Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28452

Назва: Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор
Інші назви: The factors of motivation atractivness of computer gaming
Автори: Кудінова, А.
Kudinova, A.
Приналежність: Харківський національний університет радіоелектроніки
Kharkiv National University of Radio Electronics
Бібліографічний опис: Кудінова А. Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор / Кудінова А. // Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2019. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 262–263. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Kudinova A. (2019) Faktory motyvatsiinoi pryvablyvosti kompiuternykh ihor [The factors of motivation atractivness of computer gaming]. Materialy Ⅱ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 25-26 April 2019), pp. 262-263 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2019
Конференція/захід: Ⅱ міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 25-кві-2019
Дата внесення: 18-чер-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2019
25-26 April 2019
УДК: 159.9
Теми: комп’ютерні ігри
психологія
мотивація
computer gaming
psychology
motivation
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 262-263
Початкова сторінка: 262
Кінцева сторінка: 263
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28452
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2019
Перелік літератури: 1. Стратонова Н. О. Антропологія відеоігри : соціокультурний аспект формування ідентичності / Н. О. Стратонова // Актуальні проблеми філософії та соціології. – 2016. – С. 150 – 152.
1.1. Штанько В. І. Віртуальний комунікативний простір і проблеми самоідентифікації особистості / В. І. Штанько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Теорія культури і філософія науки. – 2012. – № 1029(1), вип. 47. – С. 5-12.
2. Hainey T., Connolly T., Stansfi eld M., Boyle E. Th e diff erences in motivations of online game players and offl ine game players: A combined analysis of three studies at higher education level. Computers &Education, 2011, vol. 57, issue 4, pp. 2197–2211.
3. Yee, N. Motivations for Play in Online Games / N. Yee // CyberPsychology and Behavior. -January 2007. - No. 9 (6). - P. 772-775.
References: 1. Stratonova N. O. Antropolohiia videoihry : sotsiokulturnyi aspekt formuvannia identychnosti, N. O. Stratonova, Aktualni problemy filosofii ta sotsiolohii, 2016, P. 150 – 152.
1.1. Shtanko V. I. Virtualnyi komunikatyvnyi prostir i problemy samoidentyfikatsii osobystosti, V. I. Shtanko, Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. N. Karazina. Seriia : Teoriia kultury i filosofiia nauky, 2012, No 1029(1), Iss. 47, P. 5-12.
2. Hainey T., Connolly T., Stansfi eld M., Boyle E. Th e diff erences in motivations of online game players and offl ine game players: A combined analysis of three studies at higher education level. Computers &Education, 2011, vol. 57, issue 4, pp. 2197–2211.
3. Yee, N. Motivations for Play in Online Games, N. Yee, CyberPsychology and Behavior. -January 2007, No. 9 (6), P. 772-775.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.