Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30285

Titre: Розвиток критичного мислення в процесі вивчення англійської мови
Autre(s) titre(s): Critical thinking development in the english language learning process
Auteur(s): Голова, Б.
Шостаківська, Н.
Holova, B.
Shostakivska, N.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
Bibliographic description (Ukraine): Голова Б. Розвиток критичного мислення в процесі вивчення англійської мови / Б. Голова, Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 138–139. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
Bibliographic description (International): Holova B., Shostakivska N. (2019) Rozvytok krytychnoho myslennia v protsesi vyvchennia anhliiskoi movy [Critical thinking development in the english language learning process]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 138-139 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Date de publication: 4-déc-2019
Date of entry: 13-jan-2020
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 4-5 грудня 2019 року
4-5 December 2019
UDC: 373.31
Number of pages: 2
Page range: 138-139
Start page: 138
End page: 139
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30285
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
URL for reference material: http://otherreferats.allbest.ru/pedagogics/00129961_0.html
References (Ukraine): 1. Московская Н. Л., Муякина В. П. Критическое мышление как образовательная ценность. URL: http://otherreferats.allbest.ru/pedagogics/00129961_0.html (дата обращения: 25.11.2013).
2. Халперн Д. Психология критического мышления. СПб., 2000. 512 с.
3. Лаптинская В. С. Критическое мышление как объект педагогического исследования в системе высшего юридического образования // Вестник Томского гос. пед. ун-та (Tomsk State Pedagogical University Bulletin), 2005. Вып. 5 (49). С. 125–129.
4. Федотовская Е. И. Методика развития критического мышления как важного фактора формирования иноязычной коммуникативной компетенции в специализированных вузах: автореф. дис. … канд. пед. наук. М., 2005.
5. Муштавинская И. В. Роль технологии развития критического мышления в формировании метакогнитивных умений учителя и ученика // Проблемы и перспективы развития образования. Пермь, Меркурий, 2012. С. 19–24.
References (International): 1. Moskovskaia N. L., Muiakina V. P. Kriticheskoe myshlenie kak obrazovatelnaia tsennost. URL: http://otherreferats.allbest.ru/pedagogics/00129961_0.html (Date of appeal: 25.11.2013).
2. Khalpern D. Psikholohiia kriticheskoho myshleniia. SPb., 2000. 512 p.
3. Laptinskaia V. S. Kriticheskoe myshlenie kak obieekt pedahohicheskoho issledovaniia v sisteme vyssheho iuridicheskoho obrazovaniia, Vestnik Tomskoho hos. ped. un-ta (Tomsk State Pedagogical University Bulletin), 2005. Iss. 5 (49). P. 125–129.
4. Fedotovskaia E. I. Metodika razvitiia kriticheskoho myshleniia kak vazhnoho faktora formirovaniia inoiazychnoi kommunikativnoi kompetentsii v spetsializirovannykh vuzakh: avtoref. dis. … kand. ped. nauk. M., 2005.
5. Mushtavinskaia I. V. Rol tekhnolohii razvitiia kriticheskoho myshleniia v formirovanii metakohnitivnykh umenii uchitelia i uchenika, Problemy i perspektivy razvitiia obrazovaniia. Perm, Merkurii, 2012. P. 19–24.
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.