Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 346

Total Visits per Month

novembre 2023 dicembre 2023 gennaio 2024 febbraio 2024 marzo 2024 aprile 2024 maggio 2024
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 2 49 2 4 5 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 373
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 11
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 9

Top Country Views

Views
Stati Uniti 149
Ucraina 50
Cina 40
Paesi Bassi 37
Irlanda 27
Germania 6
Francia 5
Vietnam 5
Canada 4
Grecia 3

Top City Views

Views
San Ramon 61
Beijing 34
Dublin 27
Mountain View 17
Odessa 12
Kiev 11
Ashburn 10
Louisville 8
Hanoi 5
Fairfield 4