Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27916

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorБаб'як, Г.П.-
dc.contributor.authorБакуліна, Н.М.-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorІлляшенко, С.М.-
dc.contributor.authorІлляшенко, Н.С.-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorМулярчук, В.М.-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Адріївна-
dc.contributor.authorПушкар, З.М.-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorТимошик, Михайло Морозенкович-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШпилик, Олександра Богданівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorТимошик, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.authorКирич, Наталія Богданівна-
dc.contributor.authorПогайдак, О.Б.-
dc.contributor.authorМалюта, Людмила Ярослівівна-
dc.date.accessioned2019-04-16T11:20:34Z-
dc.date.available2019-04-16T11:20:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЕкономічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27916-
dc.descriptionМонографія є результатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу економічних, соціальних та психологічних аспектів сучасних маркетингових технологій. Розглянуто маркетингові аспекти моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку, приділено увагу питанням управління ризиками на промислових підприємствах, сформульовано орієнтири розвитку бізнесу. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів.uk_UA
dc.description.abstractВ колективній монографії проведено аналітичне обґрунтування концепцій формування ринкового попиту, зокрема, визначено особливість мерчандайзингу в різних сферах послуг, досліджено комплекс продажів в системі «маркетинг-мікс» підприємства та маркування продукції, а також охарактеризовано питання використання інтернет ресурсу та формування мережевих ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту. Заслуговує на увагу запропонований вченими маркетинговий інструментарій моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства, а також проведений маркетинговий аналіз конкурентних переваг і конкурентоздатності промислових підприємств України, основні підходи до управління ризиками на промислових підприємствах. Важливими на сьогоднішній день залишаються питання стратегічного управління розвитком підприємств. В цьому контексті в монографії визначено важливість та необхідність використання стратегії диверсифікації, досліджено стратегічні та тактичні орієнтири розвитку бізнесу, а також розглянуто питання стратегії управління персоналом. Викладені у монографії результати досліджень колективу авторів актуальні і характеризуються новизною. Структура і зміст монографії доводять, що авторам вдалося проаналізувати найважливіші економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій і виявити особливості їх використання як інструменту оптимізації виробничо-господарської діяльності підприємств в умовах сучасного науково-технічного середовища.uk_UA
dc.description.tableofcontentsБаб’як Г. П. Відбір персоналу – основа технологій управління якістю персоналуuk_UA
dc.description.tableofcontentsБакуліна Н.М. Креативна економіка в сфері освітиuk_UA
dc.description.tableofcontentsБурліцька О.П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послугuk_UA
dc.description.tableofcontentsГолда Н.М. Комплекс продажів в системі “маркетинг-мікс” підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsІлляшенко С.М., Ілляшенко Н.С. Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспектиuk_UA
dc.description.tableofcontentsКраузе О.І. Розвиток автомобілебудівної промисловості Китаюuk_UA
dc.description.tableofcontentsМіщук О.І., Гарасим Л.Г. Корпоративний імідж і його роль у виробничій діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsМулярчук В.М. Диверсифікація як стратегічний напрям розвитку бізнесуuk_UA
dc.description.tableofcontentsОксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Маркування продукціїuk_UA
dc.description.tableofcontentsПушкар З. М., Пушкар Б. Т. Сутність стратегії управління персоналомuk_UA
dc.description.tableofcontentsРожко Н.Я. Маркетинговий аналіз конкурентних переваг і конкурентоздатності промислових підприємств Україниuk_UA
dc.description.tableofcontentsСеменюк С.Б., Семенюк А.І. Стратегічні і тактичні орієнтири розвитку бізнесуuk_UA
dc.description.tableofcontentsФалович В.А., Ціх Г.В., Тимошик М.М. Концептуальні підходи до управління ризиками на промислових підприємствахuk_UA
dc.description.tableofcontentsХимич І.Г., Тимошик Н.С. Щастя залежить тільки від нас: як зуміти пристосовуватися до реалій життяuk_UA
dc.description.tableofcontentsШпилик С.В., Шпилик О.Б. Поняття та особливості використання інтернет ресурсу у сучасному маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontentsЯкимишин Л.Я., Піняк І.Л. Сучасні тенденції формування мережевих ланцюгів поставок товарів повсякденного попитуuk_UA
dc.description.tableofcontentsАндрушків Б. М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Малюта Л.Я. Шляхи вирішення проблем мотиваціїї праці у контекстах реалізації економічних, соціальних та маркетингових технологійuk_UA
dc.format.extent231-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Шпак В. Б.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectмаркетинг послугuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectкорпоративний іміджuk_UA
dc.subjectуправління ризикамиuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectінтернет маркетингuk_UA
dc.subjectмотивація праціuk_UA
dc.subjectланцюги поставокuk_UA
dc.titleЕкономічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяuk_UA
dc.typeMonographuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.referencesБаб’як Г. П. Відбір персоналу – основа технологій управління якістю персоналуuk_UA
dc.relation.referencesБакуліна Н.М. Креативна економіка в сфері освітиuk_UA
dc.relation.referencesБурліцька О.П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг..uk_UA
dc.relation.referencesГолда Н.М. Комплекс продажів в системі “маркетинг-мікс” підприємстваuk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С.М., Ілляшенко Н.С. Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспектиuk_UA
dc.relation.referencesКраузе О.І. Розвиток автомобілебудівної промисловості Китаюuk_UA
dc.relation.referencesМіщук О.І., Гарасим Л.Г. Корпоративний імідж і його роль у виробничій діяльності підприємстваuk_UA
dc.relation.referencesМулярчук В.М. Диверсифікація як стратегічний напрям розвитку бізнесуuk_UA
dc.relation.referencesОксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Маркування продукціїuk_UA
dc.relation.referencesПушкар З. М., Пушкар Б. Т. Сутність стратегії управління персоналомuk_UA
dc.relation.referencesРожко Н.Я. Маркетинговий аналіз конкурентних переваг і конкурентоздатності промислових підприємств Україниuk_UA
dc.relation.referencesСеменюк С.Б., Семенюк А.І. Стратегічні і тактичні орієнтири розвитку бізнесуuk_UA
dc.relation.referencesФалович В.А., Ціх Г.В., Тимошик М.М. Концептуальні підходи до управління ризиками на промислових підприємствахuk_UA
dc.relation.referencesХимич І.Г., Тимошик Н.С. Щастя залежить тільки від нас: як зуміти пристосовуватися до реалій життяuk_UA
dc.relation.referencesШпилик С.В., Шпилик О.Б. Поняття та особливості використання інтернет ресурсу у сучасному маркетингуuk_UA
dc.relation.referencesЯкимишин Л.Я., Піняк І.Л. Сучасні тенденції формування мережевих ланцюгів поставок товарів повсякденного попитуuk_UA
dc.relation.referencesАндрушків Б. М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Малюта Л.Я. Шляхи вирішення проблем мотиваціїї праці у контекстах реалізації економічних, соціальних та маркетингових технологійuk_UA
dc.citation.conferenceЕкономічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monografija_2019.pdf2,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Monografija_2019.djvu2,62 MBDjVuПереглянути/відкрити
Monografija_2019-1__COVER.png53,34 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора