Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31655

Tittel: Створення бренду закладу вищої освіти в контексті підвищення якості освітніх послуг
Alternative titler: Formation of a brand of a higher education institution in the context of improving the quality of educational services
Authors: Яковець, Т. А.
Ковальчук, Ю. П.
Yakovets, T. A.
Kovalchuk, Y. P.
Affiliation: Чортківський навчально-науковий інститут підприємництва і бізнесу ТНЕУ
Bibliographic description (Ukraine): Яковець Т. А. Створення бренду закладу вищої освіти в контексті підвищення якості освітніх послуг / Яковець Т. А., Ковальчук Ю. П. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“, 23 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 83–84.
Bibliographic description (International): Yakovets T. A., Kovalchuk Y. P. (2020) Stvorennia brendu zakladu vyshchoi osvity v konteksti pidvyshchennia yakosti osvitnikh posluh [Formation of a brand of a higher education institution in the context of improving the quality of educational services]. Materialy Ⅸ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora TNTU, akademika NAN Ukrainy Chumachenka Mykoly Hryhorovycha: "Sotsialni ta ekonomichni vektory innovatsiinoho rozvytku biznes-struktur" (Tern., 23 April 2020), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“, 2020
Conference/Event: Ⅸ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“
Utgivelsesdato: 23-apr-2020
Date of entry: 19-mai-2020
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23 квітня 2020 року
23 April 2020
UDC: 378
659
Number of pages: 2
Page range: 83-84
Start page: 83
End page: 84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31655
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL for reference material: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-formirovaniya-i-prodvizheniya-brenda-vuza
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1146-2019-%D0%BF
References (Ukraine): 1. Сорока О.В. Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послу. / О.В. Сорока, М.С. Кривцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету // Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». ‒ 2018. ‒ Вип. 19. ‒ Ч. 3. ‒ С. 65-70.
2. Лухменева Елена Петровна, Калиева Ольга Михайловна Особенности формирования и продвижения бренда вуза // Вестник ОГУ. ‒ 2012. ‒№13 (149). ‒ URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-formirovaniya-i-prodvizheniya-brenda-vuza (дата звернення: 13.04.2020).
3. Про розподіл видатків державного бюджету між закладами вищої освіти на основі показників їх освітньої, наукової та міжнародної діяльності. Постанова Кабінету Міністрів України № 1146 від 24 грудня 2019 р. – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1146-2019-%D0%BF (дата звернення: 13.04.2020).
References (International): 1. Soroka O.V. Brend zakladu vyshchoi osvity – osnova konkurentospromozhnosti na rynku osvitnikh poslu., O.V. Soroka, M.S. Kryvtsova, Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, Seriia "Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo". ‒ 2018. ‒ Iss. 19. ‒ Ch. 3. ‒ P. 65-70.
2. Lukhmeneva Elena Petrovna, Kalieva Olha Mikhailovna Osobennosti formirovaniia i prodvizheniia brenda vuza, Vestnik OHU. ‒ 2012. ‒No 13 (149). ‒ URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-formirovaniya-i-prodvizheniya-brenda-vuza (Date of appeal: 13.04.2020).
3. Pro rozpodil vydatkiv derzhavnoho biudzhetu mizh zakladamy vyshchoi osvity na osnovi pokaznykiv yikh osvitnoi, naukovoi ta mizhnarodnoi diialnosti. Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy No 1146 vid 24 hrudnia 2019 y, URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1146-2019-%D0%BF (Date of appeal: 13.04.2020).
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“ (2020)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright