Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30467
Title: Парадигма біомедичної інженерії
Authors: Яворський, Богдан
Bibliographic description (Ukraine): Яворський Б.І. Парадигма біомедичної інженерії. Біомедична інженерія та електроніка. 2015. №4. C ....
Issue Date: 7-Oct-2015
Country (code): UA
UDC: 004.942:004.031.42
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30467
URL for reference material: http://journals.uran.ua/index.php/2311-1100/issue/view/10107
References (Ukraine): 1. Gill T.G. Informing with the case method / T.G. Gill.- Santa Rosa, Informing science press, 2011.- 552 p. 2. Луців І.В. Проблеми структури магістерської підготовки/І.В.Луців, М.Г. Дичковський, Б.І. Яворський// Тези доповідей НМК. Вища технічна освіта — проблеми магістратури - Київ, 1995.- C. 22-25. 3. Стоянова О.В. Тенденція, прогноз та оптимізація розвитку освіти в Україні/ О.В. Стоянова, Б.І. Яворський// Зб. тез МК. Освіта для майбутнього розвитку - Київ, 2002.- МАТЕРІАЛИ ПЕРШОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ БІОМЕДИЧНИХ ІНЖЕНЕРІВ І ТЕХНОЛОГІВ УКРАЇНИ «СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ БІОМЕДИЧНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ І МЕДИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ» 7-8 жовтня 2015 року, м. Київ С. 126-127. 4. Яворський Б.І. Науково- технічні основи для підготовки бакалаврів та магістрів з біотехнічних та медичних електронних апаратів та та систем/ Б.І. Яворський// Перша Всеукраїнська НПК. Медичні технології і вища освіта – Луцьк, 2004.- С. 18-23. 5. Яворський Б.І. Об єктно-орієнтована інженерія — методологічна база ступеневої підготовки фахівців/ Б.І. Яворський// Зб. тез МНПК. Актуальні питання теорії та практики неперервної ступеневої підготовки фахівців в системі вищої освіти - Тернопіль, 2012.- С. 131132. 6. Armstrong D.J. The Quarks of Object Oriented Development/ D.J. Armstrong// Communications of the ACM February.- 2006.- Vol. 49.- No. 2.- P. 123-128
Content type: Article
Appears in Collections:Зібрання статей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167564-368821-1-SM.pdf409,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.