Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтадник, Валентина-
dc.contributor.authorСоколюк, Галина-
dc.contributor.authorГоловчук, Юлія-
dc.contributor.authorСтадник, Валентина-
dc.contributor.authorСоколюк, Галина-
dc.contributor.authorГоловчук, Юлия-
dc.contributor.authorStadnyk, Vаlentyna-
dc.contributor.authorSokoliuk, Galyna-
dc.contributor.authorHolovchuk, Julija-
dc.date.accessioned2020-02-02T17:08:51Z-
dc.date.available2020-02-02T17:08:51Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-09-
dc.identifier.citationСтадник В., Соколюк Г., Головчук Ю. Функція маркетингу в мінімізації ризиків партнерської взаємодії в бізнес-системах індустрії туризму. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 132-145. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svvbit.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30953-
dc.description.abstractУ статті виконано аналіз розвитку туризму в Україні та виділено основні фактори зовнішнього середовища, що впливають на формування туристичних бізнес-систем. Обґрунтовано доцільність розвитку таких систем з використанням ціннісно-орієнтованого підходу. Розглянуто сутність та принципи ціннісно-орієнтованого підходу в управлінні та виділено його головні завдання в розрізі складової споживчої цінності туристичних продуктів для різних цільових ринків. Стабільне функціонування бізнес-системи пов'язане з ризиками неефективного партнерства, основні причини яких лежать в інформаційній площині. Аргументовано, що для зниження ризиків неефективного партнерства необхідно розширити функціональні завдання маркетингу в сфері управління партнерськими відносинами. Ґрунтуючись на концепції максимізації споживчої цінності продуктового кошика і мінімізації ризиків неефективного партнерства виділено основні напрями маркетингового взаємодії партнерів розрізі конкурентних стратегій туристичної бізнес-системи.uk_UA
dc.description.abstractВ статье выполнен анализ развития туризма в Украине и выделены основные факторы внешней среды, влияющие на формирование туристических бизнес-систем. Обоснована целесообразность развития таких систем с использованием ценностно-ориентированного подхода. Рассмотрены сущность и принципы ценностно-ориентированного подхода в управлении и выделены его ключевые задачи в разрезе составляющей потребительской ценности туристических продуктов для разных целевых рынков. Стабильное функционирование бизнес-системы сопряжено с рисками неэффективного партнерства, основные причины которых лежат в информационной плоскости. Аргументировано, что для снижения рисков неэффективного партнерства необходимо расширить функциональные задачи маркетинга в сфере управления партнерскими отношениями. Основываясь на концепции максимизации потребительской ценности продуктовой корзины и минимизации рисков неэффективного партнерства выделены основные направления маркетингового взаимодействия партнеров разрезе конкурентных стратегий туристической бизнес-системы.uk_UA
dc.description.abstractThe analysis of tourism development in Ukraine has been carried out and the main environmental factors affecting the formation of tourism business systems have been identified. The feasibility of developing such systems using a value-based approach has been substantiated. The essence and principles of the value-oriented approach to management have been examined and its key tasks have been identified in the context of the component of the consumer value of tourism products for different target markets. It has been argued that to reduce the risks of ineffective partnerships, it is necessary to expand the functional tasks of marketing in the field of partnership management. Based on the concept of maximizing the consumer value of the grocery basket and minimizing the risks of ineffective partnership, the main areas of marketing interaction of partners have been identified in the context of competitive strategies of the tourism business system.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent132-145-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svvbit.pdfuk_UA
dc.relation.urieconomy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.urihttp://economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/132.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.ukrstat.gov.uauk_UA
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/pdf /2_2018/7uk_UA
dc.subjectбізнес-системаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетинг партнерських відносинuk_UA
dc.subjectризики неефективного партнерстваuk_UA
dc.subjectціннісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectбизнес-системаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетинг партнерских отношенийuk_UA
dc.subjectриски неэффективного партнерстваuk_UA
dc.subjectценностно-ориентированный подходuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectpartnership marketinguk_UA
dc.subjectrisks of ineffective partnershipuk_UA
dc.subjectvalue-oriented approachuk_UA
dc.titleФУНКЦІЯ МАРКЕТИНГУ В МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В БІЗНЕС-СИСТЕМАХ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУuk_UA
dc.title.alternativeФУНКЦИЯ МАРКЕТИНГА В МИНИМИЗАЦИИ РИСКОВ ПАРТНЕРСКОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ В БИЗНЕС-СИСТЕМАХ ИНДУСТРИИ ТУРИЗМАuk_UA
dc.title.alternativeTHE MARKETING FUNCTION IN MINIMIZING RISKS OF PARTNERSHIPS IN THE TOURISM INDUSTRY BUSINESS SYSTEMSuk_UA
dc.title.alternativeFunktsiia marketynhu v minimizatsii ryzykiv partnerskoi vzaiemodii v biznes-systemakh industrii turyzmuuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages14-
dc.subject.udc338.486:005.65.01uk_UA
dc.relation.references1. Абдуразакова Я. М. Современный международный туризм: тенденции и перспективы. Вестник АГТУ. Серия Экономика. 2010. №2. С. 159-166.uk_UA
dc.relation.references2. Богомазова И. В. Яковенко О. В. Рынок международного туризма: состояние и тенденции развития. Научный результат. Сер. Технологии бизнеса и сервиса. 2016. №2 (8). С. 7-14.uk_UA
dc.relation.references3. Дрокіна Н. І. Перспективи розвитку туристичної інфраструктури Донецького регіону. Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. 2013. № 17. С. 219-224.uk_UA
dc.relation.references4. Косар Н., Кузьо Н. Дослідження розвитку туризму в умовах кризи. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 2 (176). С. 115-125.uk_UA
dc.relation.references5. Лєндел О. Д. Напрямки розвитку інфраструктури ринку туристичних послуг регіону. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія Економіка. 2018. Випуск 1(9). С. 110-116.uk_UA
dc.relation.references6. Папп В. В. Розвиток інфраструктури як важливий чинник активізації туризму в регіоні (на прикладі Закарпатської області). Економіка та держава. 2015. № 9. С. 16-19.uk_UA
dc.relation.references7. Пестушко В. М. Український туризм у контексті глобалізації: сучасний стан і перспективи. Географія та основи економіки. 2015. № 7. С. 257-265.uk_UA
dc.relation.references8. Погуда Н. В., Розметова О. Г. Сучасний стан туристичного ринку України: оцінка та перспективи розвитку. Ефективна економіка. Електронне наукове фахове видання. 2018. № 10. URL: economy.nayka.com.ua.uk_UA
dc.relation.references9. Смольнікова К. А. Розвиток туризму в Україні: проблеми та перспективи. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. Луцьк: ЛНТУ. 2016. Ч.1. С. 344-346.uk_UA
dc.relation.references10. Гоблик В. В., Щербан Т. Д., Добош С. Ю. Ресурсне забезпечення розвитку кластерів у рекреаційно-туристичному комплексі регіону. Електронне наукове фахове видання: Економіка та суспільство. 2017. Вип. 9. С. 759-762. URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/132.pdf.uk_UA
dc.relation.references11. Григор’єва Л. В., Журба І. Є., Матюх С. А. Маркетинг туризму та реклама: навч. посібник. Хмельницький: ХНУ. 2018. 218 с.uk_UA
dc.relation.references12. Фролова Г. І., Фролова В. Ю. Організаційні засади маркетингових досліджень у сфері туризму. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2014. №3. С. 52–56.uk_UA
dc.relation.references13. Бойко М. Г. Ціннісно-орієнтоване управління туристичними підприємствами. Автореферат дис. на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами. КНТЕУ, Київ. 2011. 44 с.uk_UA
dc.relation.references14. Державна служба статистики України. Туристичні потоки (2000-2017). URL: http://www.ukrstat.gov.ua (дата звернення 30.08.2019).uk_UA
dc.relation.references15. Богданова Ж. А. Поняття та види туристичної діяльності в Україні. Вісник ЖДТУ. Сер.: Економічні науки. 2009. №4 (50). С. 194-197.uk_UA
dc.relation.references16. Стадник В. В. Менеджмент гетерогенних організацій: навчальний посібник. Хмельницький: ФОП А.С. Гонта. 2017. 274 с.uk_UA
dc.relation.references17. Менеджмент різноманітності в розвитку конкурентоспроможності промислових корпорацій: монографія / За заг. і наук. ред. В.В. Стадник. Хмельницький: ФОП А.С. Гонта. 2017. 350 с.uk_UA
dc.relation.references18. Будрин А. Г. Взаимодействия и взаимоотношения предприятий в рыночной среде: методологические и концептуальные аспекты. СПб.: СПбГИЭУ. 2008. 167 с.uk_UA
dc.relation.references19. Коршунова Г. В., Грязев М. В. Стратегические основы взаимодействия промышленных предприятий. Тула: ИЦ «Финансы и кредит», 2012. 360 с.uk_UA
dc.relation.references20. Стадник В. В., Іжевський П. Г., Головчук Ю. О. Маркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства. Ефективна економіка. 2018. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf /2_2018/7.uk_UA
dc.relation.references21. Фаэй Л., Рэнделл Р. Курс МВА по стратегическому менеджменту [пер. с англ. В. Егорова]. М.: Альпина Паблишер. 2002. 608 с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Abdurazakova, Ya. M. (2010) Sovremennyy mezhdunarodnyy turizm: tendentsii i perspektivy [Modern international tourism: trends and prospects]. Vestnik AGTU. Seriya Ekonomika, № 2. pp. 159-166.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Bogomazova, I. V. & Yakovenko, O. V. (2016) Rynok mezhdunarodnogo turizma: sostoyanie i tendentsii razvitiya [International Tourism Market: Status and Development Trends]. Nauchnyy rezultat. Ser. Tekhnologii biznesa i servisa, №2 (8), pp. 7-14. https://doi.org/10.18413/2408-9346-2016-2-2-7-14uk_UA
dc.relation.referencesen3. Drokina, N. I. (2013) Perspektyvy rozvytku turystychnoji infrastruktury Donecjkogho reghionu [Prospects for development of tourism infrastructure of Donetsk region]. Visnyk DITB. Serija: Ekonomika, orghanizacija ta upravlinnja pidpryjemstvamy turystychnoji industriji ta turystychnoji ghaluzi v cilomu, № 17, pp. 219-224.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Kosar, N. & Kuzjo, N. (2016) Doslidzhennja rozvytku turyzmu v umovakh kryzy [Research of tourism development in crisis]. Aktualjni problemy ekonomiky, № 2 (176), pp. 115-125.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Ljendel, O. D. (2018) Naprjamky rozvytku infrastruktury rynku turystychnykh poslugh reghionu [Directions of development of infrastructure of the tourist services market of the region]. Naukovyj visnyk Mukachivsjkogho derzhavnogho universytetu. Serija Ekonomika, Vol. 1(9), pp. 110-116. https://doi.org/10.31339/2313-8114-2018-1(9)-110-116uk_UA
dc.relation.referencesen6. Papp, V. V. (2015) Rozvytok infrastruktury jak vazhlyvyj chynnyk aktyvizaciji turyzmu v reghioni (na prykladi Zakarpatsjkoji oblasti) [Infrastructure development as an important factor in tourism activation in the region (for example, Transcarpathian region)]. Ekonomika ta derzhava. № 9. pp. 16-19.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Pestushko, V. M. (2015) Ukrajinsjkyj turyzm u konteksti ghlobalizaciji: suchasnyj stan i perspektyvy [Ukrainian tourism in the context of globalization: current state and prospects]. Gheoghrafija ta osnovy ekonomiky. № 7. pp. 257-265.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Poghuda, N. V. & Rozmetova, O. Gh. (2018) Suchasnyj stan turystychnogho rynku Ukrajiny: ocinka ta perspektyvy rozvytku [The current state of the Ukrainian tourism market: assessment and development prospects]. Efektyvna ekonomika (electronic journal), № 10. Available at: economy.nayka.com.ua.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Smoljnikova, K. A. (2016) Rozvytok turyzmu v Ukrajini: problemy ta perspektyvy [Tourism development in Ukraine: problems and perspectives]. Aktualjni problemy upravlinnja socialjno-ekonomichnymy systemamy. Materialy vseukrajinsjkoji naukovo-praktychnoji konferenciji, (m.Lucjk, 8.12.2016). Lucjk: LNTU, Ch. 1, pp. 344-346.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Goblyk, V. V., Shherban, T. D. & Dobosh, S. Ju. (2017) Resursne zabezpechennja rozvytku klasteriv u rekreacijno-turystychnomu kompleksi reghionu [Resource support for the development of clusters in the recreational and tourist complex of the region] Ekonomika ta suspiljstvo (electronic journal), Vol. 9, pp. 759-762. Available at: http://economyandsociety.in.ua/journal/ 9_ukr/132.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen11. Ghryghor'jeva, L. V., Zhurba, I. Je. & Matjukh, S. A. (2018) Marketyngh turyzmu ta reklama: navch. posibnyk [Tourism Marketing and Advertising: Educ. manual]. Khmeljnycjkyj: KhNU. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen12. Frolova, G. I. & Frolova, V. Ju. (2014) Orghanizacijni zasady marketynghovykh doslidzhenj u sferi turyzmu [Organizational principles of marketing research in the field of tourism]. Visnyk Berdjansjkogho universytetu menedzhmentu i biznesu, № 3, pp. 52–56.uk_UA
dc.relation.referencesen13. Bojko, M. G. (2011) Cinnisno-orijentovane upravlinnja turystychnymy pidpryjemstvamy [Value-oriented management of tourism enterprises] (PhD Thesis). KNTEU, Kyjiv.uk_UA
dc.relation.referencesen14. Derzhavna sluzhba statystyky Ukrajiny. Turystychni potoky (2000-2017) [State Statistics Service of Ukraine. Tourist streams (2000-2017)]. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua.uk_UA
dc.relation.referencesen15. Boghdanova, Zh. A. (2009) Ponjattja ta vydy turystychnoji dijaljnosti v Ukrajini [Concepts and types of tourist activity in Ukraine]. Visnyk ZhDTU. Ser.: Ekonomichni nauky, № 4 (50), pp. 194-197.uk_UA
dc.relation.referencesen16. Stadnyk, V. V. (2017) Menedzhment gheteroghennykh orghanizacij: navchaljnyj posibnyk [Management of heterogeneous organizations: a textbook]. Khmeljnycjkyj: FOP A.S. Ghonta. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen17. Stadnyk, V. V. (2017) Menedzhment riznomanitnosti v rozvytku konkurentospromozhnosti promyslovykh korporacij: monoghrafija [Diversity management in the competitiveness of industrial corporations: a monograph]. Khmeljnycjkyj: FOP A.S. Ghonta. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen18. Budrin, A. G. (2008) Vzaimodeystviya i vzaimootnosheniya predpriyatiy v rynochnoy srede: metodologicheskie i kontseptualnye aspekty [Interactions and relationships of enterprises in a market environment: methodological and conceptual aspects]. SPb.: SPbGIEU. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen19. Korshunova, G. V. & Gryazev, M. V. (2012) Strategicheskie osnovy vzaimodeystviya promyshlennykh predpriyatiy [Strategic foundations of industrial enterprises interaction]. Tula: ITs «Finansy i kredit». (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen20. Stadnyk, V. V., Izhevsjkyj, P. Gh. & Gholovchuk, Ju. O. (2018) Marketyngh vzajemodiji v rozvytku innovacijnogho ta rynkovogho potencialu pidpryjemstva [Marketing interaction in the development of innovative and market potential of the enterprise]. Efektyvna ekonomika. Elektronne fakhove vydannja. № 2. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf /2_2018/7.uk_UA
dc.relation.referencesen21. Faey, L., & Rendell, R. (2002) Kurs MBA po strategicheskomu menedzhmentu [MBA course in Strategic Management]. M.: Alpina Pablisher. (in Russian)uk_UA
dc.identifier.citationenStadnyk, V., Sokoliuk, G. & Holovchuk, J. (2019) Funktsiia marketynhu v minimizatsii ryzykiv partnerskoi vzaiemodii v biznes-systemakh industrii turyzmu [The marketing function in minimizing risks of partnerships in the tourism industry business systems]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 132-145. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svvbit.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.132-
dc.subject.jelD21uk_UA
dc.subject.jelL29uk_UA
dc.subject.jelL83uk_UA
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationХмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, 29016, Україна *e-mail: stadnyk_v_v@ukr.net **e-mail: sokoliukg@ukr.net ***Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету вул. Cоборна, 87, м. Вінниця, 21050, Україна e-mail: holovchuk312@ua.fmuk_UA
dc.contributor.affiliationKhmelnitsky National University, 11 Instytutska str., Khmelnitsky, 29016, Ukraine *e-mail: stadnyk_v_v@ukr.net **e-mail: sokoliukg@ ukr.net ***Vinnytsia Institute of Trade and Economics of Kyiv National University of Trade and Economics 87 Soborna Str., Vinnytsia, 21050, Ukraine e-mail: holovchuk312@ua.fmuk_UA
dc.contributor.affiliationХмельницкий национальный университет ул. Институтская, 11, г. Хмельницкий, 29016, Украина *e-mail: stadnyk_v_v@ukr.net **e-mail: sokoliukg@ ukr.net ***Винницкий торгово-экономический институт Киевского национального торгово-экономического университета ул. Cоборная, 87, г. Винница, 21050, Украина e-mail: holovchuk312@ua.fmuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage132-
dc.citation.epage145-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19svvbit.pdfФУНКЦІЯ МАРКЕТИНГУ В МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В БІЗНЕС-СИСТЕМАХ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ780,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.