霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33146

Title: Тенденції розвитку рекламного бізнесу
Other Titles: Trends of advertising business development
Authors: Бучинський, Валентин
Buchynsky, Valentin
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бучинський В. Тенденції розвитку рекламного бізнесу / Бучинський Валентин // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 146–147. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Buchynsky V. (2020) Tendentsii rozvytku reklamnoho biznesu [Trends of advertising business development]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 146-147 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 16-十一月-2020
Date of entry: 13-十二月-2020
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 146-147
Start page: 146
End page: 147
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33146
References (Ukraine): 1. Семенюк С. Планування рекламної діяльності закладів вищої освіти /С.Семенюк // Галицький економічний вісник, 2015.- №1. — с.155-161.
References (International): 1. Semeniuk S. Planuvannia reklamnoi diialnosti zakladiv vyshchoi osvity /S.Semeniuk, Galician economic bulletin, 2015, No 1, P.155-161.
Content type: Conference Abstract
�蝷箔����:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.