Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 403

Всього відвідувань на місяць

березня 2024 квітня 2024 травня 2024 червня 2024 липня 2024 серпня 2024 вересня 2024
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 4 5 4 16 10 13 16

Звантажень файлу

Переглядів
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 386
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 15
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 190
Україна 50
China 40
Netherlands 37
Ireland 27
Germany 7
Canada 6
Australia 5
France 5
Vietnam 5

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 61
Beijing 34
Dublin 27
Mountain View 27
Menlo Park 16
Odessa 12
Kiev 11
Ashburn 10
Louisville 9
Jackson 6