Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 346

Всього відвідувань на місяць

листопада 2023 грудня 2023 січня 2024 лютого 2024 березня 2024 квітня 2024 травня 2024
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 2 49 2 4 5 2

Звантажень файлу

Переглядів
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 371
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 11
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 9

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 149
Україна 50
China 40
Netherlands 37
Ireland 27
Germany 6
France 5
Vietnam 5
Canada 4
Greece 3

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 61
Beijing 34
Dublin 27
Mountain View 17
Odessa 12
Kiev 11
Ashburn 10
Louisville 8
Hanoi 5
Fairfield 4