Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32488

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКульчицький, Олесь
dc.contributor.authorKulchytskyy, Oles
dc.date.accessioned2020-09-17T12:46:52Z-
dc.date.available2020-09-17T12:46:52Z-
dc.date.created2020-05-22
dc.date.issued2020-05-22
dc.date.submitted2020-05-04
dc.identifier.citationКульчицький О. Визначення «Інноваційної послуги» в контексті впровадження цифрових технологій / Олесь Кульчицький // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 64. — № 3. — С. 163–173. — (Менеджмент).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32488-
dc.description.abstractПроаналізовано різні підходи до визначення терміна «інноваційна послуга» та запропоновано авторське визначення цього терміна. Нині існують різні підходи до визначення «інноваційних послуг» у літературі та джерелах інформації. Ділове й наукове середовище відчуває термінологічні труднощі в чіткому розумінні та використанні терміна «інноваційна послуга», особливо в контексті використання цифрових технологій та цифровізації бізнесу. На основі вивчення поняття послуги, розроблення нових послуг, інновацій у послугах запропоновано вдосконалене визначення терміна «інноваційна послуга». Виокремлено основні визначення та характеристики послуги; концепція послуги; розглянуто подібні та відмінні характеристики між розробленням нових послуг та розробленням нового продукту; підходи до визначення терміна інноваційної послуги; проаналізовано аспекти інновацій у послугах, особливості й характеристики інноваційних послуг; виокремлено компоненти інноваційної послуги. Розглянуто концепцію інноваційної послуги в контексті цифрових технологій та цифрової трансформації. Наявні визначення терміна «інноваційна послуга» в основному базуються на суті «нової послуги», припускаючи, що кожна компанія певною мірою є інноваційною та розвиває інноваційні послуги. Однак трактувати інноваційні послуги лише як нову послугу проблематично, оскільки «новизна» є відносною концепцією. Наявні визначення поняття «інноваційна послуга» також забезпечують технологічну перспективу інновацій, яка визначається розвитком нової технології, що може сприяти розвитку багатьох різноманітних пропозицій. Наголошено на основних особливостях інноваційної послуги, таких, як продукт, процес та організація. Передбачено, що інновація, яка є технологічною та суттєво відрізняється від наявної, повинна мати економічні наслідки для компанії. Запропоновано вдосконалене визначення терміна: інноваційна послуга – це створення та впровадження за спільною участю зацікавлених сторін нових пропозицій цінності, які раніше не були доступні споживачам із застосуванням цифрових технологій.
dc.description.abstractThe purpose of the article is to analyze different approaches to the definition of the term «innovative service» and propose the author's own definition of this term. At present, there are different approaches in literature and information sources defining the «innovative service». Business and scientific environment is experiencing terminological difficulties in clear understanding and using the term «innovative service» especially in the context of digital technologies use and business digitization. Based on the study of definitions and terms of service, development of new services, innovations in services, an improved definition of the term innovative service is proposed. The main definitions and characteristics of the service are distinguished; service concept; similar and different characteristics between new service design and new product design are considered; approaches to defining the term of innovative service; aspects of innovation in services are analyzed and the features and characteristics of innovative services; the components of the innovative service are distinguished. The concept of innovative service in the context of digital technologies and digital transformation is considered. Existing definitions of the term «innovative service» are broadly based on the essence of the «new service», assuming that each company is, to some extent, innovative and develops service innovation. However, treating service innovations only as a new service is problematic because «novelty» is a relative concept. On the other hand, existing definitions of «innovation service» also provide a technological perspective on innovation, as determined by the development of new technology, which can contribute to the development of many different offerings. Key features of the innovative service such as product, process, and organization are emphasized and it is expected that innovation, which is technological and sufficiently different from existing one, should have economic consequences for the company. The improved definition of the term is proposed: Innovative service – is the creation and implementation of new value propositions with the participation of stakeholders that were not previously available to consumers using digital technologies
dc.format.extent163-173
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 3 (64), 2020
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 3 (64), 2020
dc.relation.urihttps://www.researchgate.net/publication/317748641_Service_Design_Visualization_and_Testing
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/978-1-4471-6590-3
dc.relation.urihttps://en.wikipedia.org/wiki/Service_innovation
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1142/S136391960000024X
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/0016-3287(93)90106-4
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.technovation.2004.03.004
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/S0272-6963(01)00090-0
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/09564230910952744
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/01443571111178484
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/02642060902749492
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/1094670510385332
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.technovation.2011.08.006
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/s11628-012-0140-3
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/MSQ-03-2013-0044
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/s11747-013-0365-2
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/IMDS-10-2013-0434
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/01443570710750268
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1504/IJSTM.2011.041977
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/02635571011008434
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/00343400903401568
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.indmarman.2011.10.009
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/1938965512448176
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3926/jiem.659
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/MBE-10-2013-0049
dc.relation.urihttps://en.wikipedia.org/wiki/E-services
dc.relation.urihttps://www.kaizenko.com/what-is-digital-service-delivery/
dc.relation.urihttps://granicus.com/dictionary/digital-government-services/
dc.relation.urihttps://itlaw.wikia.org/wiki/Digital_services
dc.relation.urihttps://www.cisco.com/assets/global/UK/public_sector/new/pdfs/DigitalPublicServicesWebSinglePageV1.pdf
dc.relation.urihttp://esmarchitecture.com/keyconcepts/business-it-digital-services.html
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1057/ejis.2008.38
dc.relation.urihttps://www.researchgate.net/publication/317748641_
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/IMDS-10-2013-
dc.relation.urihttps://www.cisco.com/assets/
dc.subjectконцепція послуги
dc.subjectінноваційна послуга
dc.subjectцифрові технології
dc.subjectцифрова послуга
dc.subjectservice concept
dc.subjectinnovative service
dc.subjectdigital technology
dc.subjectdigital service
dc.titleВизначення «Інноваційної послуги» в контексті впровадження цифрових технологій
dc.title.alternativeDefinition of «nnovative service» in the context of digital technologies implementation
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages11
dc.subject.udc330.1
dc.relation.references1. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури. 2012. 384 с.
dc.relation.references2. Service Design, Visualization and Testing. URL: https://www.researchgate.net/publication/317748641_Service_Design_Visualization_and_Testing. [In English].
dc.relation.references3. Torney M., Kuntzky K., Herrmann C. Service Development and Implementation – A Review of the State of the Art. Proceedings of the 1st CIRP Industrial Product-Service Systems (IPS2) Conference, Cranfield University. 2009. 24 p.
dc.relation.references4. Agarwal R., Selen W., Roos G., Green R. The Handbook of Service Innovation. Springer: 2015, 858 p. https://doi.org/10.1007/978-1-4471-6590-3
dc.relation.references5. Service innovation. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Service_innovation. [In English].
dc.relation.references6. Den Hertog P. Knowledge-intensive business services as co-producers of innovation. International Journal of Innovation Management. 2000. Vol. 4. № 4. P. 491–504. https://doi.org/10.1142/S136391960000024X
dc.relation.references7. Miles I. Services in the new industrial economy. Futures. 1993. Vol. 25. № 6. P. 653–672. https://doi.org/10.1016/0016-3287(93)90106-4
dc.relation.references8. Francis D., Bessant J. Targeting innovation and implications for capability development. Technovation. 2005. Vol. 25. № 3. P. 171–183. https://doi.org/10.1016/j.technovation.2004.03.004
dc.relation.references9. Goldstein S. M., Johnston R., Duffy J., Rao J. The service concept: the missing link in service design research? Journal of Operations Management. 2002. Vol. 20. № 2. P. 121–134. https://doi.org/10.1016/S0272-6963(01)00090-0
dc.relation.references10. Droege H., Hilderbrand D., Miguel A., Forcada H. Innovation in services: present findings, and future pathways. Journal of Service Management. 2009. Vol. 20. № 2. P. 131–155. https://doi.org/10.1108/09564230910952744
dc.relation.references11. Agarwal R., Selen W. Multi-dimensional nature of service innovation-operationalisation of the elevated service offerings construct in collaborative service organisations. International Journal of Production Management. 2011. Vol. 31. № 11. P. 1164–1192. https://doi.org/10.1108/01443571111178484
dc.relation.references12. Toivonen M., Tuominen T. Emergence of innovations in services. The Service Industries Journal. 2009. Vol. 29. № 7. P. 887–902. https://doi.org/10.1080/02642060902749492
dc.relation.references13. Ordanini A., Parasuraman A. Service innovation viewed through a service-dominant logic lens: A conceptual framework and empirical analysis. Journal of Service Research. 2010. Vol. 14. № 1. P. 3–23. https://doi.org/10.1177/1094670510385332
dc.relation.references14. Santamaría L., Jesús Nieto M., Miles I. Service innovation in manufacturing firms: Evidence from Spain. Technovation. 2012. Vol. 32. № 2. P. 144–155. https://doi.org/10.1016/j.technovation.2011.08.006
dc.relation.references15.Cho I., Park H., Kim J. K. The moderating effect of innovation protection mechanisms on the competitiveness of service firms. Service Business. 2012. Vol. 6. № 3. P. 369–386. https://doi.org/10.1007/s11628-012-0140-3
dc.relation.references16. Giannopoulou E., Gryszkiewicz L., Barlatier J. P. Creativity for service innovation: A practice-based perspective. Managing Service Quality: An International Journal. 2014. Vol. 24. № 1. P. 23–44. https://doi.org/10.1108/MSQ-03-2013-0044
dc.relation.references17. Skålén P., Gummerus J., Koskull C., Magnusson P. R. Exploring value propositions and service innovation: A service-dominant logic study. Journal of the Academy of Marketing Science. 2014. P. 1–22. https://doi.org/10.1007/s11747-013-0365-2
dc.relation.references18. Kuo Y. K., Kuo T. H., Ho L. A. Enabling innovative ability: Knowledge sharing as a mediator. Industrial Management & Data Systems. 2014. Vol. 114. № 5. P. 696–710. https://doi.org/10.1108/IMDS-10-2013-0434
dc.relation.references19. Oke A. Innovation types and innovation management practices in service companies. International Journal of Operations & Production Management. 2007. Vol. 27.№ 6. P. 564–587. https://doi.org/10.1108/01443570710750268
dc.relation.references20.Cheng C. C., Krumwiede D. The effects of market orientation on new service performance: The mediating role of innovation. International Journal of Services, Technology and Management. 2010. Vol. 16. № 1. P. 49–73. https://doi.org/10.1504/IJSTM.2011.041977
dc.relation.references21. Lin R. J., Chen R. H., Chiu K. S. Customer relationship management and innovation capability: An empirical study. Industrial Management & Data Systems. 2010. Vol. 110. № 1. P. 111–133. https://doi.org/10.1108/02635571011008434
dc.relation.references22. Love J. H., Roper S., Hewitt-Dundas N. Service innovation, embeddedness and business performance: Evidence from Northern Ireland. Regional Studies. 2010. Vol. 44. № 8. P. 983–1004. https://doi.org/10.1080/00343400903401568
dc.relation.references23. Salunke S., Weerawardena J., McColl-Kennedy J. R. Towards a model of dynamic capabilities in innovation-based competitive strategy: Insights from project-oriented service firms. Industrial Marketing Management. 2011. Vol. 40. № 8. P. 1251–1263. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2011.10.009
dc.relation.references24. Enz C. A. Strategies for the implementation of service innovations. Cornell Hospitality Quarterly. 2012. Vol. 53. № 3. P. 187–195. https://doi.org/10.1177/1938965512448176
dc.relation.references25.Jian Z., Wang C. The impacts of network competence, knowledge sharing on service innovationperformance: Moderating role of relationship quality. Journal of Industrial Engineering and Management. 2013. Vol. 6. № 1. https://doi.org/10.3926/jiem.659
dc.relation.references26.Joachim Breunig K., Helge A. T., Maria Hydle K. Incentives and performance measures for open innovation practices. Measuring Business Excellence. 2014. Vol. 18. № 1. P. 45–54. https://doi.org/10.1108/MBE-10-2013-0049
dc.relation.references27. Weiss P., Bulander R. Digital Service Innovation and Smart Technologies: Developing Digital Strategies based on Industry 4.0 and Product Service Systems for the Renewal Energy Sector. 26th RESER Conference Proceedings. P. 274–291.
dc.relation.references28. E-services. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/E-services. [In English].
dc.relation.references29. Scupola A. E-Services: Definition, Characteristics and Taxonomy. Journal of Electronic Commerce in Organizations. Vol. 6. № 2.
dc.relation.references30. What Is Digital Service Delivery? URL: https://www.kaizenko.com/what-is-digital-service-delivery/. [In English].
dc.relation.references31. What Is Digital Government Service? URL: https://granicus.com/dictionary/digital-government-services/. [In English].
dc.relation.references32. Digital services. URL: https://itlaw.wikia.org/wiki/Digital_services. [In English].
dc.relation.references33. Delivering public services in a connected world. URL: https://www.cisco.com/assets/global/UK/public_sector/new/pdfs/DigitalPublicServicesWebSinglePageV1.pdf. [In English].
dc.relation.references34.Business Services vs IT Services vs Digital Services. URL: http://esmarchitecture.com/keyconcepts/business-it-digital-services.html. [In English].
dc.relation.references35. Williams K., Rossi M., Chatterjee S. Design of emerging digital services: A taxonomy. European Journal of Information Systems. Vol. 17. № 5. P. 505–517. https://doi.org/10.1057/ejis.2008.38
dc.relation.referencesen1. Morgulets O. B. Menedzment u sferi poslug: navcz. posib. K.: Centr uchbovoyi literatury. 2012. 384 p.
dc.relation.referencesen2. Service Design, Visualization and Testing. URL: https://www.researchgate.net/publication/317748641_ Service_Design_Visualization_and_Testing. [In English].
dc.relation.referencesen3. Torney M., Kuntzky K., Herrmann C. Service Development and Implementation – A Review of the State of the Art. Proceedings of the 1st CIRP Industrial Product-Service Systems (IPS2) Conference, Cranfield University. 2009. 24 p.
dc.relation.referencesen4. Agarwal R., Selen W., Roos G., Green R. The Handbook of Service Innovation. Springer: 2015, 858 p. https://doi.org/10.1007/978-1-4471-6590-3
dc.relation.referencesen5. Service innovation. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Service_innovation. [In English].
dc.relation.referencesen6. Den Hertog P. Knowledge-intensive business services as co-producers of innovation. International Journal of Innovation Management. 2000. Vol. 4. № 4. P. 491–504. https://doi.org/10.1142/S136391960000024X
dc.relation.referencesen7. Miles I. Services in the new industrial economy. Futures. 1993. Vol. 25. № 6. P. 653–672. https://doi.org/10.1016/0016-3287(93)90106-4
dc.relation.referencesen8. Francis D., Bessant J. Targeting innovation and implications for capability development. Technovation. 2005. Vol. 25. № 3. P. 171–183. https://doi.org/10.1016/j.technovation.2004.03.004
dc.relation.referencesen9. Goldstein S. M., Johnston R., Duffy J., Rao J. The service concept: the missing link in service design research? Journal of Operations Management. 2002. Vol. 20. № 2. P. 121–134. https://doi.org/10.1016/S0272-6963(01)00090-0
dc.relation.referencesen10. Droege H., Hilderbrand D., Miguel A., Forcada H. Innovation in services: present findings, and future pathways. Journal of Service Management. 2009. Vol. 20. № 2. P. 131–155. https://doi.org/10.1108/09564230910952744
dc.relation.referencesen11. Agarwal R., Selen W. Multi-dimensional nature of service innovation-operationalisation of the elevated service offerings construct in collaborative service organisations. International Journal of Production Management. 2011. Vol. 31. № 11. P. 1164–1192. https://doi.org/10.1108/01443571111178484
dc.relation.referencesen12. Toivonen M., Tuominen T. Emergence of innovations in services. The Service Industries Journal. 2009. Vol. 29. № 7. P. 887–902. https://doi.org/10.1080/02642060902749492
dc.relation.referencesen13. Ordanini A., Parasuraman A. Service innovation viewed through a service-dominant logic lens: A conceptual framework and empirical analysis. Journal of Service Research. 2010. Vol. 14. № 1. P. 3–23. https://doi.org/10.1177/1094670510385332
dc.relation.referencesen14. Santamaría L., Jesús Nieto M., Miles I. Service innovation in manufacturing firms: Evidence from Spain. Technovation. 2012. Vol. 32. № 2. P. 144–155. https://doi.org/10.1016/j.technovation.2011.08.006
dc.relation.referencesen15.Cho I., Park H., Kim J. K. The moderating effect of innovation protection mechanisms on the competitiveness of service firms. Service Business. 2012. Vol. 6. № 3. P. 369–386. https://doi.org/10.1007/s11628-012-0140-3
dc.relation.referencesen16. Giannopoulou E., Gryszkiewicz L., Barlatier J. P. Creativity for service innovation: A practice-based perspective. Managing Service Quality: An International Journal. 2014. Vol. 24. № 1. P. 23–44. https://doi.org/10.1108/MSQ-03-2013-0044
dc.relation.referencesen17. Skålén P., Gummerus J., Koskull C., Magnusson P. R. Exploring value propositions and service innovation: A service-dominant logic study. Journal of the Academy of Marketing Science. 2014. P. 1–22. https://doi.org/10.1007/s11747-013-0365-2
dc.relation.referencesen18. Kuo Y. K., Kuo T. H., Ho L. A. Enabling innovative ability: Knowledge sharing as a mediator. Industrial Management & Data Systems. 2014. Vol. 114. № 5. P. 696–710. https://doi.org/10.1108/IMDS-10-2013- 0434
dc.relation.referencesen19. Oke A. Innovation types and innovation management practices in service companies. International Journal of Operations & Production Management. 2007. Vol. 27.№ 6. P. 564–587. https://doi.org/10.1108/01443570710750268
dc.relation.referencesen20.Cheng C. C., Krumwiede D. The effects of market orientation on new service performance: The mediating role of innovation. International Journal of Services, Technology and Management. 2010. Vol. 16. № 1. P. 49–73. https://doi.org/10.1504/IJSTM.2011.041977
dc.relation.referencesen21. Lin R. J., Chen R. H., Chiu K. S. Customer relationship management and innovation capability: An empirical study. Industrial Management & Data Systems. 2010. Vol. 110. № 1. P. 111–133. https://doi.org/10.1108/02635571011008434
dc.relation.referencesen22. Love J. H., Roper S., Hewitt-Dundas N. Service innovation, embeddedness and business performance: Evidence from Northern Ireland. Regional Studies. 2010. Vol. 44. № 8. P. 983–1004. https://doi.org/10.1080/00343400903401568
dc.relation.referencesen23. Salunke S., Weerawardena J., McColl-Kennedy J. R. Towards a model of dynamic capabilities in innovation-based competitive strategy: Insights from project-oriented service firms. Industrial Marketing Management. 2011. Vol. 40. № 8. P. 1251–1263. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2011.10.009
dc.relation.referencesen24. Enz C. A. Strategies for the implementation of service innovations. Cornell Hospitality Quarterly. 2012. Vol. 53. № 3. P. 187–195. https://doi.org/10.1177/1938965512448176
dc.relation.referencesen25.Jian Z., Wang C. The impacts of network competence, knowledge sharing on service innovation performance: Moderating role of relationship quality. Journal of Industrial Engineering and Management. 2013. Vol. 6. № 1. https://doi.org/10.3926/jiem.659
dc.relation.referencesen26.Joachim Breunig K., Helge A. T., Maria Hydle K. Incentives and performance measures for open innovation practices. Measuring Business Excellence. 2014. Vol. 18. № 1. P. 45–54. https://doi.org/10.1108/MBE-10-2013-0049
dc.relation.referencesen27. Weiss P., Bulander R. Digital Service Innovation and Smart Technologies: Developing Digital Strategies based on Industry 4.0 and Product Service Systems for the Renewal Energy Sector. 26th RESER Conference Proceedings. P. 274–291.
dc.relation.referencesen28. E-services. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/E-services. [In English].
dc.relation.referencesen29. Scupola A. E-Services: Definition, Characteristics and Taxonomy. Journal of Electronic Commerce in Organizations. Vol. 6. № 2.
dc.relation.referencesen30. What Is Digital Service Delivery? URL: https://www.kaizenko.com/what-is-digital-service-delivery/. [In English].
dc.relation.referencesen31. What Is Digital Government Service? URL: https://granicus.com/dictionary/digital-government-services/. [In English].
dc.relation.referencesen32. Digital services. URL: https://itlaw.wikia.org/wiki/Digital_services. [In English].
dc.relation.referencesen33. Delivering public services in a connected world. URL: https://www.cisco.com/assets/ global/UK/public_sector/new/pdfs/DigitalPublicServicesWebSinglePageV1.pdf. [In English].
dc.relation.referencesen34.Business Services vs IT Services vs Digital Services. URL: http://esmarchitecture.com/keyconcepts/business-it-digital-services.html. [In English].
dc.relation.referencesen35. Williams K., Rossi M., Chatterjee S. Design of emerging digital services: A taxonomy. European Journal of Information Systems. Vol. 17. № 5. P. 505–517. https://doi.org/10.1057/ejis.2008.38
dc.identifier.citationenKulchytskyy O. (2020) Vyznachennia "Innovatsiinoi posluhy" v konteksti vprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohii [Definition of «nnovative service» in the context of digital technologies implementation]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 64, no 3, pp. 163-173 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.03.163
dc.contributor.affiliationДержавний університет інфраструктури та технологій, Київ, Україна
dc.contributor.affiliationState University of Infrastructure and Technology, Kiev, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume64
dc.citation.issue3
dc.citation.spage163
dc.citation.epage173
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2020, № 3 (64)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.