Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСакун, Ганна-
dc.contributor.authorСтанкевич, Ірина-
dc.contributor.authorТардаскіна, Тетяна-
dc.contributor.authorСакун, Анна-
dc.contributor.authorСтанкевич, Ирина-
dc.contributor.authorТардаскина, Татьяна-
dc.contributor.authorSakun, Anna-
dc.contributor.authorStankevych, Iryna-
dc.contributor.authorTardaskina, Tatiana-
dc.date.accessioned2020-02-02T16:27:29Z-
dc.date.available2020-02-02T16:27:29Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-09-
dc.identifier.citationСакун Г., Станкевич І., Тардаскіна Т. Соціальна відповідальність готелів як фактор подолання вхідних бар’єрів на ринок готельних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 122-131. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30952-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується те, що для подолання вхідних бар'єрів на ринок готельних послуг дуже важливо не тільки усвідомлення підприємцями взаємозв'язку економічної і соціальної функцій підприємництва, а й реальні дії, що створюють сприятливі умови для гармонізації інтересів держави і бізнесу щодо вирішення соціальних проблем суспільства, зниження негативних наслідків кризового періоду. Вітчизняні організації в сфері готельного бізнесу мають виконувати основні завдання концепції соціальної відповідальності бізнесу, а саме своєчасно сплачувати у повному обсязі податки, сумлінно виконувати вимоги законодавства України, піклуватися про навколишнє середовище, власний персонал, впроваджувати екологічно безпечні та енергозберігаючі технології, надавати якісні послуги, приймати участь та залучати благодійні організації до співпраці. Важливо розуміти, що навіть якщо матиме місце порушення принципу максимізації прибутку, організації в сфері готельного бізнесу матимуть довгострокові перспективи для ефективної господарської діяльності, будуть запорукою позитивного іміджу. В результаті такої соціально-орієнтованої діяльності має підвищитися репутація організації в сфері готельного бізнесу, прихильність споживачів, а її фінансово-економічні показники та рівень конкурентоспроможності матимуть тенденцію до зростання, що забезпечить сталий розвиток не тільки самій організації, але й матиме вплив на економічний розвиток всього регіону.uk_UA
dc.description.abstractВ статье отмечается, что для преодоление входных барьеров на рынок гостиничных услуг очень важно не только осознание предпринимателями взаимосвязи экономической и социальной функций предпринимательства, но и реальные действия, создающие благоприятные условия для гармонизации интересов государства и бизнеса по решению социальных проблем общества, снижению негативных последствий кризисного периода. Отечественные организации в сфере гостиничного бизнеса должны выполнять основные задачи концепции социальной ответственности бизнеса, а именно своевременно платить в полном объеме налоги, добросовестно выполнять требования законодательства Украины, заботиться об окружающей среде, собственном персонале, внедрять экологически безопасные и энергосберегающие технологии, предоставлять качественные услуги, принимать участие и привлекать благотворительные организации к сотрудничеству. Важно понимать, что даже если будет иметь место нарушение принципа максимизации прибыли, организации в сфере гостиничного бизнеса будут иметь долгосрочные перспективы для эффективной хозяйственной деятельности, будут залогом положительного имиджа.В результате такой социально-ориентированной деятельности должна повыситься репутация организации в сфере гостиничного бизнеса, приверженность потребителей, а ее финансово-экономические показатели и уровень конкурентоспособности будут иметь тенденцию к росту, что обеспечит устойчивое развитие не только самой организации, но и будет иметь влияние на экономическое развитие всего региона.uk_UA
dc.description.abstractThe article emphasizes that overcoming entry barriers to the hotel services market is very important not only for entrepreneurs to understand the interconnection of economic and social functions of entrepreneurship, but also for real actions that create favorable conditions for the harmonization of state and business interests in order to solve social problems of society, reduce negative effects of the crisis period. Domestic organizations in the sphere of hotel business should fulfill the basic tasks of the concept of social responsibility of business, namely, to pay taxes in full, timely fulfill the requirements of the legislation of Ukraine, take care of the environment, own personnel, implement environmentally safe and energy-saving technologies, provide services participation and involvement of charities in cooperation. It is important to understand that, even if there is a violation of the principle of profit maximization, organizations in the field of hotel business will have long-term prospects for efficient business activity, will be the key to a positive image. As a result of such socially-oriented activities, the reputation of the hotel business organization, consumer commitment, and its financial and economic performance and level of competitiveness will tend to grow, which will not only ensure the sustainable development of the organization, but also have an impact on the economic development of all region.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent122-131-
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://dspace.niver.kharkov.ua/handle/123456789/4782uk_UA
dc.relation.urihttp://nesch.ieie.nsc.ru/wrk/Soc_otvets.htmuk_UA
dc.relation.urihttp://kneu. edu.ua /userfilesuk_UA
dc.relation.uriwww.dy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.urieztuir.ztu.edu.ua/3224/1/35.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://nauka-online.com/uk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.subjectкластериuk_UA
dc.subjectвхідні бар'єриuk_UA
dc.subjectсоциальная ответственностьuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectгостиничные услугиuk_UA
dc.subjectкластерыuk_UA
dc.subjectвходные барьерыuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecthotel servicesuk_UA
dc.subjectclustersuk_UA
dc.subjectbarriers to entryuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.title.alternativeСОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ОТЕЛЕЙ КАК ФАКТОР ПРЕОДОЛЕНИЯ ВХОДНЫХ БАРЬЕРОВ НА РЫНОК ГОСТИНИЧНЫХ УСЛУГuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL RESPONSIBILITY OF HOTELS AS A FACTOR OF BREAKING INPUT BARRIERS TO HOTEL SERVICES MARKETuk_UA
dc.title.alternativeSotsialna vidpovidalnist hoteliv yak faktor podolannia vkhidnykh barieriv na rynok hotelnykh posluhuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc316.4:640uk_UA
dc.relation.references1. Андрющенко А. І., Рябець І. М. Соціальна відповідальність: теоретико-методологічний аспект аналізу. URL: http://dspace.niver.kharkov.ua/handle/123456789/4782.uk_UA
dc.relation.references2. Братющенко С. В. Социальная ответственность бизнеса. URL: http://nesch.ieie.nsc.ru/wrk/Soc_otvets.htm.uk_UA
dc.relation.references3. Братющенко С. В. Социальная ответственность предпринимательства (обзор концепций). Актуальные проблемы социально-экономического развития: взгляд молодых ученых. Новосибирск : ИЭОПП СО РАН, 2005. С. 166-178.uk_UA
dc.relation.references4. Колот А. М. Корпоративна соціальна відповідальність: еволюція та розвиток теоретичних поглядів. URL: http://kneu. edu.ua /userfiles.uk_UA
dc.relation.references5. Розметова О. Г. Проблеми та перспективи впровадження соціальних інновацій в діяльність підприємств готельного господарства. URL: www.dy.nayka.com.ua.uk_UA
dc.relation.references6. Сивак О. Б. Соціальна відповідальність в підприємницькій діяльності: вітчизняний та зарубіжний досвід. URL: eztuir.ztu.edu.ua/3224/1/35.pdf.uk_UA
dc.relation.references7. Сагдеєва Д. Р. Соціальна відповідальність готельного бізнесу. International Electronic Scientific Journal “Science Online”. URL: http://nauka-online.com/.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Andriushchenko, A. I. & Riabets, I. M. Sotsialna vidpovidalnist: teoretyko-metodolohichnyi aspekt analizu [Social responsibility: the theoretical and methodological aspect of the analysis]. Available at: http://dspace.niver.kharkov.ua/handle/123456789/4782.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Bratyuschenko, S. V. Sotsialnaya otvetstvennost biznesa. [Social Responsibility]. Available at: http://nesch.ieie.nsc.ru/wrk/Soc_otvets.htm.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Bratyuschenko, S. V. (2005) Sotsialnaya otvetstvennost predprinimatelstva (obzor kontseptsiy). [Social Responsibility of Entrepreneurship (Concept Review)]. Aktualnyie problemyi sotsialno-ekonomicheskogo razvitiya: vzglyad molodyih uchenyih. [Actual problems of socio-economic development: a view of young scientists]. Novosibirsk : IEOPP SO RAN, pp. 166-178.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Kolot, A. M. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: evoliutsiia ta rozvytok teoretychnykh pohliadiv. [Corporate Social Responsibility: The Evolution and Development of Theoretical Views]. URL: http://kneu. edu.ua /userfiles.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Rozmetova, O. H. Problemy ta perspektyvy vprovadzhennia sotsialnykh innovatsii v diialnist pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva. [Problems and prospects of introduction of social innovations in activity of hotel enterprises]. URL: www.dy.nayka.com.ua.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Syvak, O. B. Sotsialna vidpovidalnist v pidpryiemnytskii diialnosti: vitchyznianyi ta zarubizhnyi dosvid. [Social Responsibility in Entrepreneurship: Domestic and Foreign Experience]. Available at: eztuir.ztu.edu.ua/3224/1/35.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Sagdeva, D. R. Sotsialna vidpovidalnist hotelnoho biznesu. [Social and social activity of the hotel business]. International Electronic Scientific Journal “Science Online” http://nauka-online.com/.uk_UA
dc.identifier.citationenSakun, A., Stankevych, I. & Tardaskina, T. (2019) Sotsialna vidpovidalnist hoteliv yak faktor podolannia vkhidnykh barieriv na rynok hotelnykh posluh [Social responsibility of hotels as a factor of breaking input barriers to hotel services market]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 122-131. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.122-
dc.subject.jelM14uk_UA
dc.contributor.affiliationО. S. Popov Odessa National Academy of Telecommunications 1 Kuznechna str., 65029, Odessa, Ukraine e-mail: arnika@ukr.netuk_UA
dc.contributor.affiliationОдеська національна академія зв’язку ім. О. С. Попова вул. Кузнечна, 1, м. Одеса, 65029, Україна e-mail: arnika@ukr.netuk_UA
dc.contributor.affiliationОдесская национальная академия связи имени А. С. Попова ул. Кузнечная, 1, г. Одесса, 65029, Украина e-mail: arnika@ukr.netuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage122-
dc.citation.epage131-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19sgorhp.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ732,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.