Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33153

Title: Мерчандайзинг – сучасна маркетингова технологія у роздрібній торгівлі
Other Titles: Merchandising – modern marketing technology in retail
Authors: Кміта, Тетяна
Kmita, Tetiana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кміта Т. Мерчандайзинг – сучасна маркетингова технологія у роздрібній торгівлі / Кміта Тетяна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 160–161. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Kmita T. (2020) Merchandaizynh – suchasna marketynhova tekhnolohiia u rozdribnii torhivli [Merchandising – modern marketing technology in retail]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 160-161 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 16-Νοε-2020
Date of entry: 13-Δεκ-2020
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 659.2
Number of pages: 2
Page range: 160-161
Start page: 160
End page: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33153
References (Ukraine): 1. Роберт Колборн. Мерчандайзинг. – СПб.: «Нева», 2002. – 416 с.
2. Мерчандайзинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. /А.А. Мазаракі, Н.Б. Ільченко.–К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2015. –292 с.
References (International): 1. Robert Kolborn. Merchandaizinh, SPb., "Neva", 2002, 416 p.
2. Merchandaizynh : tutorial dlia stud. vyshch. navch. zakl. /A.A. Mazaraki, N.B. Ilchenko.–K., Kyiv. nats. torh, ekon. un-t, 2015. –292 p.
Content type: Conference Abstract
Εμφανίζεται στις συλλογές:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα