Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28770
Назва: | Інформаційні технології в дуальній освіті |
Інші назви: | Informational technologies in dual education |
Автори: | Лечаченко, Тарас Анатолійович Lechachenko, Taras |
Приналежність: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна |
Бібліографічний опис: | Лечаченко Т. Інформаційні технології в дуальній освіті / Тарас Лечаченко // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 20-21 червня 2019 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2019. — С. 32–34. — (Математичні моделі та інформаційні технології). |
Bibliographic description: | Lechachenko T. (2019) Informatsiini tekhnolohii v dualnii osviti [Informational technologies in dual education]. Materialy Ⅳ Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty radiotekhniky, pryladobuduvannia i kompʼiuternykh tekhnolohii" prysviachena 80-ty richchiu z dnia narodzhennia profesora Ya.I. Protsia (Tern., 20-21 June 2019), pp. 32-34 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 2019 |
Конференція/захід: | Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і комп’ютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця |
Журнал/збірник: | Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця |
Дата публікації: | 20-чер-2019 |
Дата внесення: | 15-лип-2019 |
Видавництво: | ФОП Паляниця В. А. FOP Palyanitsa V. A. |
Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
Часове охоплення: | 20-21 червня 2019 року 20-21 June 2019 |
УДК: | 004 |
Теми: | інформаційна технологія дуальне навчання цифрові технології професійна освіта information technology dual education digital technologies vocational educatio |
Кількість сторінок: | 3 |
Діапазон сторінок: | 32-34 |
Початкова сторінка: | 32 |
Кінцева сторінка: | 34 |
Короткий огляд (реферат): | У тезах проаналізовано законодавчі ініціативи впровадження дуального
навчання в Україні. Висвітлено причини необхідності інформаційної технології
дуального навчання. Проаналізовано використання цифрових технологій в дуальному
навчанні. Окреслено складові інформаційної технології дуального навчання. The thesis analyzes the legislative initiatives for the introduction of dual education in Ukraine. The reasons for the need for information technology of dual education are highlighted. The use of digital technologies in dual education has been analyzed. The components of information technology of dual education are outlined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28770 |
ISBN: | 978-617-7331-85-7 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, укладання, оформлення, 2019 |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74 http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86 |
Перелік літератури: | 1. МОН пропонує до громадського обговорення проект Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» – [Електронний ресурс]. – – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu 2. Про схвалення Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Розпорядження від 19 вересня 2018 р. № 660-р Київ. Кабінет міністрів України. Урядовий портал – [Електронне джерело] – Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki- fahivciv-zadualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti 3. Закон України «Про освіту». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 4. Gessler M., The lack of collaboration between companies and schools in the German dual apprenticeship system: historical background and recent data.International journal for research in vocational education and training 4 (2017)2, S. 164-195. https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf 5. Ferns, S, Hickey, R, Hynes, D, Keyes, M, Ryan, R & Smith, J [2017], 'Using digital technologies in the training of craft apprentices: is this the future?', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74. 6. Doherty, A, [2017], 'Using reflective online diary entry to enhance teaching, learning and assessment in online apprenticeships: pedagogy perspective', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86. 7. Кареліна О. В. Концепція інтердіяльнісного навчання //Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). – 2016. – №. 4 (55). – С. 12-16. |
References: | 1. MON proponuie do hromadskoho obhovorennia proekt Zakonu Ukrainy "Pro profesiinu (profesiino-tekhnichnu) osvitu" – [Electronic resource], – Access mode: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu 2. Pro skhvalennia Kontseptsii pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity: Rozporiadzhennia vid 19 veresnia 2018 y. No 660-r Kyiv. Kabinet ministriv Ukrainy. Uriadovyi portal – [Elektronne dzherelo] – Access mode: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki- fahivciv-zadualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti 3. Zakon Ukrainy "Pro osvitu", [Electronic resource], Access mode: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 4. Gessler M., The lack of collaboration between companies and schools in the German dual apprenticeship system: historical background and recent data.International journal for research in vocational education and training 4 (2017)2, S. 164-195. https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf 5. Ferns, S, Hickey, R, Hynes, D, Keyes, M, Ryan, R & Smith, J [2017], 'Using digital technologies in the training of craft apprentices: is this the future?', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74. 6. Doherty, A, [2017], 'Using reflective online diary entry to enhance teaching, learning and assessment in online apprenticeships: pedagogy perspective', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86. 7. Karelina O. V. Kontseptsiia interdiialnisnoho navchannia //Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka (Serie: Pedahohika), 2016, №. 4 (55), P. 12-16. |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TPARP_2019_Lechachenko_T-Informational_technologies_32-34.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
TPARP_2019_Lechachenko_T-Informational_technologies_32-34.djvu | 50,18 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
TPARP_2019_Lechachenko_T-Informational_technologies_32-34__COVER.png | 485,34 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.