Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorМитрога, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorMytroha, Oleksandr-
dc.date.accessioned2021-06-15T18:37:03Z-
dc.date.available2021-06-15T18:37:03Z-
dc.date.issued2021-06-15-
dc.date.submitted2021-06-07-
dc.identifier.citationМитрога О. А. Організація маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі філії «Деренівський асфальтобетонний завод» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / О. А. Митрога. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35346-
dc.descriptionОдним із важливих завдань для Філії “Деренівський АБЗ” постає питання про створення ефективної служби маркетингу, яка допоможе проінформувати споживачів про діяльність досліджуваного підприємства, здійснити стимулювання як покупців так і працівників підприємства, пошук можливих варіантів підвищення якості асфальтобетонної суміші з метою отримання позитивного іміджу з боку споживачів. В результаті усіх вище перерахованих заходів на Філії “Деренівський АБЗ” буду спостерігатись тенденція збільшення прибутків. Служба маркетингу повинна брати участь в розробці програм, планів, графіків, пов’язаних з плануванням удосконаленням якісних показників асфальтобетонної суміші і наданням послуг, вимагати від відповідних підрозділів фірми надання всієї необхідної інформації, що забезпечить повноцінну роботу відділу, повністю відповідати за обґрунтованість аналітико-оцінювальних документів, які розробляються для керівництва підприємства. Організація маркетингової служби для промислових товарів набагато складніша в своєму проведенні, ніж маркетинг споживчих товарів. Виробники засобів виробництва стикаються з цілим рядом специфічних проблем, першопричина яких криється в особливостях формування і розвитку попиту на цю продукцію, а саме такого специфічного продукту, як асфальтобетонна суміш. В сучасних умовах розвитку економіки підприємство повинно раніше похвилюватися про те, коли і в якій кількості, а також хто купує його продукцію. Завершальною стадією управління маркетингом і збутом повинен стати контроль – процес прийняття та реалізації рішення, систематичне порівняння фактичних результатів діяльності із запланованими. Кінцевий результат контролю - корегуючі дії на управляючі фактори та пристосування діяльності підприємства до неконтрольованих факторів. Дорожня галузь, в якій працює Філія “Деренівський АБЗ” є досить привабливою. Дане підприємство з кожним роком стає все більш рентабельним, збільшується реалізація продукції, а це свідчить проте, що асфальтобетонна суміш користується попитом. Проте керівникам Філії не слід зупинятися на досягнутому, а необхідно йти “вперед”. Пошук нових можливостей призведе до збільшення прибутку та отримання позитивного іміджу збоку споживачів. Основною проблемою дорожнього господарства на сьогодні є покращення його якісного стану. Наявний стан дорожньо-мостового господарства, коли значна кількість доріг не відповідають сучасним нормативним вимогам, в значній мірі спричинило тривале недофінансування галузі. Разом з тим в останні роки в галузі відбуваються позитивні зміни. Зросли обсяги фінансування, що дало змогу збільшити обсяги дорожніх робіт, у тому числі капітальних, покращився стан облаштування доріг технічними засобами організації дорожнього руху та об’єктами придорожнього сервісу, почався процес оновлення основних фондів, сповільнився відтік кваліфікованих кадрів. Подальший розвиток економіки та збільшення бюджетних надходжень, удосконалення законодавчої бази стосовно спрямування коштів на будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг, зміцнення фінансового стану власників відомчих доріг, а також робота дорожніх організацій по вивченню та впровадженню передового досвіду та технологій зумовить подальший динамічний розвиток дорожнього господарства області.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження - виступає вся організаційна структура фірми, її позитивні та негативні сторони, та їх мінливості змін. Об'єкт дослідження - є досліджуване підприємство, головні задачі якого якнайкраще та найякісніше надавати послуги та задовільняти потреби споживачів. Метою роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо формування та удосконалення маркетингового відділу. Методи дослідження − економіко-статистичні, математичні, експертні, соціологічне опитування, анкетування, хронометраж робочого дня. Сформовано пакет інформаційних ресурсів, потрібних для здійснення управлінської діяльності першої керуючої особи підприємства; обґрунтовано концепцію створення автоматизованого робочого місця керівника підприємства; розроблено проект інтегрованої інформаційної системи «Менеджер» для підтримки прийняття управлінських рішень керівником підприємства. Результати впроваджено в діяльність Деренівського асфальтобетонного заводу.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of research is the entire organizational structure of the firm, its pros and cons, and their variability of change. The object of research is the researched enterprise, the main tasks of which are to provide services in the best and highest quality and to satisfy the needs of consumers. The purpose of the work is to develop practical recommendations for the formation and improvement of the marketing department. The methods of investigation are economical and statistic, mathematical, experting ones, sociologic interrogation, questionnaire, chronometration of working day. The package of the information resources necessary for realization of administrative activity of the first managing person of the enterprise is formed; the concept of creating an automated workplace of the head of the enterprise is substantiated; the project of the integrated information system "Manager" for support of acceptance of administrative decisions by the head of the enterprise is developed. The results were implemented in the activities of Derenovsky Asphalt Concrete Plant.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. Розділ 1. Теоретичні основи та практичні аспекти управління маркетингом на підприємстві. 1.1 Маркетинг як соціальний та управлінський інструменти ринкової економіки. 1.2 Сучасний стан розвитку та управління дорожньою галуззю Тернопільщини. Розділ 2. Аналіз організації маркетингової діяльності на Філії “Деренівський АБЗ”. 2.1 Особливості функціонування досліджуваного підприємства. 2.2 Аналіз стану маркетингової діяльності на фірмі. Розділ 3. Вдосконалення організації маркетингової діяльності на Філії “Деренівський АБЗ”. 3.1 Організація маркетингової діяльності на підприємстві. 3.2 Забезпечення ефективної взаємодії маркетингової служби з іншими підрозділами заводу. 3.3 Економічне обґрунтування проекту організації маркетингової служби. Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Психологічні причини нещасних випадків і травматизму. 4.2 Механізація транспортування та встановлення важких за вагою деталей. Висновки. Бібліографія. Додатки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectбітумна сумішuk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectспоживчі мотиваціїuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.subjectbituminous mixuk_UA
dc.subjectorganizational structureuk_UA
dc.subjectconsumer motivationsuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі філії «Деренівський асфальтобетонний завод»uk_UA
dc.title.alternativeOrganization of marketing activities at the enterprise, on the example of the branch "Derenovsky asphalt plant"uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Митрога Олександр Анатолійович, 2021"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc631.1.027uk_UA
dc.relation.references1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг: Загальний курс. К.: Діалектика, 2001. 601 с. 2. Ассзль Г. Маркетинг: принци¬пи и стратегия. М.: Инфра, 1999. 254 с. 3. Балабанова Л.В. Маркетинг. К.: Знання-Прес, 2004. 644 с. 4.Багиев Г.Л. и др. Маркетинг. М.: Єкономика, 2003. 225 с. 5.Білик М.Д. Управління фінансами державних підприємств. К.: Т-во “Знання”, КОО, 1999. 312 с. 6. Білоус О.Г.. Панченко Є.Г. Менеджмент: конкурентоздатність та ефективність. К., 1998. 210 с. 7.Войчак А.В., Павленко А.Ф Маркетинг. Підручник. К.: КНЕУ, 2003. 315 с. 8. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Навч. посібник. К.: Лібера,1996. 384 с. 9.Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навчальний посібник. К.: Вища школа, 1994. 327 с. 10. Герасимчук В.Г. Розвиток під¬приємництва: діагностика, стратегія, ефективність. К.: Вища шко¬ла, 2002. 205 с. 11.Житна І.П., Нескреба А.М. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. Навч. посібник: Пер. з рос. К.: Вища шк., 1992. 191 с. 12. Іващенко В.М., Болох М.А. Економічний аналіз господарської діяльності. К.: ЗАТ “Нічлава”, 2001. 204 с. 13. Ізмаїлова К.В. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. К.: МАУП, 2001. 152 с. 14. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств: Навч. посіб. К.: Т-во “Знання” КОО, 2001. 378 с. 15. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. М.: Прогресс, 1990 р. 736 с. 16. Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посіб. К: “Світ”, 2001. 380 с. 17. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навчальних закладів / 3а ред. О.М. Азаряна. Харків: Студцентр, 2002. 320 с. 18. П. Гінстан. Найкраща книга про збут і маркетинг. Пер. з англ. Львів: Сейбр-Світло, 1996. 208 с. 19. Романов А.Н. и др. Марке¬тинг. М.: Банки и біржі, 1996. 20.Сопко В.В. та ін. Облік та аналіз в управлінні підприємством. К: Техніка, 1992. 182 с. 21.Стюарт Грант. Ефективне управління збутом: / Пер. З англ. Дніпропетровськ: Баланс-Клуб, 2002. 192 с. 22.Окландер М.А. Проблеми фор¬мування маркетингової системи країни. К.: Наук, думка, 2002. 23. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч. посібник. К: Вища шк., 1994. 256 с. 24.Дозорець Н.М. Дорожній комплекс Тернопільщини // Економічна доповідь. 2004 р. 25с. 25. Росовецький О.Я. Відділ під ключ // Контракти. 2005. №5. С. 12-14. 26. Корнієнко І.В. Підвищення якості дорожніх бетонів//Автошляховик України. 2006. №2. С. 25-30. 27. Кривохижа В.Я. Підсумки роботи дорожнього господарства // Автошляховик України. 2006. №1. С.18-22. 28.Фінансова діяльність підприємства / Бандурка О.М., Коробов М.Я., Орлов П.І., Петрова К.Я. К.: Либідь, 2002. 384 с. 29. Статичний матеріал, фінансові звіти Філії “Деренівський АБЗ”.uk_UA
dc.identifier.citationenMytroha O. A. Organization of marketing activities at the enterprise, on the example of the branch "Derenivskyj asphalt plant": bachelor degree thesis on speciality 073 “Management”/ O.A. Mytroha. - Ternopil: TNTU. - 75 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Митрога О.А..pdf213,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Дипломна Митрога О.А..pdfКваліфікаційна робота Митрога О.А.1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора