Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28770

Назва: Інформаційні технології в дуальній освіті
Інші назви: Informational technologies in dual education
Автори: Лечаченко, Тарас Анатолійович
Lechachenko, Taras
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Лечаченко Т. Інформаційні технології в дуальній освіті / Тарас Лечаченко // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 20-21 червня 2019 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2019. — С. 32–34. — (Математичні моделі та інформаційні технології).
Bibliographic description: Lechachenko T. (2019) Informatsiini tekhnolohii v dualnii osviti [Informational technologies in dual education]. Materialy Ⅳ Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty radiotekhniky, pryladobuduvannia i kompʼiuternykh tekhnolohii" prysviachena 80-ty richchiu z dnia narodzhennia profesora Ya.I. Protsia (Tern., 20-21 June 2019), pp. 32-34 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 2019
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і комп’ютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця
Дата публікації: 20-чер-2019
Дата внесення: 15-лип-2019
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
FOP Palyanitsa V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20-21 червня 2019 року
20-21 June 2019
УДК: 004
Теми: інформаційна технологія
дуальне навчання
цифрові технології
професійна освіта
information technology
dual education
digital technologies
vocational educatio
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 32-34
Початкова сторінка: 32
Кінцева сторінка: 34
Короткий огляд (реферат): У тезах проаналізовано законодавчі ініціативи впровадження дуального навчання в Україні. Висвітлено причини необхідності інформаційної технології дуального навчання. Проаналізовано використання цифрових технологій в дуальному навчанні. Окреслено складові інформаційної технології дуального навчання.
The thesis analyzes the legislative initiatives for the introduction of dual education in Ukraine. The reasons for the need for information technology of dual education are highlighted. The use of digital technologies in dual education has been analyzed. The components of information technology of dual education are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28770
ISBN: 978-617-7331-85-7
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, укладання, оформлення, 2019
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki-
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf
http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74
http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86
Перелік літератури: 1. МОН пропонує до громадського обговорення проект Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» – [Електронний ресурс]. – – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu
2. Про схвалення Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Розпорядження від 19 вересня 2018 р. № 660-р Київ. Кабінет міністрів України. Урядовий портал – [Електронне джерело] – Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki- fahivciv-zadualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
3. Закон України «Про освіту». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
4. Gessler M., The lack of collaboration between companies and schools in the German dual apprenticeship system: historical background and recent data.International journal for research in vocational education and training 4 (2017)2, S. 164-195. https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf
5. Ferns, S, Hickey, R, Hynes, D, Keyes, M, Ryan, R & Smith, J [2017], 'Using digital technologies in the training of craft apprentices: is this the future?', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74.
6. Doherty, A, [2017], 'Using reflective online diary entry to enhance teaching, learning and assessment in online apprenticeships: pedagogy perspective', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86.
7. Кареліна О. В. Концепція інтердіяльнісного навчання //Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). – 2016. – №. 4 (55). – С. 12-16.
References: 1. MON proponuie do hromadskoho obhovorennia proekt Zakonu Ukrainy "Pro profesiinu (profesiino-tekhnichnu) osvitu" – [Electronic resource], – Access mode: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu
2. Pro skhvalennia Kontseptsii pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity: Rozporiadzhennia vid 19 veresnia 2018 y. No 660-r Kyiv. Kabinet ministriv Ukrainy. Uriadovyi portal – [Elektronne dzherelo] – Access mode: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki- fahivciv-zadualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
3. Zakon Ukrainy "Pro osvitu", [Electronic resource], Access mode: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
4. Gessler M., The lack of collaboration between companies and schools in the German dual apprenticeship system: historical background and recent data.International journal for research in vocational education and training 4 (2017)2, S. 164-195. https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf
5. Ferns, S, Hickey, R, Hynes, D, Keyes, M, Ryan, R & Smith, J [2017], 'Using digital technologies in the training of craft apprentices: is this the future?', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74.
6. Doherty, A, [2017], 'Using reflective online diary entry to enhance teaching, learning and assessment in online apprenticeships: pedagogy perspective', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86.
7. Karelina O. V. Kontseptsiia interdiialnisnoho navchannia //Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka (Serie: Pedahohika), 2016, №. 4 (55), P. 12-16.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.