Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32995

Назва: Використання власних торгових марок (брендингу) – шлях до підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства
Інші назви: The use of own brands (branding) is a way to increase competitivenes of a commercial enterprises
Автори: Лаптєва, Лариса
Демидюк, Оксана
Lapteva, Larisa
Demydiuk, Oksana
Приналежність: Відокремлений структурний підрозділ «Коломийський економіко-правовий коледж Київського національного торговельно-економічного університету», м. Коломия, Україна
Separate Structural Subdvision «Kolomyia Professional College of Economics and Law jf Kyiv National University of Trade and Economics»
Бібліографічний опис: Лаптєва Л. Використання власних торгових марок (брендингу) – шлях до підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства / Лариса Лаптєва, Оксана Демидюк // ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. — С. 83–85. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Lapteva L., Demydiuk O. (2020) Vykorystannia vlasnykh torhovykh marok (brendynhu) – shliakh do pidvyshchennia konkurentospromozhnosti torhovelnoho pidpryiemstva [The use of own brands (branding) is a way to increase competitivenes of a commercial enterprises]. FMZKPNES (Tern., 30 October 2020), pp. 83-85 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
Proceedings of the 5th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2020
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 30-жов-2020
Дата внесення: 26-лис-2020
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 жовтня 2020 року
30 October 2020
УДК: 336
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 83-85
Початкова сторінка: 83
Кінцева сторінка: 85
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32995
ISBN: 978-617-7875-10-8
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В. А., 2020
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.vr.com.ua/book/marketing/guseva_brand.htm
http://www.zakon.rada.gov.ua
https://www.atbmarket.com/news
Перелік літератури: 1.Струтинська І. В. Бренд-менеджмент: теорія і практика.-Навч. посібник/ – Тернопіль: Прінт-офіс, 2015. – 204 с.
2.Porter M.E. Competitive Advantage of Nations / M.E. Porter. – New York : Free Press, 1990. – 426 p.
3.Гусева О.В. Брендинг [Електронний ресурс]/ О.В. Гусева.– Режим доступу: http://www.vr.com.ua/book/marketing/guseva_brand.htm.
4.Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zakon.rada.gov.ua.
5.Офіційний веб-сайт Мережі продуктових супермаркетів «АТБ-Маркет» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.atbmarket.com/news
References: 1.Strutynska I. V. Brend-menedzhment: teoriia i praktyka.-Navch. posibnyk/ – Ternopil: Print-ofis, 2015, 204 p.
2.Porter M.E. Competitive Advantage of Nations, M.E. Porter, New York : Free Press, 1990, 426 p.
3.Huseva O.V. Brendinh [Electronic resource]/ O.V. Huseva, Access mode: http://www.vr.com.ua/book/marketing/guseva_brand.htm.
4.Zakon Ukrainy "Pro okhoronu prav na znaky dlia tovariv i posluh" [Electronic resource], Access mode: http://www.zakon.rada.gov.ua.
5.Ofitsiinyi veb-sait Merezhi produktovykh supermarketiv "ATB-Market" [Electronic resource], Access mode: https://www.atbmarket.com/news
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.