Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32552

Назва: Посттоталітарні рудименти в сучасній українській рекламі
Автори: Колеснікова, Ірина
Бібліографічний опис: Колеснікова І. Посттоталітарні рудименти в сучасній українській рекламі / Ірина Колеснікова // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“, 11-12 червня 2020 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2020. — С. 33–35. — (Соціальні комунікації ідеологічна цензура, тоталітарна риторика і нові маніпулятивні технології у пресі, на радіо, телебаченні, рекламі, в мережі інтернет: історія і сучасність).
Bibliographic description: Kolesnikova I. (2020) Posttotalitarni rudymenty v suchasnii ukrainskii reklami. TSDNM (Lviv, 11-12 June 2020), pp. 33-35 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“, 2020
Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Totalitarianism as a system of destruction of national memory", 2020
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“
Журнал/збірник: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“
Дата публікації: 11-чер-2020
Дата внесення: 29-вер-2020
Видавництво: Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 11-12 червня 2020 року
11-12 June 2020
УДК: 659.1(477)
Теми: рекламний нейм
посттоталітарний рудимент
типологія
характерні помилки
advertising name
post-totalitarian vestige
typology
common mistakes
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 33-35
Початкова сторінка: 33
Кінцева сторінка: 35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32552
ISBN: 978-617-7196-23-4
Власник авторського права: © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2020
Перелік літератури: 1. Марченко О.В. Становлення та розвиток реклами на території України: історико-правові аспекти .- Митна справа, 2015, №1 (97). - С. 61 - 66.
2. Словник української мови. - 3-є вид., випр. і доп. /За ред. С. Єфремова та А. Ніковського. - Т.3 . - К.: Горно, 1928
References: 1. Marchenko O.V. Stanovlennia ta rozvytok reklamy na terytorii Ukrainy: istoryko-pravovi aspekty , Mytna sprava, 2015, No 1 (97), P. 61 - 66.
2. Slovnyk ukrainskoi movy, 3-ye vyd., vypr. i dop. /ed. S. Yefremova ta A. Nikovskoho, V.3 , K., Horno, 1928
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам'яті“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.