Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35276

Назва: Управління якістю освітніх послуг закладів вищої освіти в умовах ринкового середовища
Інші назви: Quality management of educational services higher education institutions in a market environment
Автори: Бачинська, Олена
Bachynska, Olena
Приналежність: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, м. Кам’янець-Подільський, Україна
Podilsky Special Educational and Rehabilitation Socio-Economic College, Kamianets-Podilskyi, Ukraine
Бібліографічний опис: Бачинська О. Управління якістю освітніх послуг закладів вищої освіти в умовах ринкового середовища / Бачинська Олена // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 64–72. — (Передумови та особливості трансформації взаємозв’язків між підприємницькими та державними структурами територіально-господарських систем в сучасних умовах).
Bibliographic description: Bachynska O. (2021) Upravlinnia yakistiu osvitnikh posluh zakladiv vyshchoi osvity v umovakh rynkovoho seredovyshcha [Quality management of educational services higher education institutions in a market environment]. Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph (Tern.), pp. 64-72 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія, 2021
Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph, 2021
Журнал/збірник: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 8-чер-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanytsya V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 378.1
Кількість сторінок: 9
Діапазон сторінок: 64-72
Початкова сторінка: 64
Кінцева сторінка: 72
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35276
ISBN: 978-617-7875-15-3
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.management.com.ua/be/be024.html
Перелік літератури: 1. Безтелесна Л.І. Ринкові механізми управління людським розвитком : монографія. Рівне : Ред.-вид. центр НУВГП, 2006. 310 с.
2. Болотов В.А. О построении общероссийской системы оценки качества образования. Вопросы образования. 2005. № 1. С. 5-10.
3. Девяткина М.А. Инновационная политика высшего учебного заведения / Под. ред. Р.Н. Федосовой. М. : ЗАО «Экономика», 2006. 178 с.
4. Деякі аспекти впровадження систем менеджменту якості освіти у вузах. URL : http://www.management.com.ua/be/be024.html (дата звернення: 20.03.2021 р.)
5. Доброскок І. Моніторинг якості вищої освіти: дефінітивний аналіз. Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. Переяслав-Хмельницький, 2008. Вип. 16. С. 50-57.
6. Касьянова О.М. Моніторинг в управлінні навчальним закладом / О.М. Касьянова, Т.Б. Волобуєва // Управлінський супровід моніторингу якості освіти. Харків : Видавнича група «Основа», 2004. 96 с.
7. Корсак К. Проблеми якості вищої освіти : монографія. К. : Педагогічна думка, 2007. 231 с.
8. Кремень В.Г. Вища освіта і Болонський процес : навч. посібник / За ред. В.Г. Кременя. Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2004. 384 с.
9. Лукіна Т.О. Сутність категорії якості освіти в умовах реформування освітньої галузі. Зб. наук. праць НАДУ при Президентові України. К. : Наука, 2003. Вип. 2. С. 126-134.
10. Максимова В.Н. Акмеология: новое качество образования : книга для педагога. СПб. : Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2002. 99 с.
11. Мещанінов О.П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні : монографія. Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2008. 460 с.
12. Перпері Л.М. Аспекти формування критеріїв оцінки якості освітніх послуг. Вісник НТУ «ХПІ». 2017. № 44(1266). С. 162-166.
13. Субетто А.И. Проблема качества высшего образования в контексте глобальных и национальных проблем общественного развития. М. : ПАНИ, 2000. 122 с.
14. Сподін Л.А. Проблеми і шляхи забезпечення якості вищої освіти в Україні. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Гуманітарні студії. 2014. Вип. 203(1). С. 143-150.
15. Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG). К.: ТОВ “ЦС”, 2015. 32 c.
16. Философский словарь / Под. ред. И.Т. Фролова. М. : Политиздат, 1991. 559 с.
17. Education at a Glance. OECD Indicators. – Paris: OECD Centre for Educational Research and Innovation, 2001.
References: 1. Beztelesna L.I. Rynkovi mekhanizmy upravlinnia liudskym rozvytkom : monograph. Rivne : Red.-vyd. tsentr NUVHP, 2006. 310 p.
2. Bolotov V.A. O postroenii obshcherossiiskoi sistemy otsenki kachestva obrazovaniia. Voprosy obrazovaniia. 2005. No 1. P. 5-10.
3. Deviatkina M.A. Innovatsionnaia politika vyssheho uchebnoho zavedeniia, Pod. red. R.N. Fedosovoi. M. : ZAO "Ekonomika", 2006. 178 p.
4. Deiaki aspekty vprovadzhennia system menedzhmentu yakosti osvity u vuzakh. URL : http://www.management.com.ua/be/be024.html (Date of appeal: 20.03.2021 y.)
5. Dobroskok I. Monitorynh yakosti vyshchoi osvity: definityvnyi analiz. Humanitarnyi visnyk Pereiaslav-Khmelnytskoho derzh. ped. un-t im. H. Skovorody. Pereiaslav-Khmelnytskyi, 2008. Iss. 16. P. 50-57.
6. Kasianova O.M. Monitorynh v upravlinni navchalnym zakladom, O.M. Kasianova, T.B. Volobuieva, Upravlinskyi suprovid monitorynhu yakosti osvity. Kharkiv : Vydavnycha hrupa "Osnova", 2004. 96 p.
7. Korsak K. Problemy yakosti vyshchoi osvity : monograph. K. : Pedahohichna dumka, 2007. 231 p.
8. Kremen V.H. Vyshcha osvita i Bolonskyi protses : navch. posibnyk, ed. V.H. Kremenia. Ternopil : Navchalna knyha - Bohdan, 2004. 384 p.
9. Lukina T.O. Sutnist katehorii yakosti osvity v umovakh reformuvannia osvitnoi haluzi. Zb. nauk. prats NADU pry Prezydentovi Ukrainy. K. : Nauka, 2003. Iss. 2. P. 126-134.
10. Maksimova V.N. Akmeolohiia: novoe kachestvo obrazovaniia : kniha dlia pedahoha. SPb. : Izd-vo RHPU im. A.I. Hertsena, 2002. 99 p.
11. Meshchaninov O.P. Suchasni modeli rozvytku universytetskoi osvity v Ukraini : monograph. Mykolaiv : Vyd-vo MDHU im. Petra Mohyly, 2008. 460 p.
12. Perperi L.M. Aspekty formuvannia kryteriiv otsinky yakosti osvitnikh posluh. Visnyk NTU "KhPI". 2017. No 44(1266). P. 162-166.
13. Subetto A.I. Problema kachestva vyssheho obrazovaniia v kontekste hlobalnykh i natsionalnykh problem obshchestvennoho razvitiia. M. : PANI, 2000. 122 p.
14. Spodin L.A. Problemy i shliakhy zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity v Ukraini. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia : Humanitarni studii. 2014. Iss. 203(1). P. 143-150.
15. Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity (ESG). K., TOV "TsS", 2015. 32 c.
16. Filosofskii slovar, Pod. red. I.T. Frolova. M. : Politizdat, 1991. 559 p.
17. Education at a Glance. OECD Indicators, Paris: OECD Centre for Educational Research and Innovation, 2001.
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.