Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33103

Tytuł: Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Inne tytuły: Marketing tools to ensure competitiveness of the enterprise
Authors: Волинець, Михайло
Volynets, Mykhailo
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Волинець М. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Волинець Михайло // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 66–67. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Volynets M. (2020) Marketynhovi instrumenty zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Marketing tools to ensure competitiveness of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 66-67 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 66-67
Główna strona: 66
Strona końcowa: 67
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33103
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi