Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35267

Назва: Соціальне підприємництво та соціально відповідальний бізнес
Інші назви: Social entrepreneurship and social responsible business
Автори: Маркович, Ірина Богданівна
Бажанова, Наталія Володимирівна
Паляниця, Віктор Анатолійович
Markovych, Iryna
Bazhanova, Nataliia
Palianytsia, Viktor
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Маркович І. Б. Соціальне підприємництво та соціально відповідальний бізнес / Маркович Ірина, Бажанова Наталія, Паляниця Віктор // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 187–192. — (Соціальне підприємництво як елемент процесу соціальноекономічного розвитку територіально-господарських систем).
Bibliographic description: Markovych I., Bazhanova N., Palianytsia V. (2021) Sotsialne pidpryiemnytstvo ta sotsialno vidpovidalnyi biznes [Social entrepreneurship and social responsible business]. Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph (Tern.), pp. 187-192 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія, 2021
Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph, 2021
Журнал/збірник: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 8-чер-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanytsya V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 338
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 187-192
Початкова сторінка: 187
Кінцева сторінка: 192
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35267
ISBN: 978-617-7875-15-3
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/436-
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/DOC_01_9
https://mbusinesspartner.com.ua/sotsialna-vidpovidalnist-bisnesu
https://doi.org/10.1108/SRJ-09-2018-0245
https://assets.ey.com/content/dam/ey-sites/ey-com/nl_nl/topics/corporate-responsibility/crreports/2019-2020/ey-corporate-responsibility-report-2019-2020-en-v1.pdf
https://www.xerox.com/en-us/about/corporate-social-responsibility
https://query.prod.cms.rt.microsoft.com/cms/api/am/binary/RE4JaGo
Перелік літератури: 1. Господарський Кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/436- 15
2. Yunus, M., Moingeon, B., Lehmann-Ortega, L. Building social business models: Lessons from the Grameen experience. Long Range Plan. 2010, 43, 308–325
3. Mair J. Marty I. Social entrepreneurship research: A source of explanation, prediction, and delight. Journal of World Business. – 2006. – № 41. – Р. 36-44.
4. Шаульська Л.В., Кабаченко Г.С. Розвиток соціального підприємництва як напрям державного регулювання ринку праці. Економiка i органiзацiя управлiння, № 2 (22), 2016, с.300-310
5. Горішна Н.М. Феномен соціального підприємництва: сутність і критерії науковий вісник ужгородського університету. серія: «педагогіка. соціальна робота». – 2016. – випуск 2 (39). URL: file:///users/macbook/desktop/nvuuped_2016_2_16.pdf
6. Green Paper on Corporate Social Responsibility. URL: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/DOC_01_9
7. Котлер Ф. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Ф. Котлер, Н. Лі ; Пер. з англ. С. Яринич. – К. : Стандарт, 2005. – 302 с.
8. Паладієва Я. Соціальна відповідальність бізнесу: що це означає та чому важливо. URL: https://mbusinesspartner.com.ua/sotsialna-vidpovidalnist-bisnesu
9. Frank Nyame-Asiamah, Sughra Ghulam, (2019) "The relationship between CSR activity and sales growth in the UK retailing sector", Social Responsibility Journal. URL: https://doi.org/10.1108/SRJ-09-2018-0245
10. Corporate Responsibility Report 2019-2020, 2020 Ernst & Young Netherland LLP. URL: https://assets.ey.com/content/dam/ey-sites/ey-com/nl_nl/topics/corporate-responsibility/crreports/2019-2020/ey-corporate-responsibility-report-2019-2020-en-v1.pdf
11. 2020 Corporate Social Responsibility Report 2020 Xerox. URL: https://www.xerox.com/en-us/about/corporate-social-responsibility
12. Reimagining a better future together 2020 Microsoft Corporate Social Responsibility Report . URL:https://query.prod.cms.rt.microsoft.com/cms/api/am/binary/RE4JaGo
References: 1. Hospodarskyi Kodeks Ukrainy. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/436- 15
2. Yunus, M., Moingeon, B., Lehmann-Ortega, L. Building social business models: Lessons from the Grameen experience. Long Range Plan. 2010, 43, 308–325
3. Mair J. Marty I. Social entrepreneurship research: A source of explanation, prediction, and delight. Journal of World Business, 2006, No 41, R. 36-44.
4. Shaulska L.V., Kabachenko H.S. Rozvytok sotsialnoho pidpryiemnytstva yak napriam derzhavnoho rehuliuvannia rynku pratsi. Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia, No 2 (22), 2016, P.300-310
5. Horishna N.M. Fenomen sotsialnoho pidpryiemnytstva: sutnist i kryterii naukovyi visnyk uzhhorodskoho universytetu. Serie: "pedahohika. sotsialna robota", 2016, Issue 2 (39). URL: file:///users/macbook/desktop/nvuuped_2016_2_16.pdf
6. Green Paper on Corporate Social Responsibility. URL: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/DOC_01_9
7. Kotler F. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist. Yak zrobyty yakomoha bilshe dobra dlia vashoi kompanii ta suspilstva, F. Kotler, N. Li ; transl. from English S. Yarynych, K. : Standart, 2005, 302 p.
8. Paladiieva Ya. Sotsialna vidpovidalnist biznesu: shcho tse oznachaie ta chomu vazhlyvo. URL: https://mbusinesspartner.com.ua/sotsialna-vidpovidalnist-bisnesu
9. Frank Nyame-Asiamah, Sughra Ghulam, (2019) "The relationship between CSR activity and sales growth in the UK retailing sector", Social Responsibility Journal. URL: https://doi.org/10.1108/SRJ-09-2018-0245
10. Corporate Responsibility Report 2019-2020, 2020 Ernst & Young Netherland LLP. URL: https://assets.ey.com/content/dam/ey-sites/ey-com/nl_nl/topics/corporate-responsibility/crreports/2019-2020/ey-corporate-responsibility-report-2019-2020-en-v1.pdf
11. 2020 Corporate Social Responsibility Report 2020 Xerox. URL: https://www.xerox.com/en-us/about/corporate-social-responsibility
12. Reimagining a better future together 2020 Microsoft Corporate Social Responsibility Report . URL:https://query.prod.cms.rt.microsoft.com/cms/api/am/binary/RE4JaGo
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.