Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32972

Назва: Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства
Інші назви: Evaluation of the results of the activity of the marketing service of the industrial enterprise
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Дячун О. Д. Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства / Ольга Дячун // ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. — С. 34–35. — (Роль та потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Dyachun O. (2020) Otsinka rezultativ diialnosti marketynhovoi sluzhby promyslovoho pidpryiemstva [Evaluation of the results of the activity of the marketing service of the industrial enterprise]. FMZKPNES (Tern., 30 October 2020), pp. 34-35 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
Proceedings of the 5th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2020
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 30-жов-2020
Дата внесення: 26-лис-2020
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 жовтня 2020 року
30 October 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 34-35
Початкова сторінка: 34
Кінцева сторінка: 35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32972
ISBN: 978-617-7875-10-8
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В. А., 2020
Перелік літератури: 1. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: Навчальний посібник. К.: Видавничополіграфічний центр «Київський університет», 2004. 140 с.
2.Котлер Ф., Келлер К.П. Маркетинг менеджмент. СПб.: Питер. 2018. 848 с.
3.Маркетинговий менеджмент. Навч. Посібник./ за ред.Штефанича Д.А. Тернопіль. ТНЕУ. 2015. 241 с.
References: 1. Butenko N.V. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk. K., Vydavnychopolihrafichnyi tsentr "Kyivskyi universytet", 2004. 140 p.
2.Kotler F., Keller K.P. Marketinh menedzhment. SPb., Piter. 2018. 848 p.
3.Marketynhovyi menedzhment. Navch. Posibnyk./ ed.Shtefanycha D.A. Ternopil. TNEU. 2015. 241 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.