Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШкодзінський, Олег Ксаверович-
dc.contributor.advisorShkodzinskyi, Oleh-
dc.contributor.authorБойчун, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.authorBoychun, Victor-
dc.date.accessioned2020-12-20T21:39:13Z-
dc.date.available2020-12-20T21:39:13Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.date.submitted2020-12-18-
dc.identifier.citationБойчун В. А. Розробка модуля автоматизованого генерування електронного підручника на базі матеріалів електронного навчального курсу в середовищі LMS ATutor : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології“ / В. А. Бойчун. – Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 62 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33241-
dc.descriptionРобота виконана на кафедрі автоматизації технологічних процесів і виробництв факультету прикладних інформаційних технологій та електроінженерії Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться «21» грудня 2020 р. о 14.00год. на засіданні екзаменаційної комісії №22 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи - обрати оптимальну технологію створення електронного підручника та перевірити її ефективність при використанні в рамках навчання за курсом «Гідрогазодинаміка» Засоби розробки, технології та стандарти - С#, XML, PHP, Action Script, HTML5. Основне завдання кваліфікаційної роботи полягає у порівняльному аналізі існуючих технологій веб-програмування та виборі найоптимальнішої для створення електронного підручника, який у подальшому може знайти використання в освітньому процесі Сфера застосування - галузь освітиuk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is to choose the optimal technology for creating an electronic textbook and check its effectiveness when used in the course of "Hydrogas Dynamics" Development tools, technologies and standards - C #, XML, PHP, Action Script, HTML5. The main task of the qualification work is a comparative analysis of existing web programming technologies and the selection of the most optimal for the creation of an electronic textbook, which can later be used in the educational process. Scope - the field of educationuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ...6 СПИСОК СКОРОЧЕНЬ...8 ВСТУП...9 1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА...13 1.1. Інформатизація освіти як складова інформатизації суспільства..13 1.2. Системи електронного навчання у дистанційній освіті....15 1.3. Висновки по розділу ...17 2 ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ТА ЙОГО СТРУКТУРА...18 2.1 Електронний підручник як освітній ресурс...18 2.2. Концепція побудови електронного навчального посібника...20 2.3. Структура програмного забезпечення...21 2.4. Висновки по розділу 2...26 3 ЗМІСТ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ТА ЙОГО СТРУКТУРА...27 3.1 Структура електронного підручника «Гідрогазодинаміка»…27 3.2. Зміст електронного підручника «Гідрогазодинаміка»…28 3.2.1 Візитівка електронного курсу…28 3.2.2. Картка навчальної дисципліни…28 3.2.3. Короткий опис предмету…29 3.2.4. Календарний план вивчення дисципліни…30 3.2.5. Методичні рекомендації щодо роботи з курсом та вхідне тестування…31 3.2.6. Шкала оцінювання…31 3.2.7.Оголошення…31 3.2.8.Навчальні модулі…32 3.3. Організація тестування в ЕНК…35 3.3.1. Види тестових запитань та формування їх бази…35 3.3.2. Види тестових контролів …35 3.4. Висновки по розділу 3....42 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА....43 4.1. Веб-технології створення електронних підручників....43 4.2 Стандартизація у системах дистанційного навчання....47 4.3. Висновки по розділу 4....50 5 ХАРАКТЕРИСТИКА ЕП ТА ЕП «ГІДРОГАЗОДИНАМІКА»...51 5.1. Опис вступної частини курсу…51 5.2. Опис основного матеріалу ЕП «Гідрогазодинаміка»…52 5.3. Висновки по розділу 5...54 6 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ....55 6.1 Основні методи та засоби нормалізації повітря робочої зони...55 6.2 Природне освітлення та основні вимоги до його організації...57 ВИСНОВКИ...59 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ...61 ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent1-62-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Факультет прикладних інформаційних технологій та електроінженерії, Кафедра автоматизації технологічних процесів і виробництвuk_UA
dc.subject151uk_UA
dc.subjectавтоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectелектронний освітній ресурсuk_UA
dc.subjectелектронний навчальний курсuk_UA
dc.subjectелектронний підручникuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjecte-learning resourceuk_UA
dc.subjecte-learning courseuk_UA
dc.subjecte-textbookuk_UA
dc.titleРозробка модуля автоматизованого генерування електронного підручника на базі матеріалів електронного навчального курсу в середовищі LMS ATutoruk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the module of the automated generation of the electronic textbook on the basis of materials of an electronic training course in the LMS ATutor environmentuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бойчун В.А., 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКурко, Андрій Михайлович-
dc.contributor.committeeMemberKurko, Andriy-
dc.subject.udc681.3uk_UA
thesis.degree.grantorЕК №22, 2020 р.-
dc.relation.references1. Ибрагимов И. М. Информационные технологии и средства дистанционного обучения: учебное пособие / И. М. Ибрагимов. – С.- П.: Академия, 2007, -360 с.uk_UA
dc.relation.references2. Освіта в інноваційному поступі суспільства: доповідь на підсумковій колегії Міністерства освіти і науки України, 17 серпня 2006 року / Освіта України. – 2006. – 14 серпня (№ 60-61). – С. 1-21.uk_UA
dc.relation.references3. Полат Е. С. Дистанционное обучение: каким ему быть? [Текст]: учебник / Е. С. Полат, А. Е. Петров. –М.: Педагогика. - 2001.uk_UA
dc.relation.references4. Жук Ю.О. Системні особливості освітнього середовища як об’єкту інформатизації // Післядипломна освіта в Україні. – 2002. – № 2. – С. 35 – 37uk_UA
dc.relation.references5, SCORM [Електронний ресурс]: стаття. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/SCORM.–Назва з екрану.uk_UA
dc.relation.references6. Гусева А.И. Методология SCORM для проектирования информационных образовательных ресурсов // Информационные технологии в образовании: сб.науч. тр. XIXМеждунар. конф.-выставки. М.: МИФИ, 2009. Ч. II. С. 66–68.uk_UA
dc.relation.references7. Положення про електронні освітні ресурси у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя - наказ №4/7-1109 від 06.12.2019uk_UA
dc.relation.references8. Биков В. Ю. Концептуальні засади інформатизації бібліотек освітянської галузі України: Документознавство.Інформологія / В. Ю. Биков, П. І. Рогова, Ю. І. Артемов– 2004. – № 4. – С. 44-47.uk_UA
dc.relation.references9. Веліховська А. Б. Проблеми та перспективи використання програмних педагогічних засобів у навчальному процесі /А.Б.Веліховська // Вересень. – 2000. – 140 с.uk_UA
dc.relation.references10. Гутгарц Р.Д. Компьютерная технология обучения / Р.Д.Гутгарц, В.П. Чебышева // Информатика и образование, 2000. – №5. –С.44-45.uk_UA
dc.relation.references11. Доманский Е. Информационное общество и образование: мифология и реальность / Е. Доманский // Народное образование. – 2008. - № 2. - С.uk_UA
dc.relation.references12. Гузеев В. В. Организационные формы обучения и уроков [Текст] учебник / В. В. Гузеев. - С.: Наука, 2002.uk_UA
dc.relation.references13. Башмаков А. Разработка компьютерных пособий и обучающих систем / А.Башмаков, І.Башмаков. – М.: Филинъ, 2003. — 616 с.uk_UA
dc.relation.references14. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання [Текст]: Наук. метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко – К.: А. С. К. – 2004. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references15. Adobe Flash [електронний ресурс]: стаття. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Adobe_Flash – Назва з екрану.uk_UA
dc.relation.references16. ActionScript [електронний ресурс]: стаття. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/ActionScript .–Назва з екрану.uk_UA
dc.relation.references17. Алекс Макки. Введение в .NET 4.0 и Visual Studio 2010 для профессионалов / Алекс Макки. – [пер. с англ.]. – Вильямс, 2010. – 416с.uk_UA
dc.relation.references18. ASP.NET для профессионалов.В 2 томах: Андерсон Р., Фрэнсис Б., Хомер А. и др. — М.: Лори, 2004. - 1164 с.uk_UA
dc.relation.references19. Лещев Д. Создание интерактивного Web-сайта: учебный курс / Д. Лещев. СПб.: – Питер, 2005. – 350 с.uk_UA
dc.relation.references20. Положення про дистанційне навчання», затверджене наказом №466 Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 року.uk_UA
dc.relation.references21. Положенням про електронні освітні ресурси у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя (наказ №4/7-1109 від 06.12.2019).uk_UA
dc.relation.references22. Уніфіковані вимоги до електронних навчальних курсів у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя. (наказ №4/7-956 від 12.09.2011).uk_UA
dc.relation.references23. Бойчун В.А. «Огляд інформаційної моделі управління навчальних систем за стандартом IMS Enterprise Information Model» // Матеріали VIII науково-технічної конференції «Інформаційні моделі, системи та технології» (9-10 грудня 2020 року).– 2020.uk_UA
dc.identifier.citationenBoychun V. A., Development of the module of automated generation of the electronic textbook on the basis of materials of the electronic educational course in the LMS ATutor environment: qualification work of the master on a specialty "151 - automation and computer-integrated technologies" / V. A. Boychun. Boychun, - Ternopil: TNTU, 2020. - 62 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationКафедра автоматизації технологічних процесів і виробництвuk_UA
dc.citation.epage62-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtorska_Form Boichun Viktor.docАвторська довідка61,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
KRM Boichun Viktor KAm-61_Elartu.pdfКваліфікаційна робота магістра1,83 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора