Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30952
Título : СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
Otros títulos : СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ОТЕЛЕЙ КАК ФАКТОР ПРЕОДОЛЕНИЯ ВХОДНЫХ БАРЬЕРОВ НА РЫНОК ГОСТИНИЧНЫХ УСЛУГ
SOCIAL RESPONSIBILITY OF HOTELS AS A FACTOR OF BREAKING INPUT BARRIERS TO HOTEL SERVICES MARKET
Sotsialna vidpovidalnist hoteliv yak faktor podolannia vkhidnykh barieriv na rynok hotelnykh posluh
Autor : Сакун, Ганна
Станкевич, Ірина
Тардаскіна, Тетяна
Сакун, Анна
Станкевич, Ирина
Тардаскина, Татьяна
Sakun, Anna
Stankevych, Iryna
Tardaskina, Tatiana
Affiliation: О. S. Popov Odessa National Academy of Telecommunications 1 Kuznechna str., 65029, Odessa, Ukraine e-mail: arnika@ukr.net
Одеська національна академія зв’язку ім. О. С. Попова вул. Кузнечна, 1, м. Одеса, 65029, Україна e-mail: arnika@ukr.net
Одесская национальная академия связи имени А. С. Попова ул. Кузнечная, 1, г. Одесса, 65029, Украина e-mail: arnika@ukr.net
Bibliographic description (Ukraine): Сакун Г., Станкевич І., Тардаскіна Т. Соціальна відповідальність готелів як фактор подолання вхідних бар’єрів на ринок готельних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 122-131. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdf
Bibliographic description (International): Sakun, A., Stankevych, I. & Tardaskina, T. (2019) Sotsialna vidpovidalnist hoteliv yak faktor podolannia vkhidnykh barieriv na rynok hotelnykh posluh [Social responsibility of hotels as a factor of breaking input barriers to hotel services market]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 122-131. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdf
Journal/Collection: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Issue: 2(21)
Fecha de publicación : dic-2019
Submitted date: sep-2019
Date of entry: 2-feb-2020
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2019.02.122
UDC: 316.4:640
JEL: M14
Palabras clave : соціальна відповідальність
конкурентоспроможність
готельні послуги
кластери
вхідні бар'єри
социальная ответственность
конкурентоспособность
гостиничные услуги
кластеры
входные барьеры
social responsibility
competitiveness
hotel services
clusters
barriers to entry
Number of pages: 10
Page range: 122-131
Start page: 122
End page: 131
Resumen : У статті обґрунтовується те, що для подолання вхідних бар'єрів на ринок готельних послуг дуже важливо не тільки усвідомлення підприємцями взаємозв'язку економічної і соціальної функцій підприємництва, а й реальні дії, що створюють сприятливі умови для гармонізації інтересів держави і бізнесу щодо вирішення соціальних проблем суспільства, зниження негативних наслідків кризового періоду. Вітчизняні організації в сфері готельного бізнесу мають виконувати основні завдання концепції соціальної відповідальності бізнесу, а саме своєчасно сплачувати у повному обсязі податки, сумлінно виконувати вимоги законодавства України, піклуватися про навколишнє середовище, власний персонал, впроваджувати екологічно безпечні та енергозберігаючі технології, надавати якісні послуги, приймати участь та залучати благодійні організації до співпраці. Важливо розуміти, що навіть якщо матиме місце порушення принципу максимізації прибутку, організації в сфері готельного бізнесу матимуть довгострокові перспективи для ефективної господарської діяльності, будуть запорукою позитивного іміджу. В результаті такої соціально-орієнтованої діяльності має підвищитися репутація організації в сфері готельного бізнесу, прихильність споживачів, а її фінансово-економічні показники та рівень конкурентоспроможності матимуть тенденцію до зростання, що забезпечить сталий розвиток не тільки самій організації, але й матиме вплив на економічний розвиток всього регіону.
В статье отмечается, что для преодоление входных барьеров на рынок гостиничных услуг очень важно не только осознание предпринимателями взаимосвязи экономической и социальной функций предпринимательства, но и реальные действия, создающие благоприятные условия для гармонизации интересов государства и бизнеса по решению социальных проблем общества, снижению негативных последствий кризисного периода. Отечественные организации в сфере гостиничного бизнеса должны выполнять основные задачи концепции социальной ответственности бизнеса, а именно своевременно платить в полном объеме налоги, добросовестно выполнять требования законодательства Украины, заботиться об окружающей среде, собственном персонале, внедрять экологически безопасные и энергосберегающие технологии, предоставлять качественные услуги, принимать участие и привлекать благотворительные организации к сотрудничеству. Важно понимать, что даже если будет иметь место нарушение принципа максимизации прибыли, организации в сфере гостиничного бизнеса будут иметь долгосрочные перспективы для эффективной хозяйственной деятельности, будут залогом положительного имиджа.В результате такой социально-ориентированной деятельности должна повыситься репутация организации в сфере гостиничного бизнеса, приверженность потребителей, а ее финансово-экономические показатели и уровень конкурентоспособности будут иметь тенденцию к росту, что обеспечит устойчивое развитие не только самой организации, но и будет иметь влияние на экономическое развитие всего региона.
The article emphasizes that overcoming entry barriers to the hotel services market is very important not only for entrepreneurs to understand the interconnection of economic and social functions of entrepreneurship, but also for real actions that create favorable conditions for the harmonization of state and business interests in order to solve social problems of society, reduce negative effects of the crisis period. Domestic organizations in the sphere of hotel business should fulfill the basic tasks of the concept of social responsibility of business, namely, to pay taxes in full, timely fulfill the requirements of the legislation of Ukraine, take care of the environment, own personnel, implement environmentally safe and energy-saving technologies, provide services participation and involvement of charities in cooperation. It is important to understand that, even if there is a violation of the principle of profit maximization, organizations in the field of hotel business will have long-term prospects for efficient business activity, will be the key to a positive image. As a result of such socially-oriented activities, the reputation of the hotel business organization, consumer commitment, and its financial and economic performance and level of competitiveness will tend to grow, which will not only ensure the sustainable development of the organization, but also have an impact on the economic development of all region.
Sponsorship: The authors received no direct funding for this research.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30952
ISSN : 2223-3822
Copyright owner: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdf
http://dspace.niver.kharkov.ua/handle/123456789/4782
http://nesch.ieie.nsc.ru/wrk/Soc_otvets.htm
http://kneu. edu.ua /userfiles
www.dy.nayka.com.ua
eztuir.ztu.edu.ua/3224/1/35.pdf
http://nauka-online.com/
References (Ukraine): 1. Андрющенко А. І., Рябець І. М. Соціальна відповідальність: теоретико-методологічний аспект аналізу. URL: http://dspace.niver.kharkov.ua/handle/123456789/4782.
2. Братющенко С. В. Социальная ответственность бизнеса. URL: http://nesch.ieie.nsc.ru/wrk/Soc_otvets.htm.
3. Братющенко С. В. Социальная ответственность предпринимательства (обзор концепций). Актуальные проблемы социально-экономического развития: взгляд молодых ученых. Новосибирск : ИЭОПП СО РАН, 2005. С. 166-178.
4. Колот А. М. Корпоративна соціальна відповідальність: еволюція та розвиток теоретичних поглядів. URL: http://kneu. edu.ua /userfiles.
5. Розметова О. Г. Проблеми та перспективи впровадження соціальних інновацій в діяльність підприємств готельного господарства. URL: www.dy.nayka.com.ua.
6. Сивак О. Б. Соціальна відповідальність в підприємницькій діяльності: вітчизняний та зарубіжний досвід. URL: eztuir.ztu.edu.ua/3224/1/35.pdf.
7. Сагдеєва Д. Р. Соціальна відповідальність готельного бізнесу. International Electronic Scientific Journal “Science Online”. URL: http://nauka-online.com/.
References (International): 1. Andriushchenko, A. I. & Riabets, I. M. Sotsialna vidpovidalnist: teoretyko-metodolohichnyi aspekt analizu [Social responsibility: the theoretical and methodological aspect of the analysis]. Available at: http://dspace.niver.kharkov.ua/handle/123456789/4782.
2. Bratyuschenko, S. V. Sotsialnaya otvetstvennost biznesa. [Social Responsibility]. Available at: http://nesch.ieie.nsc.ru/wrk/Soc_otvets.htm.
3. Bratyuschenko, S. V. (2005) Sotsialnaya otvetstvennost predprinimatelstva (obzor kontseptsiy). [Social Responsibility of Entrepreneurship (Concept Review)]. Aktualnyie problemyi sotsialno-ekonomicheskogo razvitiya: vzglyad molodyih uchenyih. [Actual problems of socio-economic development: a view of young scientists]. Novosibirsk : IEOPP SO RAN, pp. 166-178.
4. Kolot, A. M. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: evoliutsiia ta rozvytok teoretychnykh pohliadiv. [Corporate Social Responsibility: The Evolution and Development of Theoretical Views]. URL: http://kneu. edu.ua /userfiles.
5. Rozmetova, O. H. Problemy ta perspektyvy vprovadzhennia sotsialnykh innovatsii v diialnist pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva. [Problems and prospects of introduction of social innovations in activity of hotel enterprises]. URL: www.dy.nayka.com.ua.
6. Syvak, O. B. Sotsialna vidpovidalnist v pidpryiemnytskii diialnosti: vitchyznianyi ta zarubizhnyi dosvid. [Social Responsibility in Entrepreneurship: Domestic and Foreign Experience]. Available at: eztuir.ztu.edu.ua/3224/1/35.pdf.
7. Sagdeva, D. R. Sotsialna vidpovidalnist hotelnoho biznesu. [Social and social activity of the hotel business]. International Electronic Scientific Journal “Science Online” http://nauka-online.com/.
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
19sgorhp.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ732,84 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.