Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32520

Назва: Субоптимальні адаптивні алгоритми диференціювання учнів на рівні
Автори: Меняйленко, Олександр Сергійович
Приналежність: Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Меняйленко О. С. Субоптимальні адаптивні алгоритми диференціювання учнів на рівні / О. Меняйленко // Вісник ТДТУ. — ТДТУ, 2006. — Том 11. — № 1. — С. 152–163. — (Математичне моделювання. Математика. Фізика).
Bibliographic description: Meniailenko O. S. (2006) Suboptymalni adaptyvni alhorytmy dyferentsiiuvannia uchniv na rivni. Scientific Journal of TSTU, vol. 11, no 1, pp. 152-163 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Вісник Тернопільського державного технічного університету, 1 (11), 2006
Scientific Journal of the Ternopil State Technical University, 1 (11), 2006
Журнал/збірник: Вісник Тернопільського державного технічного університету
Випуск/№ : 1
Том: 11
Дата публікації: 1-лют-2006
Дата подання: 3-жов-2005
Дата внесення: 17-вер-2020
Видавництво: ТДТУ
TSTU
УДК: 004
37
Кількість сторінок: 12
Діапазон сторінок: 152-163
Початкова сторінка: 152
Кінцева сторінка: 163
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються модифіковані алгоритми диференціювання учнів на рівні (класи) залежно від первинних параметрів, що утворюють образ учня. Наводяться результати їх чисельного дослідження.
The author of the work considers the modified algorithms of students’ level (class) differentiation according to initial parameters which form student’s model. The results of their numerical research are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32520
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2006
Перелік літератури: 1. Зархин В.Г. Психофизиологические различия учащихся в процессе обучения с помощью ЭВМ // Вопросы психологии. – 1979. – № 1. – С. 79–83.
2. Хоменко Л.Я. Нові методи навчання на Заході // Іноземні мови. – 1998. – № 1. – С. 32–35.
3. Логвіна-Бик Т.А. Педагогічне керівництво диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів (на прикладі предметів біологічного циклу): Автореф. дис… канд. пед. наук / Нац. пед. ун т ім. М.П.Драгоманова. – Київ, 1999. – 20 с.
4. Есипова Н.Д. Дифференцированный подход в обучении информатике // Информатика и образование. – 1996. – № 6. – С. 27–34.
5. Меняйленко О.С. Розробка і дослідження субоптимальних адаптивних алгоритмів диференціювання учнів на рівні (класи) // Вісн. Східноукр. нац. ун ту ім. В.Даля. – 2004. – № 4(74). – С. 38–49.
6. Menaylenko A.S. Computer-aided instruction and test of knowledge // New Media and Telematic Technologies for Education in Eastern European Countries. Twente University Press, Enschede. – 1997. – С. 314–318.
7. Меняйленко О.С. Про один підхід до побудови імовірнісної моделі учня в автоматизованих навчальних системах // Вісн. Східноукр. нац. ун ту ім. В.Даля. – Луганськ, 2002. – № 3. – С. 138–141.
8. Цыпкин Я.З. Основы обучающихся систем. – М.: Наука, 1970. – 252 с.
9. Цыпкин Я.З. Основы информационной теории идентификации. – М.: Наука, 1984. – 320 с.
10. А. с. 1327067 СССР, МКИ4 G 05 B 23/02. Устройство для идентификации параметров возмущающих воздействий / А.С.Меняйленко, В.А.Ульшин (СССР). – № 3930458/24-24; Заявлено 12.07.85. Опубл. 30.07.87, Бюл. № 28.
11. Меняйленко О.С. Автоматизовані педагогічні навчальні системи: Монографія. – Луганськ: Альма-матер, 2003. – 272 с.
12. Дисперсионная идентификация / Под ред. Н.С. Райбмана. – М.: Наука, Главная ред. физ.-мат. литературы, 1981. – 336 с.
13. Дорофеюк А.А. Алгоритмы автоматической классификации // Автоматика и телемеханіка. – 1971. – № 12. – С. 78–113.
14. Айвазян С.А., Бежаева З.И., Староверов О.В. Классификация многомерных наблюдений. – М.: Статистика, 1974. – 240 с.
References: 1. Zarkhin V.H. Psikhofiziolohicheskie razlichiia uchashchikhsia v protsesse obucheniia s pomoshchiu EVM, Voprosy psikholohii, 1979, No 1, P. 79–83.
2. Khomenko L.Ya. Novi metody navchannia na Zakhodi, Inozemni movy, 1998, No 1, P. 32–35.
3. Lohvina-Byk T.A. Pedahohichne kerivnytstvo dyferentsiiovanym navchanniam uchniv serednikh i starshykh klasiv (na prykladi predmetiv biolohichnoho tsyklu): Avtoref. dys… kand. ped. nauk, Nats. ped. un t im. M.P.Drahomanova, Kyiv, 1999, 20 p.
4. Esipova N.D. Differentsirovannyi podkhod v obuchenii informatike, Informatika i obrazovanie, 1996, No 6, P. 27–34.
5. Meniailenko O.S. Rozrobka i doslidzhennia suboptymalnykh adaptyvnykh alhorytmiv dyferentsiiuvannia uchniv na rivni (klasy), Visn. Skhidnoukr. nats. un tu im. V.Dalia, 2004, No 4(74), P. 38–49.
6. Menaylenko A.S. Computer-aided instruction and test of knowledge, New Media and Telematic Technologies for Education in Eastern European Countries. Twente University Press, Enschede, 1997, P. 314–318.
7. Meniailenko O.S. Pro odyn pidkhid do pobudovy imovirnisnoi modeli uchnia v avtomatyzovanykh navchalnykh systemakh, Visn. Skhidnoukr. nats. un tu im. V.Dalia, Luhansk, 2002, No 3, P. 138–141.
8. Tsypkin Ia.Z. Osnovy obuchaiushchikhsia sistem, M., Nauka, 1970, 252 p.
9. Tsypkin Ia.Z. Osnovy informatsionnoi teorii identifikatsii, M., Nauka, 1984, 320 p.
10. A. P. 1327067 SSSR, MKI4 G 05 B 23/02. Ustroistvo dlia identifikatsii parametrov vozmushchaiushchikh vozdeistvii, A.S.Meniailenko, V.A.Ulshin (SSSR), No 3930458/24-24; Zaiavleno 12.07.85. Publ. 30.07.87, Bull. No 28.
11. Meniailenko O.S. Avtomatyzovani pedahohichni navchalni systemy: monograph, Luhansk: Alma-mater, 2003, 272 p.
12. Dispersionnaia identifikatsiia, ed. N.S. Raibmana, M., Nauka, Hlavnaia red. fiz.-mat. literatury, 1981, 336 p.
13. Dorofeiuk A.A. Alhoritmy avtomaticheskoi klassifikatsii, Avtomatika i telemekhanika, 1971, No 12, P. 78–113.
14. Aivazian S.A., Bezhaeva Z.I., Staroverov O.V. Klassifikatsiia mnohomernykh nabliudenii, M., Statistika, 1974, 240 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Вісник ТДТУ, 2006, том 11, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.