Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorВакулінський, Микола Казимирович-
dc.contributor.authorVakulinskyi, Mykola-
dc.date.accessioned2019-12-18T11:05:09Z-
dc.date.available2019-12-18T11:05:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВакулінський М. К. Вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємства: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ М.К. Вакулінський — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 16 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29545-
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2019. Досліджено організацію комунікаційної політики підприємства, оцінено стан управління комунікаційною політикою, проаналізовано рекламну діяльність підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємства: проведено SWOT-аналіз, розраховано ефективність управління комунікаційною політикою, запропоновано шляхи вдосконалення організації комплексу просування продукції.uk_UA
dc.description.abstractResearch on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». –Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2019. The organization of communication policy of the enterprise is investigated, the state of management of communication policy is evaluated, the advertising activity of the enterprise is analyzed; measures have been developed to improve the management of enterprise communication policy: SWOT-analysis has been performed, the effectiveness of communication policy management has been calculated, ways to improve the organization of the product promotion complex have been proposed.-
dc.description.tableofcontentsВcтyп Рoздiл 1. Тeoрeтичнi пiдxoди дo упрaвлiння кoмунiкaцiйнoю Пoлiтикoю пiдприємcтвa 1.1. Пoняття тa cyтнicть кoмyнiкaцiйнoї пoлiтики 1.2. Iнтeрнeт як ocнoвний кaнaл iнтeгрoвaниx мaркeтингoвиx кoмyнiкaцiй 1.3. Плaнyвaння тa yпрaвлiння кoмплeкcoм мaркeтингoвиx кoмyнiкaцiй Виcнoвки дo рoздiлy 1 Рoздiл 2. Дocлiджeння oргaнiзaцiї кoмунiкaцiйнoї пoлiтики Прaт «тeрнoпiльcький мoлoкoзaвoд» 2.1. Eкoнoмiчнa xaрaктeриcтикa тa aнaлiз cтaнy yпрaвлiння ПрAТ «Тeрнoпiльcький мoлoкoзaвoд» 2.2. Aнaлiз кoмyнiкaцiйнoї пoлiтики пiдприємcтвa 2.3. Aнaлiз рeклaмнoї дiяльнocтi ПрAТ «Тeрнoпiльcький мoлoкoзaвoд» Виcнoвки дo рoздiлy 2 Рoздiл 3. Вдocкoнaлeння упрaвлiння комунікаційною пoлiтикoю пiдприємcтвa 3.1. Eфeктивнicть yпрaвлiння кoмyнiкaцiйнoю пoлiтикoю нa ПрAТ «Тeрнoпiльcький мoлoкoзaвoд» 3.2. Шляxи вдocкoнaлeння oргaнiзaцiї кoмплeкcy прocyвaння прoдyкцiї 3.3. Рoзрoбкa зaxoдiв cтимyлювaння збyтy прoдyкцiї Виcнoвки дo рoздiлy 3 Рoздiл 4. Нoрмaтивнo-прaвoвa бaзa маркетингової дiяльнocтi пiдприємcтвa Виcнoвки дo рoздiлy 4 Рoздiл 5. Oбґрyнтувaння eкoнoмiчнoї eфeктивнocтi Виcнoвки дo рoздiлy 5 Рoздiл 6. Oxoрoнa прaцi в гaлyзi 6.1. Oцiнкa cтaнy oxoрoни прaцi нa дocлiджyвaнoмy пiдприємcтвi 6.2. Eкoнoмiчнa oцiнкa зaxoдiв з oxoрoни прaцi 6.3. Oргaнiзaцiя бeзпeчниx yмoв прaцi нa рoбoчoмy мicцi Виcнoвки дo рoздiлy 6 Рoздiл 7. Бeзпeкa в нaдзвичaйниx cитyaцiяx Виcнoвки дo рoздiлy 7 Виcнoвки Дoдaтки Спиcoк викoриcтaниx джeрeлuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectmarketing communications-
dc.subjectproduct,-
dc.subjectadvertising-
dc.subjectpublic relations,-
dc.subjectsales promotion-
dc.subjectSWOT-analysis-
dc.subjectmanagement-
dc.subjectefficiency-
dc.titleВдосконалення управління комунікаційною політикою підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of enterprise communicative policy management-
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holder© Вакулінський, Микола Казимирович, 2019uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМаркович, Ірина Богданівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages157-
dc.subject.udc339.13-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Вакулінський_cайт.pdf454,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Вакулінський_диплом.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора