Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorБакуліна, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-11T00:17:34Z-
dc.date.available2019-11-11T00:17:34Z-
dc.date.issued2019-11-08-
dc.date.submitted2019-11-08-
dc.identifier.citationМаркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2019. – 263 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29108-
dc.descriptionВ сучасних складних економічних умовах основною проблемою на підприємствах є збут продукції та його стійкість. Як привабити Споживача? Як визначити тенденції ринку і спрогнозувати попит, ціни і, в цілому – своє майбутнє? Створення розгалуженої системи маркетингу на підприємстві дозволяє вирішити окреслені і багато інших питань саме силами підприємства. Роль маркетингу в підприємництві може бути різноплановою, але все більше підприємств звертають увагу на задоволення специфічних потреб споживача і намагаються регулювати ставлення споживача до своєї продукції. Маркетингові технології – це методи, спрямовані на успішну діяльність підприємства на ринку. Застосування маркетингових технологій надає можливість підприємствам забезпечити продажі на цільовому сегменті за рахунок глибокого розуміння потреб споживачів, успішно конкурувати з іншими підприємствами завдяки кращому розумінню тенденцій розвитку ринку, підвищити прибутковість або завоювати більшу частку ринку в залежності від визначених цілей. Знання маркетингових технологій дозволяє вести бізнес більш впевнено, з меншими ризиками.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: концептуальні аспекти розвитку економіки; сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища; інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств та маркетингові технології підприємств сфери послуг.uk_UA
dc.description.tableofcontentsСЕКЦІЯ «КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ»uk_UA
dc.description.tableofcontentsСЕКЦІЯ «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ МІНЛИВОГО РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА»uk_UA
dc.description.tableofcontentsСЕКЦІЯ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ»uk_UA
dc.description.tableofcontentsСЕКЦІЯ «МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ»uk_UA
dc.format.extent263-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectрозвиток економікиuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг послугuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствuk_UA
dc.titleМаркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udcУДК 658.8uk_UA
dc.subject.bbkББК 65.291.3uk_UA
dc.relation.referencesФалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. – 2018. – 266 с.uk_UA
dc.relation.referencesБакуліна Н. Формування та використання мотиваційного механізму розвитку компетенцій персоналу вищих навчальних закладів /Н. Бакуліна //Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2016. – № 21. – С. 114-119.uk_UA
dc.relation.referencesСемикіна М. В. Компенсаційна політика як важіль активізації інноваційної праці /М.В. Семикіна, Т.І. Жеребченко //Соціально-трудові відносини: теорія та практика: зб. наук. пр., 2014. – № 2 (8). – С. 97-102.uk_UA
dc.relation.referencesБакуліна Н.М. Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналом. /Н.М. Бакуліна /Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія. Тернопіль, ФО-П Шпак В. Б., 2017. – С.6-29.uk_UA
dc.relation.referencesПрохоровська С. А. Роль комунікацій в управлінні брендом роботодавця /С.А. Прохоровська, В.М. Островерхов // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. Тернопіль.: Економічна думка, 2015. – Вип. 20. – С. 87-91.uk_UA
dc.relation.referencesКраузе, О.І. Конкурентоспроможність як інструмент гармонійного розвитку вітчизняних підприємств /О.І. Краузе //Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції» «Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності», Сімферополь-Ялта. – 2008. – 17-19 жовтня. – С. 88-90.uk_UA
dc.relation.referencesЯненкова І.Г. Інноваційна діяльність промислових підприємств України: стан та перспективи розвитку /І.Г. Яненкова, С. С. Позур, О.А. Катаєва //Наукові праці. Економіка. 2016. URL: http://economy.chdu.edu.ua/ article/view/107998.uk_UA
dc.citation.conferenceМаркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2019. – 263 c.-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник-перетворено.pdf1,77 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.