Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31963

Tittel: Інтернет-реклама та її ефективність
Alternative titler: Internet advertising and its effectiveness
Authors: Вовченко, Л.
Vovchenko, L.
Affiliation: Центральноукраїнський національний технічний університет
Central Ukrainian National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Вовченко Л. Інтернет-реклама та її ефективність / Вовченко Л. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 194–195. — (Економіка, менеджмент та фінанси).
Bibliographic description (International): Vovchenko L. (2020) Internet-reklama ta yii efektyvnist [Internet advertising and its effectiveness]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 194-195 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020
Conference/Event: Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Utgivelsesdato: 23-apr-2020
Date of entry: 4-jun-2020
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2020 року
23-25 April 2020
UDC: 659.111
004.738.5
Emneord: інтернет
реклама
інтернет реклама
ефективність реклами
the internet
advertising
internet advertising
advertising effectiveness
Number of pages: 2
Page range: 194-195
Start page: 194
End page: 195
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31963
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
References (Ukraine): 1. Интернет-маркетинг: новые инструменты влияния на новых потребителей / [под ред. Г. Петренко]. — К. : Изд-во Алексея Капусты, 2010. — 195 с.
2. Каптюхин Р.В., Романов А.А. Реклама. Интернетреклама / Московская финансово-промышленная академия. — М., 2004, 140 с.
3. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук ; Мво освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. — К. : Центр учб. л-ри, 2011. — 182 с.
4. Чумаченко А. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. — 2011. — № 2. — C. 46–50
References (International): 1. Internet-marketinh: novye instrumenty vliianiia na novykh potrebitelei, [ed. H. Petrenko], K. : Izd-vo Alekseia Kapusty, 2010, 195 p.
2. Kaptiukhin R.V., Romanov A.A. Reklama. Internetreklama, Moskovskaia finansovo-promyshlennaia akademiia, M., 2004, 140 p.
3. Lytovchenko I. L. Internet-marketynh : tutorial dlia stud. vyshch. navch. zakl., I. L. Lytovchenko, V. P. Pylypchuk ; Mvo osvity i nauky Ukrainy, Odes. derzh. ekon. un-t, K. : Tsentr uchb. l-ry, 2011, 182 p.
4. Chumachenko A. Vazhlyvist pravylnoho pozytsionuvannia brendu v sotsialnykh media, A. Chumachenko, Marketynh v Ukraini, 2011, No 2, P. 46–50
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright