Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30984

Назва: Перспективи впровадження компетентнісного підходу при підготовці фахівців у вищій школі
Інші назви: Challenges of competence-based approach implementation while training specialists in higher educational institutions
Автори: Паласюк, М. І.
Palasiuk, M. I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Паласюк М. І. Перспективи впровадження компетентнісного підходу при підготовці фахівців у вищій школі / М. І. Паласюк // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 155–156. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Palasiuk M. I. (2019) Perspektyvy vprovadzhennia kompetentnisnoho pidkhodu pry pidhotovtsi fakhivtsiv u vyshchii shkoli [Challenges of competence-based approach implementation while training specialists in higher educational institutions]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 155-156 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 27-лис-2019
Дата внесення: 5-лют-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 листопада 2019 року
27-28 november 2019
УДК: 378.147.091.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 155-156
Початкова сторінка: 155
Кінцева сторінка: 156
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30984
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2009_2_7
Перелік літератури: 1. Гулай О. І. Компетентнісний підхід як основа нової парадигми освіти / О. І. Гулай. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2009. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2009_2_7.
2. Заблоцька, О. С. Компетентнісний підхід як освітня інновація : порівняльний аналіз / О. С. Заблоцька // Вісник Житомирського державного університету. Випуск 40. – Серія : Педагогічні науки. – 2008. – С. 63–68.
3. Костюкова Т.А. Развитие иноязычной коммуникативной компетентности студентов неязыковых вузов: монография / Т.А.Костюкова, А.Л.Морозова. – Томск: Изд-во Томского политехнического университета, 2011. – 119 с
References: 1. Hulai O. I. Kompetentnisnyi pidkhid yak osnova novoi paradyhmy osvity, O. I. Hulai., Visnyk Natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy, 2009, Iss. 2, Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2009_2_7.
2. Zablotska, O. S. Kompetentnisnyi pidkhid yak osvitnia innovatsiia : porivnialnyi analiz, O. S. Zablotska, Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu. Issue 40, Seriia : Pedahohichni nauky, 2008, P. 63–68.
3. Kostiukova T.A. Razvitie inoiazychnoi kommunikativnoi kompetentnosti studentov neiazykovykh vuzov: monohrafiia, T.A.Kostiukova, A.L.Morozova, Tomsk: Izd-vo Tomskoho politekhnicheskoho universiteta, 2011, 119 s
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.