Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31437

Назва: Адаптація як фактор розвитку підприємств малого бізнесу
Інші назви: Adaptation as a factor for the development of small business enterprises
Автори: Голич, Наталія Василівна
Holych, Nataliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Голич Н. В. Адаптація як фактор розвитку підприємств малого бізнесу / Голич Наталія // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2020 року. — Т., 2020. — С. 45–46. — (Роль та потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Holych N. (2020) Adaptatsiia yak faktor rozvytku pidpryiemstv maloho biznesu [Adaptation as a factor for the development of small business enterprises]. Proceedings of the 4th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March 2020), pp. 45-46 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
Proceedings of the 4th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2020
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 31-бер-2020
Дата внесення: 17-кві-2020
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 31 березня 2020 року
31 March 2020
УДК: 658
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 45-46
Початкова сторінка: 45
Кінцева сторінка: 46
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31437
ISBN: 978-617-7331-99-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
Перелік літератури: 1.Kotler P. Marketing Management / P. Kotler, K. L. Keller. – 14th ed. – Pearson Education Limited, 2012. – 817 p.
References: 1.Kotler P. Marketing Management, P. Kotler, K. L. Keller, 14th ed, Pearson Education Limited, 2012, 817 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.