Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32091

Tytuł: Застосування технологія змішаного навчання для навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей
Inne tytuły: The use of blended learning technology in teaching english of non-philological students
Authors: Зінченко, Ю.
Zinchenko, Yu.
Akcesoria: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University
Cytat: Зінченко Ю. Застосування технологія змішаного навчання для навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей / Зінченко Ю. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 156–157. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Zinchenko Yu. (2020) Zastosuvannia tekhnolohiia zmishanoho navchannia dlia navchannia anhliiskoi movy studentiv nemovnykh spetsialnostei [The use of blended learning technology in teaching english of non-philological students]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 156-157 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Data wydania: 23-kwi-2020
Date of entry: 4-cze-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2020 року
23-25 April 2020
UDC: 378.147.091
Słowa kluczowe: змішане навчання
онлайн навчання
самостійне вивчення
blended learning
online learning
self-study learning
Strony: 2
Zakres stron: 156-157
Główna strona: 156
Strona końcowa: 157
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32091
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
Związane URL literatura: http://www.sworld.com.ua
Wykaz piśmiennictwa: 1. Букина А.Н. Воспитание и мотивация учебной деятельности студентов / А.Н. Букина // Екатеринбург: Изд-во Уральского университета, 1994. – 103 с.
2. Костина Е.В. Модель смешанного обучения (Blended Learning) и ее использование в преподавании иностранных языков / Е.В. Костина // Известия высших учебных заведений. Серия: Гуманитарные науки. – 2010. – Т. 1. № 2. – С. 141–144.
3. Вардашкина Е.В. Модель смешанного обучения английскому языку студентов неязыковых вузов: Современные проблемы в пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании [Электронный ресурс]. – 2011. – Режим доступа: http://www.sworld.com.ua
References: 1. Bukina A.N. Vospitanie i motivatsiia uchebnoi deiatelnosti studentov, A.N. Bukina, Ekaterinburh: Izd-vo Uralskoho universiteta, 1994, 103 p.
2. Kostina E.V. Model smeshannoho obucheniia (Blended Learning) i ee ispolzovanie v prepodavanii inostrannykh iazykov, E.V. Kostina, Izvestiia vysshikh uchebnykh zavedenii. Seriia: Humanitarnye nauki, 2010, V. 1. No 2, P. 141–144.
3. Vardashkina E.V. Model smeshannoho obucheniia anhliiskomu iazyku studentov neiazykovykh vuzov: Sovremennye problemy v puti ikh resheniia v nauke, transporte, proizvodstve i obrazovanii [Electronic resource], 2011, Access mode: http://www.sworld.com.ua
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi