Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32750

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолобоєва, Ірина
dc.contributor.authorЛєзіна, Анастасія
dc.contributor.authorVoloboieva, Iryna
dc.contributor.authorLiezina, Anastasiia
dc.date.accessioned2020-09-29T19:05:38Z-
dc.date.available2020-09-29T19:05:38Z-
dc.date.created2020-06-23
dc.date.issued2020-06-23
dc.date.submitted2020-05-12
dc.identifier.citationВолобоєва І. Організаційно-економічний механізм ефективної реалізації корпоративної освіти в контексті управління людськими ресурсами / Ірина Волобоєва, Анастасія Лєзіна // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 65. — № 4. — С. 7–17. — (Економіка).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32750-
dc.description.abstractДосліджено організаційно-економічний механізм ефективної реалізації системи корпоративної освіти в контексті управління людськими ресурсами організації. Актуальність дослідження проблематики корпоративної освіти зобумовлена тим, що в умовах мінливого ринкового середовища конкурентоспроможність спеціаліста безпосередньо залежить від його готовності/здатності до безперервної освіти протягом усієї професійної кар’єри, оскільки існує кваліфікаційний цикл, який визначає зародження й старіння знань, навичок, мотивації та ціннісної орієнтації. Корпоративна освіта, з одного боку, покликана стимулювати прагнення працівників до безперервного підвищення свого професійного рівня, з іншого боку, за рахунок створення системи внутрішньофірмового навчання здатна формувати лояльність персоналу, забезпечувати зниження плинності кадрів та високу продуктивність праці. Необхідно зауважити, що в практиці вітчизняних галузей народного господарства (перш за все промисловості) поняття корпоративної освіти не є новим. І в доринковий період існували різноманітні форми виробничого навчання й підвищення кваліфікації кадрів. Але переважна їх більшість зосереджувала увагу виключно на досягненні оптимальних показників нормування праці та плинності кадрів, забезпеченості виробничих процесів трудовими ресурсами та адаптації персоналу до нових засобів виробництва й технологій. Проте з оглядом на стрімку динаміку НТП, появу нових підходів формування корпоративної культури, підсилення інтеграційних та глобалізаційних процесів, наслідком яких є загострення конкуренції, більшість наявних форм виробничого навчання стають або малоефективними, або не відповідають сучасним вимогам. Алгоритмізована модель створення успішної системи корпоративної освіти складається з: прагнення і ключових цілей; визначення, чіткого розуміння й виокремлення призначення та візії організації; створення функціональної структурної одиниці, що здійснює реалізацію стратегічного розвитку організації; розроблення високоякісних навчальних планів для кожної групи/типу цільової аудиторії; створення та забезпечення навчального середовища, яке націлене на вирішення проблем організації в рамках її довготермінової стратегії розвитку; управління відносинами, фінансами, об’єктами та інфраструктурою; створення сильного бренду та партнерської мережі (академічні навчальні центри, спеціалізовані тренінгові центри, науковці, дослідники, тренери)
dc.description.abstractThe organizational and economic mechanism of effective implementation of the corporate education system in the human resources management aspect of the organization is investigated. The relevance of the investigation of the problems of corporate education is due to the fact that in the changing market environment, the competitiveness of a specialist depends directly on his / her willingness / ability for continuing education throughout his / her professional career, since there is a qualification cycle that determines the origin and aging of knowledge, skills and competences. orientation. Corporate education, on the one hand, is designed to stimulate the desire of employees for continuous improvement of their professional level, on the other hand, through the creation of in-house training system is able to create loyalty of staff, to ensure staff turnover reduction and high productivity. It should be noted that in the practice of domestic economy sectors (especially industry) the concept of corporate education is not new. And in the pre-market period there were various forms of industrial training and advanced training. But most of them focused exclusively on achieving optimal indicators of labor rationing and staff turnover, supplement of production processes with labor resources and personnel adaptation to new means of production and technologies. However, due to the rapid dynamics of STP, the emergence of new approaches to corporate culture, strengthening of integration and globalization processes, resulted in increased competition, most existing forms of industrial training are either ineffective or do not meet modern requirements. The algorithmic model of creating the successful corporate education system consists of: desire and key goals: defining, clear understanding and highlighting the purpose and vision of the organization; creation of functional structural unit implemening the strategic development of the organization; develop ment of high-quality curricula for each target group / type; creation and supply of the learning environment aimed at organization challenges within its long-term development strategy; management of relationships, finances, facilities and infrastructure; creation of strong brand and partner network (academic training centers, specialized training centers, scientists, researchers, trainers).
dc.format.extent7-17
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 4 (65), 2020
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 4 (65), 2020
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/13665620710728484
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/03090590510576217
dc.relation.urihttp://forbes.ua/business/1350247-shest-krupnejshih-korporativnyh-universitetov-strany
dc.relation.urihttps://www.bcg.com/publications/2013/people-organization-corporate-universitiesengine-human-capital.aspx
dc.relation.urihttp://hr-ru.com/2009/08/korporativnyj-universitet/
dc.relation.urihttps://docplayer.net/2881310-The-business-case-for-creating-a-corporate-university.html
dc.relation.urihttps://www.slideshare.net/vivekmehrotra/corporate-university-an-engine-for-human-capital
dc.relation.urihttp://imagesrc.bcg.com/Images/BCG_When_Growth_Outstrips_Talent_Mar_2012_tcm9-106917.pdf
dc.relation.urihttps://www.shrm.org/hr-today/trends-andforecasting/research-and-surveys/Documents/BCG_Creating_People_Advantage_Oct_2012.pdf
dc.relation.urihttp://image-src.bcg.com/Images/BCG_From_Capability_to_Profitability_Jul_2012_tcm9-103684.pdf
dc.relation.urihttps://www.cfin.ru/management/people/dev_val/cu.shtml
dc.relation.urihttps://www.bcg.com/publications/2013/people-organizationcorporate-universities-engine-human-capital.aspx
dc.relation.urihttp://hr-ru.com/2009/08/korporativnyj
dc.relation.urihttp://image-src.bcg.com/Images/BCG_When_Growth_Outstrips_Talent_Mar_2012_tcm9-106917.pdf
dc.relation.urihttps://www.shrm.org/hr-today/trends-andforecasting/research-and-surveys/Documents/
dc.relation.urihttp://imagesrc.bcg.com/Images/BCG_From_Capability_to_Profitability_Jul_
dc.subjectкорпоративна освіта
dc.subjectуправління людськими ресурсами
dc.subjectмодель компетентностей
dc.subjectланцюг цінності
dc.subjectстратегічна конкурентоспроможність
dc.subjectcorporate education
dc.subjecthuman resources management
dc.subjectcompetency model
dc.subjectvalue chain
dc.subjectstrategic competitiveness
dc.titleОрганізаційно-економічний механізм ефективної реалізації корпоративної освіти в контексті управління людськими ресурсами
dc.title.alternativeOrganizational and economic mechanism of effective implementation of corporate education in the context of human resource management
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages11
dc.subject.udc331.108.45
dc.relation.references1. Allen M. The corporate university handbook: designing, managing, and growing a successful program. New York: AMACOM. 2002. 256 p.
dc.relation.references2. Anderson M., Lichtenberger B. The corporate university landscape in Germany. Journal of Workplace Learning. 2007. Vol. 19. № 2. P. 109–123. https://doi.org/10.1108/13665620710728484
dc.relation.references3. Blass E. The rise and rise of the corporate university. Journal of European Industrial Training. 2005. Vol. 29. № 1. P. 58–74. https://doi.org/10.1108/03090590510576217
dc.relation.references4. Волобоєва І. О. Механізм формування та впровадження моделі компетенцій. Соціально-трудові відносини: теорія і практика. (Index Copernicus, Ulrich Web, Google Scholar). 2018. № 1. С. 360–366.
dc.relation.references5. Исакова Д. Шесть крупнейших корпоративных университетов страны. Forbes Украина. 2013. № 2. URL: http://forbes.ua/business/1350247-shest-krupnejshih-korporativnyh-universitetov-strany.
dc.relation.references6. Kolo Ph, Strack R, Carat Ph, Torres R, Bhalla V. Corporate Universities: An Engine for Human Capital: report. 2013. URL: https://www.bcg.com/publications/2013/people-organization-corporate-universitiesengine-human-capital.aspx.
dc.relation.references7. Корпоративный університет. URL: http://hr-ru.com/2009/08/korporativnyj-universitet/
dc.relation.references8. Лавриш Ю. Е., Литовченко І. М. Організаційні моделі корпоративних університетів у Сполучених Штатах Америки. Педагогічні науки. 2018. Вип. LXXXII. Том 1. С. 142–146.
dc.relation.references9. McAteer P., Pino. M. The Business Case for creating a Corporate University. 2011. P. 13. URL: https://docplayer.net/2881310-The-business-case-for-creating-a-corporate-university.html.
dc.relation.references10. Mehrotra V. Corporate university, an engine for Human Capital. URL: https://www.slideshare.net/vivekmehrotra/corporate-university-an-engine-for-human-capital.
dc.relation.references11. Caye J-M., Bhalla V., Aguiar M., Nettesheim C. When growth Outstrips Talent: Five Strategies for Emerging Markets. BCG article. 2012. P. 5. URL: http://imagesrc.bcg.com/Images/BCG_When_Growth_Outstrips_Talent_Mar_2012_tcm9-106917.pdf.
dc.relation.references12. Strack R., Caye J-M., Bhalla V., Tollman P., von der Linden C., Haen P., Quirós H. Creating People Advantage 2012: Mastering HR Challenges in a Two-Speed World, BCG and World Federation of People Management Associations report. 2012. P. 59. URL: https://www.shrm.org/hr-today/trends-andforecasting/research-and-surveys/Documents/BCG_Creating_People_Advantage_Oct_2012.pdf.
dc.relation.references13. Strack R., JCaye J-M., von der Linden C., Quirós H., Haen P. From capability to profitability: Realizing the Value of People Management: BCG and World Federation of People Management Associations report. 2012. P. 12. URL: http://image-src.bcg.com/Images/BCG_From_Capability_to_Profitability_Jul_2012_tcm9-103684.pdf.
dc.relation.references14. Юрий Духнич. Корпоративный университет: условия и этапы создания. URL: https://www.cfin.ru/management/people/dev_val/cu.shtml.
dc.relation.referencesen1. Allen M. The corporate university handbook: designing, managing, and growing a successful program. New York: AMACOM, 2002, p. 256.
dc.relation.referencesen2. Anderson M., Lichtenberger B. The corporate university landscape in Germany. Journal of Workplace Learning. 2007, Vol. 19, no 2, pp. 109–123. https://doi.org/10.1108/13665620710728484
dc.relation.referencesen3. Blass E. The rise and rise of the corporate university. Journal of European Industrial Training, 2005, vol. 29, № 1, pp. 58–74. https://doi.org/10.1108/03090590510576217
dc.relation.referencesen4. Volobojeva I. Mekhanizm formuvannja ta vprovadzhennja modeli kompetencij. Socialjno-trudovi vidnosyny: teorija i praktyka, 2018, no 1, pp. 360–366 [in Ukrainian].
dc.relation.referencesen5. Ysakova D. Shestj krupnejshykh korporatyvnykh unyversytetov strany. Forbes Ukraine, 2013, no 2. Available at: http://forbes.ua/business/1350247-shest-krupnejshih-korporativnyh-universitetov-strany. (accessed 08.05.2020) [In Russsian]
dc.relation.referencesen6. Kolo. Ph, Strack. R, Carat. Ph., Torres. R., Bhalla.V. (2013). Corporate Universities: An Engine for Human Capital: report, 2013. Available at: https://www.bcg.com/publications/2013/people-organizationcorporate-universities-engine-human-capital.aspx. (accessed 05.05.2020)
dc.relation.referencesen7. Korporatyvnyj unyversytet. Available at: http://hr-ru.com/2009/08/korporativnyj -universitet. (accessed 08.05.2020) [In Russsian]
dc.relation.referencesen8. Lavrysh Ju., Lytovchenko I. Orghanizacijni modeli korporatyvnykh universytetiv u Spoluchenykh ShtatakhAmeryky. Pedaghoghichni nauky. 2018, no LXXXII, vol.1, pp 142-146 [In Russsian].
dc.relation.referencesen9. McAteer. P., Pino. M. The Business Case for creating a Corporate University.2011 p.13. Available at: https://docplayer.net/2881310-The-business-case-for-creating-a-corporate-university.html. (accessed 08.05.2020).
dc.relation.referencesen10. Mehrotra V. Corporate university, an engine for Human Capital. Available at:https://www.slideshare.net/vivekmehrotra/corporate-university-an-engine-for-human-capital. (accessed 08.05.2020).
dc.relation.referencesen11. Caye J-M., Bhalla V., Aguiar M., Nettesheim C. When growth Outstrips Talent: Five Strategies for Emerging Markets. BCG article, 2012, p 5. Available at: http://image-src.bcg.com/Images/BCG_When_Growth_Outstrips_Talent_Mar_2012_tcm9-106917.pdf. (accessed 08.05.2020).
dc.relation.referencesen12. Strack R., Caye J-M., Bhalla V., Tollman P., von der Linden C., Haen P., Quirós H. Creating People Advantage 2012: Mastering HR Challenges in a Two-Speed World, BCG and World Federation of People Management Associations report, 2012, p 59. Available at: https://www.shrm.org/hr-today/trends-andforecasting/research-and-surveys/Documents/ BCG_Creating_People_Advantage_Oct_2012.pdf. (accessed 08.05.2020).
dc.relation.referencesen13. Strack R., Caye J-M., von der Linden C., Quirós H., Haen P. (2012). From capability to profitability: Realizing the Value of People Management: BCG and World Federation of People Management Associations report, 2012, p. 12. Available at:http://imagesrc.bcg.com/Images/BCG_From_Capability_to_Profitability_Jul_ 2012 _tcm9 -103684.pdf. (accessed 08.05.2020).
dc.relation.referencesen14. Dukhnych JU. Korporatyvnyj unyversytet: uslovyja i etapy sozdanyja. Available at: https://www.cfin.ru/management/people/dev_val/cu.shtml. (accessed 08.05.2020) [In Russsian].
dc.identifier.citationenVoloboieva I., Liezina A. (2020) Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm efektyvnoi realizatsii korporatyvnoi osvity v konteksti upravlinnia liudskymy resursamy [Organizational and economic mechanism of effective implementation of corporate education in the context of human resource management]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 65, no 4, pp. 7-17 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.04.007
dc.contributor.affiliationКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Київ, Україна
dc.contributor.affiliationKyiv National Economic University named after Vadym Hetman, Kyiv, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume65
dc.citation.issue4
dc.citation.spage7
dc.citation.epage17
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2020, № 4 (65)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.