Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32091
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зінченко, Ю. | |
dc.contributor.author | Zinchenko, Yu. | |
dc.coverage.temporal | 23-24 квітня 2020 року | |
dc.coverage.temporal | 23-25 April 2020 | |
dc.date.accessioned | 2020-06-04T07:36:27Z | - |
dc.date.available | 2020-06-04T07:36:27Z | - |
dc.date.created | 2020-04-23 | |
dc.date.issued | 2020-04-23 | |
dc.identifier.citation | Зінченко Ю. Застосування технологія змішаного навчання для навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей / Зінченко Ю. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 156–157. — (Гуманітарні науки). | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32091 | - |
dc.format.extent | 156-157 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ТНТУ | |
dc.publisher | TNTU | |
dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020 | |
dc.relation.uri | http://www.sworld.com.ua | |
dc.subject | змішане навчання | |
dc.subject | онлайн навчання | |
dc.subject | самостійне вивчення | |
dc.subject | blended learning | |
dc.subject | online learning | |
dc.subject | self-study learning | |
dc.title | Застосування технологія змішаного навчання для навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей | |
dc.title.alternative | The use of blended learning technology in teaching english of non-philological students | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 2 | |
dc.subject.udc | 378.147.091 | |
dc.relation.references | 1. Букина А.Н. Воспитание и мотивация учебной деятельности студентов / А.Н. Букина // Екатеринбург: Изд-во Уральского университета, 1994. – 103 с. | |
dc.relation.references | 2. Костина Е.В. Модель смешанного обучения (Blended Learning) и ее использование в преподавании иностранных языков / Е.В. Костина // Известия высших учебных заведений. Серия: Гуманитарные науки. – 2010. – Т. 1. № 2. – С. 141–144. | |
dc.relation.references | 3. Вардашкина Е.В. Модель смешанного обучения английскому языку студентов неязыковых вузов: Современные проблемы в пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании [Электронный ресурс]. – 2011. – Режим доступа: http://www.sworld.com.ua | |
dc.relation.referencesen | 1. Bukina A.N. Vospitanie i motivatsiia uchebnoi deiatelnosti studentov, A.N. Bukina, Ekaterinburh: Izd-vo Uralskoho universiteta, 1994, 103 p. | |
dc.relation.referencesen | 2. Kostina E.V. Model smeshannoho obucheniia (Blended Learning) i ee ispolzovanie v prepodavanii inostrannykh iazykov, E.V. Kostina, Izvestiia vysshikh uchebnykh zavedenii. Seriia: Humanitarnye nauki, 2010, V. 1. No 2, P. 141–144. | |
dc.relation.referencesen | 3. Vardashkina E.V. Model smeshannoho obucheniia anhliiskomu iazyku studentov neiazykovykh vuzov: Sovremennye problemy v puti ikh resheniia v nauke, transporte, proizvodstve i obrazovanii [Electronic resource], 2011, Access mode: http://www.sworld.com.ua | |
dc.identifier.citationen | Zinchenko Yu. (2020) Zastosuvannia tekhnolohiia zmishanoho navchannia dlia navchannia anhliiskoi movy studentiv nemovnykh spetsialnostei [The use of blended learning technology in teaching english of non-philological students]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 156-157 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | |
dc.contributor.affiliation | Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University | |
dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ | |
dc.citation.spage | 156 | |
dc.citation.epage | 157 | |
dc.citation.conference | Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ | |
Розташовується у зібраннях: | Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PGNAP_2020_Zinchenko_Yu-The_use_of_blended_learning_156-157.pdf | 485,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
PGNAP_2020_Zinchenko_Yu-The_use_of_blended_learning_156-157.djvu | 33,24 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
PGNAP_2020_Zinchenko_Yu-The_use_of_blended_learning_156-157__COVER.png | 420,83 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.