Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33134

Pealkiri: Методики модифікації поведінки споживачів
Teised pealkirjad: Methods of modification of consumer behavior
Autor: Саламон, Антон
Бурліцька, Оксана Петрівна
Salamon, Anton
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Саламон А. Методики модифікації поведінки споживачів / Саламон Антон, Бурліцька Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 124–125. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Salamon A., Burlitska O. (2020) Metodyky modyfikatsii povedinky spozhyvachiv [Methods of modification of consumer behavior]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 124-125 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 16-nov-2020
Date of entry: 13-det-2020
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 124-125
Start page: 124
End page: 125
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33134
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.