права: © Cеркіз Станіслав Сергійович, 2021
Перелік літератури: 1. Что такое таргетинг? [Електронний ресурс].Режим доступу до ресурсу-https://gravitec.net/ru/blog/chto-takoe-targeting-kak-rabotaet/ 2. Як визначити цільову аудиторію і навіщо це робити [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу- https://horoshop.ua/ua/blog/kak-opredelit-tselevuu-auditoriu/ 3. Які проблеми вирішує налаштування таргетованої реклами Режим доступу до ресурсу - https://promodo.ua/ua/service/tarhetyrovannaya-reklama/ 4. Метрики в FB Режим доступу до ресурсу - https://leadzavod.com/cpc-cpm-epc-cr-cpl-cpo-prostymi-slovami/ 5. Как настроить аудиторию для рекламі в Facebook [Електронний ресурс].Режим доступу до ресурсу- https://www.unisender.com/ru/blog/sovety /reklama-v-facebook-4-tipa-auditoriy-kotorye-obyazatelno-nado-nastroit/ 6.Цілі компанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://www.facebook.com/adsmanager/manage/campaigns?act=220009102906733&nav_entry_point=comet_bookmark 7. Как включить CPC в FB [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://marketica.pro/lajfxak-kak-nastroit-reklamu-s-oplatoj-za-kliki-v-facebook/ 8. Форматы рекламных объвлений в FB [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://netpeak.net/ru/blog /formaty-reklamnykh-ob-yavleniy-v-facebook-i-instagram/ 9. Налаштування аудиторії Instagram [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://prosmm.com.ua/reklama-v-instagram-yak-nalashtuvaty-i-zapustyty-skilky-koshtye 10. Аналіз реклами через Facebook Ads [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://reportkey.ru/help/analiz-effektivnosti-reklamy-v-facebook-ads-manager/ 41 11. Pixel Facebook Ads [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://horoshop.ua/ua/blog/sbor-auditorii-dlya-remarketinga/ 12. Ретаргетинг Ads [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://www.criteo.com/ru/what-is-retargeting/ 13. Cтворення Pixel [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://help.elama.global/hc/ru/articles/360003661233-Создание-и-установка-пикселя-Facebook-на-сайт 14.Все про чат-боти [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://www.interkassa.com/ua/blog/vse-o-chat-botah-preimushchestva-tipy-i-shema-raboty/ 15.Рассылки чат–бот [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://cases.media/column/messendzher-marketing-v-facebook-sozdanie-i-prodvizhenie-chat-bota 16. Переваги та недоліки чат боту боти [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://www.epochta.ru/blog/articles/chat-bots/ 17. Персональний бізнес бот боти [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://evergreens.com.ua/ua/articles/create-bot.html 18 Переваги конструкторів [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://blog.callibri.ru/kak-rabotayut-chat-boty 19. Чат-бот написаный с нуля [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://botcreators.ru/blog/preimushhestvo-samopisnyh-botov-ot-sozdannyh-na-konstruktore/ 20. Зручний сервіс автопостингу [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://magdamagla.com/instagram/insmm-udobnyj-servis-avtopostinga/ 21. Перекладання текстів за допомогою чат-бота в telegram [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу https://nastroyvse.ru/programs/review/kak-polzovatsya-botom-telegram-perevodchik.html 42 22. Суть і задача ботів [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://outsourcing.team/blog/smm/telegram-bot/ 23. Людина та довкілля [Електронний ресурс]. –. – Режим доступу до ресурсу: https://osvita.ua/vnz/reports/ecology/21348/ 24. Класифікація забруднень довкілля – Режим доступу до ресурсу: https://osvita.ua/vnz/reports/ecology/21286/ 25. Джерела забруднення [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://osvita.ua/vnz/reports/ecology/21286/ 26. Класифікація забруднення – Режим доступу до ресурсу: https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/Забруднення._Класифікація_забруднень_довкілля 27. Стихійні лиха [Електронний ресурс]– Режим доступу до ресурсу: http://www.medcollege.te.ua/sayt1/Lecturs/Lekcia_OBGD/8_9Prichina.htm 28.Характеристика небезпечної ситуації– Режим доступу до ресурсу: https://lubbook.org/book_205_glava_19_4.3._Klasifіkaсіja_ta_zagal.html 29. Зсув_грунту [Електронний ресурс]– Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Зсув_ґрунту 30. Небезпечні явища - Режим доступу до ресурсу: http://vlch.org/index.php?option=com_content&view=article&id=123:zavdannya-na-15-02-2018-roku&catid=45&Itemid=181 31. Пасивні та активні заходи [Електронний ресурс]– Режим доступу до ресурсу: http://194.44.112.13/chytalna/6569/files/basic-html/page14.html
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cеркіз.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора