Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31457

Назва: Перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні
Інші назви: Prospects of development of ukrainian electronic commerce
Автори: Гула, Інна
Hula, Inna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Гула І. Перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні / Гула Інна // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2020 року. — Т., 2020. — С. 82–84. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description: Hula I. (2020) Perspektyvy rozvytku elektronnoi torhivli v Ukraini [Prospects of development of ukrainian electronic commerce]. Proceedings of the 4th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March 2020), pp. 82-84 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
Proceedings of the 4th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2020
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 31-бер-2020
Дата внесення: 17-кві-2020
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 31 березня 2020 року
31 March 2020
УДК: 339
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 82-84
Початкова сторінка: 82
Кінцева сторінка: 84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31457
ISBN: 978-617-7331-99-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.statista.com/statistics/534123/ecommerce-share-of-retail-sales-worldwide/
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01764594/document
https://www.thebalancesmb.com/advantagesof-ecommerce-1141610
http://ain.ua/2013/04/11/120835
Перелік літератури: 1.Clement J. Worldwide e-commerce share of retail sales 2015-2023 [Електронний ресурс] / J. Clement // Statistа. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://www.statista.com/statistics/534123/ecommerce-share-of-retail-sales-worldwide/. 84
2. Bruno Moriset. E-Business and e-Commerce [Електронний ресурс] / Bruno Moriset // Jean Moulin Lyon 3 University – Lyon – France. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01764594/document
3.Khurana A. Advantages of E-commerce Over Traditional Retail [Електронний ресурс] / Ajeet Khurana // Basics. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://www.thebalancesmb.com/advantagesof-ecommerce-1141610
4. Клюка А. Исследование рынка электронной коммерции в Украине [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ain.ua/2013/04/11/120835
References: 1.Clement J. Worldwide e-commerce share of retail sales 2015-2023 [Electronic resource], J. Clement, Statista, 2019, Access mode: https://www.statista.com/statistics/534123/ecommerce-share-of-retail-sales-worldwide/. 84
2. Bruno Moriset. E-Business and e-Commerce [Electronic resource], Bruno Moriset, Jean Moulin Lyon 3 University – Lyon – France, 2018, Access mode: https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01764594/document
3.Khurana A. Advantages of E-commerce Over Traditional Retail [Electronic resource], Ajeet Khurana, Basics, 2019, Access mode: https://www.thebalancesmb.com/advantagesof-ecommerce-1141610
4. Kliuka A. Issledovanie rynka elektronnoi kommertsii v Ukraine [Electronic resource], Access mode: http://ain.ua/2013/04/11/120835
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.