Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30953
Título : ФУНКЦІЯ МАРКЕТИНГУ В МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В БІЗНЕС-СИСТЕМАХ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
Otros títulos : ФУНКЦИЯ МАРКЕТИНГА В МИНИМИЗАЦИИ РИСКОВ ПАРТНЕРСКОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ В БИЗНЕС-СИСТЕМАХ ИНДУСТРИИ ТУРИЗМА
THE MARKETING FUNCTION IN MINIMIZING RISKS OF PARTNERSHIPS IN THE TOURISM INDUSTRY BUSINESS SYSTEMS
Funktsiia marketynhu v minimizatsii ryzykiv partnerskoi vzaiemodii v biznes-systemakh industrii turyzmu
Autor : Стадник, Валентина
Соколюк, Галина
Головчук, Юлія
Стадник, Валентина
Соколюк, Галина
Головчук, Юлия
Stadnyk, Vаlentyna
Sokoliuk, Galyna
Holovchuk, Julija
Affiliation: Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, 29016, Україна *e-mail: stadnyk_v_v@ukr.net **e-mail: sokoliukg@ukr.net ***Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету вул. Cоборна, 87, м. Вінниця, 21050, Україна e-mail: holovchuk312@ua.fm
Khmelnitsky National University, 11 Instytutska str., Khmelnitsky, 29016, Ukraine *e-mail: stadnyk_v_v@ukr.net **e-mail: sokoliukg@ ukr.net ***Vinnytsia Institute of Trade and Economics of Kyiv National University of Trade and Economics 87 Soborna Str., Vinnytsia, 21050, Ukraine e-mail: holovchuk312@ua.fm
Хмельницкий национальный университет ул. Институтская, 11, г. Хмельницкий, 29016, Украина *e-mail: stadnyk_v_v@ukr.net **e-mail: sokoliukg@ ukr.net ***Винницкий торгово-экономический институт Киевского национального торгово-экономического университета ул. Cоборная, 87, г. Винница, 21050, Украина e-mail: holovchuk312@ua.fm
Bibliographic description (Ukraine): Стадник В., Соколюк Г., Головчук Ю. Функція маркетингу в мінімізації ризиків партнерської взаємодії в бізнес-системах індустрії туризму. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 132-145. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svvbit.pdf
Bibliographic description (International): Stadnyk, V., Sokoliuk, G. & Holovchuk, J. (2019) Funktsiia marketynhu v minimizatsii ryzykiv partnerskoi vzaiemodii v biznes-systemakh industrii turyzmu [The marketing function in minimizing risks of partnerships in the tourism industry business systems]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 132-145. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svvbit.pdf
Journal/Collection: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Issue: 2(21)
Fecha de publicación : dic-2019
Submitted date: sep-2019
Date of entry: 2-feb-2020
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2019.02.132
UDC: 338.486:005.65.01
JEL: D21
L29
L83
M31
Palabras clave : бізнес-система
туризм
маркетинг партнерських відносин
ризики неефективного партнерства
ціннісно-орієнтований підхід
бизнес-система
туризм
маркетинг партнерских отношений
риски неэффективного партнерства
ценностно-ориентированный подход
tourism
partnership marketing
risks of ineffective partnership
value-oriented approach
Number of pages: 14
Page range: 132-145
Start page: 132
End page: 145
Resumen : У статті виконано аналіз розвитку туризму в Україні та виділено основні фактори зовнішнього середовища, що впливають на формування туристичних бізнес-систем. Обґрунтовано доцільність розвитку таких систем з використанням ціннісно-орієнтованого підходу. Розглянуто сутність та принципи ціннісно-орієнтованого підходу в управлінні та виділено його головні завдання в розрізі складової споживчої цінності туристичних продуктів для різних цільових ринків. Стабільне функціонування бізнес-системи пов'язане з ризиками неефективного партнерства, основні причини яких лежать в інформаційній площині. Аргументовано, що для зниження ризиків неефективного партнерства необхідно розширити функціональні завдання маркетингу в сфері управління партнерськими відносинами. Ґрунтуючись на концепції максимізації споживчої цінності продуктового кошика і мінімізації ризиків неефективного партнерства виділено основні напрями маркетингового взаємодії партнерів розрізі конкурентних стратегій туристичної бізнес-системи.
В статье выполнен анализ развития туризма в Украине и выделены основные факторы внешней среды, влияющие на формирование туристических бизнес-систем. Обоснована целесообразность развития таких систем с использованием ценностно-ориентированного подхода. Рассмотрены сущность и принципы ценностно-ориентированного подхода в управлении и выделены его ключевые задачи в разрезе составляющей потребительской ценности туристических продуктов для разных целевых рынков. Стабильное функционирование бизнес-системы сопряжено с рисками неэффективного партнерства, основные причины которых лежат в информационной плоскости. Аргументировано, что для снижения рисков неэффективного партнерства необходимо расширить функциональные задачи маркетинга в сфере управления партнерскими отношениями. Основываясь на концепции максимизации потребительской ценности продуктовой корзины и минимизации рисков неэффективного партнерства выделены основные направления маркетингового взаимодействия партнеров разрезе конкурентных стратегий туристической бизнес-системы.
The analysis of tourism development in Ukraine has been carried out and the main environmental factors affecting the formation of tourism business systems have been identified. The feasibility of developing such systems using a value-based approach has been substantiated. The essence and principles of the value-oriented approach to management have been examined and its key tasks have been identified in the context of the component of the consumer value of tourism products for different target markets. It has been argued that to reduce the risks of ineffective partnerships, it is necessary to expand the functional tasks of marketing in the field of partnership management. Based on the concept of maximizing the consumer value of the grocery basket and minimizing the risks of ineffective partnership, the main areas of marketing interaction of partners have been identified in the context of competitive strategies of the tourism business system.
Sponsorship: The authors received no direct funding for this research.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30953
ISSN : 2223-3822
Copyright owner: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svvbit.pdf
economy.nayka.com.ua
http://economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/132.pdf
http://www.ukrstat.gov.ua
http://www.economy.nayka.com.ua/pdf /2_2018/7
References (Ukraine): 1. Абдуразакова Я. М. Современный международный туризм: тенденции и перспективы. Вестник АГТУ. Серия Экономика. 2010. №2. С. 159-166.
2. Богомазова И. В. Яковенко О. В. Рынок международного туризма: состояние и тенденции развития. Научный результат. Сер. Технологии бизнеса и сервиса. 2016. №2 (8). С. 7-14.
3. Дрокіна Н. І. Перспективи розвитку туристичної інфраструктури Донецького регіону. Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. 2013. № 17. С. 219-224.
4. Косар Н., Кузьо Н. Дослідження розвитку туризму в умовах кризи. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 2 (176). С. 115-125.
5. Лєндел О. Д. Напрямки розвитку інфраструктури ринку туристичних послуг регіону. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія Економіка. 2018. Випуск 1(9). С. 110-116.
6. Папп В. В. Розвиток інфраструктури як важливий чинник активізації туризму в регіоні (на прикладі Закарпатської області). Економіка та держава. 2015. № 9. С. 16-19.
7. Пестушко В. М. Український туризм у контексті глобалізації: сучасний стан і перспективи. Географія та основи економіки. 2015. № 7. С. 257-265.
8. Погуда Н. В., Розметова О. Г. Сучасний стан туристичного ринку України: оцінка та перспективи розвитку. Ефективна економіка. Електронне наукове фахове видання. 2018. № 10. URL: economy.nayka.com.ua.
9. Смольнікова К. А. Розвиток туризму в Україні: проблеми та перспективи. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. Луцьк: ЛНТУ. 2016. Ч.1. С. 344-346.
10. Гоблик В. В., Щербан Т. Д., Добош С. Ю. Ресурсне забезпечення розвитку кластерів у рекреаційно-туристичному комплексі регіону. Електронне наукове фахове видання: Економіка та суспільство. 2017. Вип. 9. С. 759-762. URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/132.pdf.
11. Григор’єва Л. В., Журба І. Є., Матюх С. А. Маркетинг туризму та реклама: навч. посібник. Хмельницький: ХНУ. 2018. 218 с.
12. Фролова Г. І., Фролова В. Ю. Організаційні засади маркетингових досліджень у сфері туризму. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2014. №3. С. 52–56.
13. Бойко М. Г. Ціннісно-орієнтоване управління туристичними підприємствами. Автореферат дис. на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами. КНТЕУ, Київ. 2011. 44 с.
14. Державна служба статистики України. Туристичні потоки (2000-2017). URL: http://www.ukrstat.gov.ua (дата звернення 30.08.2019).
15. Богданова Ж. А. Поняття та види туристичної діяльності в Україні. Вісник ЖДТУ. Сер.: Економічні науки. 2009. №4 (50). С. 194-197.
16. Стадник В. В. Менеджмент гетерогенних організацій: навчальний посібник. Хмельницький: ФОП А.С. Гонта. 2017. 274 с.
17. Менеджмент різноманітності в розвитку конкурентоспроможності промислових корпорацій: монографія / За заг. і наук. ред. В.В. Стадник. Хмельницький: ФОП А.С. Гонта. 2017. 350 с.
18. Будрин А. Г. Взаимодействия и взаимоотношения предприятий в рыночной среде: методологические и концептуальные аспекты. СПб.: СПбГИЭУ. 2008. 167 с.
19. Коршунова Г. В., Грязев М. В. Стратегические основы взаимодействия промышленных предприятий. Тула: ИЦ «Финансы и кредит», 2012. 360 с.
20. Стадник В. В., Іжевський П. Г., Головчук Ю. О. Маркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства. Ефективна економіка. 2018. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf /2_2018/7.
21. Фаэй Л., Рэнделл Р. Курс МВА по стратегическому менеджменту [пер. с англ. В. Егорова]. М.: Альпина Паблишер. 2002. 608 с.
References (International): 1. Abdurazakova, Ya. M. (2010) Sovremennyy mezhdunarodnyy turizm: tendentsii i perspektivy [Modern international tourism: trends and prospects]. Vestnik AGTU. Seriya Ekonomika, № 2. pp. 159-166.
2. Bogomazova, I. V. & Yakovenko, O. V. (2016) Rynok mezhdunarodnogo turizma: sostoyanie i tendentsii razvitiya [International Tourism Market: Status and Development Trends]. Nauchnyy rezultat. Ser. Tekhnologii biznesa i servisa, №2 (8), pp. 7-14. https://doi.org/10.18413/2408-9346-2016-2-2-7-14
3. Drokina, N. I. (2013) Perspektyvy rozvytku turystychnoji infrastruktury Donecjkogho reghionu [Prospects for development of tourism infrastructure of Donetsk region]. Visnyk DITB. Serija: Ekonomika, orghanizacija ta upravlinnja pidpryjemstvamy turystychnoji industriji ta turystychnoji ghaluzi v cilomu, № 17, pp. 219-224.
4. Kosar, N. & Kuzjo, N. (2016) Doslidzhennja rozvytku turyzmu v umovakh kryzy [Research of tourism development in crisis]. Aktualjni problemy ekonomiky, № 2 (176), pp. 115-125.
5. Ljendel, O. D. (2018) Naprjamky rozvytku infrastruktury rynku turystychnykh poslugh reghionu [Directions of development of infrastructure of the tourist services market of the region]. Naukovyj visnyk Mukachivsjkogho derzhavnogho universytetu. Serija Ekonomika, Vol. 1(9), pp. 110-116. https://doi.org/10.31339/2313-8114-2018-1(9)-110-116
6. Papp, V. V. (2015) Rozvytok infrastruktury jak vazhlyvyj chynnyk aktyvizaciji turyzmu v reghioni (na prykladi Zakarpatsjkoji oblasti) [Infrastructure development as an important factor in tourism activation in the region (for example, Transcarpathian region)]. Ekonomika ta derzhava. № 9. pp. 16-19.
7. Pestushko, V. M. (2015) Ukrajinsjkyj turyzm u konteksti ghlobalizaciji: suchasnyj stan i perspektyvy [Ukrainian tourism in the context of globalization: current state and prospects]. Gheoghrafija ta osnovy ekonomiky. № 7. pp. 257-265.
8. Poghuda, N. V. & Rozmetova, O. Gh. (2018) Suchasnyj stan turystychnogho rynku Ukrajiny: ocinka ta perspektyvy rozvytku [The current state of the Ukrainian tourism market: assessment and development prospects]. Efektyvna ekonomika (electronic journal), № 10. Available at: economy.nayka.com.ua.
9. Smoljnikova, K. A. (2016) Rozvytok turyzmu v Ukrajini: problemy ta perspektyvy [Tourism development in Ukraine: problems and perspectives]. Aktualjni problemy upravlinnja socialjno-ekonomichnymy systemamy. Materialy vseukrajinsjkoji naukovo-praktychnoji konferenciji, (m.Lucjk, 8.12.2016). Lucjk: LNTU, Ch. 1, pp. 344-346.
10. Goblyk, V. V., Shherban, T. D. & Dobosh, S. Ju. (2017) Resursne zabezpechennja rozvytku klasteriv u rekreacijno-turystychnomu kompleksi reghionu [Resource support for the development of clusters in the recreational and tourist complex of the region] Ekonomika ta suspiljstvo (electronic journal), Vol. 9, pp. 759-762. Available at: http://economyandsociety.in.ua/journal/ 9_ukr/132.pdf.
11. Ghryghor'jeva, L. V., Zhurba, I. Je. & Matjukh, S. A. (2018) Marketyngh turyzmu ta reklama: navch. posibnyk [Tourism Marketing and Advertising: Educ. manual]. Khmeljnycjkyj: KhNU. (in Ukrainian)
12. Frolova, G. I. & Frolova, V. Ju. (2014) Orghanizacijni zasady marketynghovykh doslidzhenj u sferi turyzmu [Organizational principles of marketing research in the field of tourism]. Visnyk Berdjansjkogho universytetu menedzhmentu i biznesu, № 3, pp. 52–56.
13. Bojko, M. G. (2011) Cinnisno-orijentovane upravlinnja turystychnymy pidpryjemstvamy [Value-oriented management of tourism enterprises] (PhD Thesis). KNTEU, Kyjiv.
14. Derzhavna sluzhba statystyky Ukrajiny. Turystychni potoky (2000-2017) [State Statistics Service of Ukraine. Tourist streams (2000-2017)]. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua.
15. Boghdanova, Zh. A. (2009) Ponjattja ta vydy turystychnoji dijaljnosti v Ukrajini [Concepts and types of tourist activity in Ukraine]. Visnyk ZhDTU. Ser.: Ekonomichni nauky, № 4 (50), pp. 194-197.
16. Stadnyk, V. V. (2017) Menedzhment gheteroghennykh orghanizacij: navchaljnyj posibnyk [Management of heterogeneous organizations: a textbook]. Khmeljnycjkyj: FOP A.S. Ghonta. (in Ukrainian)
17. Stadnyk, V. V. (2017) Menedzhment riznomanitnosti v rozvytku konkurentospromozhnosti promyslovykh korporacij: monoghrafija [Diversity management in the competitiveness of industrial corporations: a monograph]. Khmeljnycjkyj: FOP A.S. Ghonta. (in Ukrainian)
18. Budrin, A. G. (2008) Vzaimodeystviya i vzaimootnosheniya predpriyatiy v rynochnoy srede: metodologicheskie i kontseptualnye aspekty [Interactions and relationships of enterprises in a market environment: methodological and conceptual aspects]. SPb.: SPbGIEU. (in Russian)
19. Korshunova, G. V. & Gryazev, M. V. (2012) Strategicheskie osnovy vzaimodeystviya promyshlennykh predpriyatiy [Strategic foundations of industrial enterprises interaction]. Tula: ITs «Finansy i kredit». (in Ukrainian)
20. Stadnyk, V. V., Izhevsjkyj, P. Gh. & Gholovchuk, Ju. O. (2018) Marketyngh vzajemodiji v rozvytku innovacijnogho ta rynkovogho potencialu pidpryjemstva [Marketing interaction in the development of innovative and market potential of the enterprise]. Efektyvna ekonomika. Elektronne fakhove vydannja. № 2. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf /2_2018/7.
21. Faey, L., & Rendell, R. (2002) Kurs MBA po strategicheskomu menedzhmentu [MBA course in Strategic Management]. M.: Alpina Pablisher. (in Russian)
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
19svvbit.pdfФУНКЦІЯ МАРКЕТИНГУ В МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В БІЗНЕС-СИСТЕМАХ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ780,87 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.