Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28264
Назва: СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Бібліографічний опис: Розглянуто місце управління продажем в системі діяльності підприємства. Зазначено, що воно підпорядковано кінцевій меті – отриманню максимального прибутку на основі найбільш повного задоволення потреб ринку. Зроблено висновок, що проблеми управління продажем представляють собою невідповідність його форм і методів в реальній ситуації, що склалася на товарних ринках.
Дата публікації: 6-чер-2019
Дата подання: 26-тра-2019
Дата внесення: 10-чер-2019
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
УДК: 339.138
JEL: G30, M31
Теми: проблеми, управління продажем, управління взаємовідносинами з клієнтами, інформаційні технології, електронна комунікація, індивідуальний маркетинг.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто місце управління продажем в системі діяльності підприємства. Зазначено, що воно підпорядковано кінцевій меті – отриманню максимального прибутку на основі найбільш повного задоволення потреб ринку. Зроблено висновок, що проблеми управління продажем представляють собою невідповідність його форм і методів в реальній ситуації, що склалася на товарних ринках. Наведено перелік сучасних основних проблем управління продажем. Звернена увага на те, що однією із них є перехід від орієнтації на прибуткових транзакціях до концентрації зусиль на пожиттєвих доходах клієнтах. Запропоновано ряд заходів з вирішення цієї проблеми. Вказується на важливість перетворення компанії в кращого постачальника (продавця) товарів для певних цільових ринків замість продажу їх різним споживачам (всіх підряд). Підкреслюється значення в удосконаленні управління продажем впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Викладено і ряд інших проблем управляння продажем з відповідними пропозиціями, щодо їх розв’язання. Розглянуто, зокрема, розширення системи електронної комунікації; приділена увага покращенню інформаційних технологій пов’язаних із продажем; обґрунтовано перехід від управління окремими продавцями в процесі продажу до створення команди продавців; підкреслені роль і значення переходу від масового до індивідуального маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28264
Перелік літератури: 1. Штефанич Д, Дячун О. Управління продажем, його функції та об’єктна орієнтація. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2016. №2. С.124 - 132 2. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг – менеджмент. Питер, 2012. – 816 c. 3. Системи управління взаємовідносинами із клієнтами. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami 4. Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu 5. Цікаві факти про Інтернет-торгівлю у світі у 2018 році. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/. 6. Електронна комерція в Україні в 2018 році. URL: https://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/ 7. Основні проблеми інтернет-торгівлі – інформаційний бізнес. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli 8. Індивідуальний маркетинг. URL: https://psyera.ru/2758/individualnyy-marketing 9. Розан Л. Стиро, Уильям Дж. Стэнсон, Грегори А.Рич. Управление продажами. Москва, Издательский дом Гребенщикова, 2007. – 165 c.
References: 1. Shtefanych D, Dyachun O. (2016) Upravlinnya prodazhem, yoho funktsiyi ta obʺyektna oriyentatsiya. Visnyk Ternopilʹsʹkoho natsionalʹnoho ekonomichnoho universytetuBulletin of the Ternopil National University of Economics. no.2. pp.124 – 132 2. Kotler F., Keller K.L. (2012) Marketynh - menedzhment. Pyter, 2012. 3. Systemy upravlinnya vzayemovidnosynamy iz kliyentiv. Available at: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami 4. Vykorystannya informatsiynykh tekhnolohiy u marketynhu. Available at: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu 5. Tsikavi fakty pro Internet-torhivlyu v sviti u 2018 rotsi. Available at: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/. 6. Elektronna komertsiya v Ukrayini v 2018 rotsi. Available at: https://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/ 7. Osnovni problemy internet-torhivli - informatsiynyy biznes. Available at: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli 8. Indyvidualʹnyy marketynh. Available at: https://psyera.ru/2758/individualnyy-marketing 9. Rozan L. Styro, Uylʹyam Dzh. Sténson, Hrehory A.Rych. (2007) Upravlenye prodazhamy. Moscow, Yzdatelʹskyy dom Hrebenshchykova, 2007. – 165 c.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19rsvpup_zrazok.pdf729,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора