Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27866

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorGolda, Nadia-
dc.date.accessioned2019-03-06T06:43:30Z-
dc.date.available2019-03-06T06:43:30Z-
dc.date.created2018-01-31-
dc.date.issued2018-01-31-
dc.date.submitted2018-11-03-
dc.identifier.citationГолда Н. М. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії / Надія Голда // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 31–35. — (Економіка та управління підприємствами).-
dc.identifier.issn2409-8892-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27866-
dc.description.abstractУзагальнено основні підходи до процесу визначення ефективності реклами в сфері туристичних послуг. Запропоновано використання синергічного ефекту для вдосконалення процесу планування рекламної кампанії. Описана методика передбачає комплексний підхід до визначення ефективності рекламної кампанії, яка є функцією від одночасного використання ЗМІ: електронних, друкованих та зовнішніх носіїв. Досліджено, що при врахуванні сенергічного ефекту медіа планування збуту продукції під впливом різних рекламоносіїв розглядається як сумарна функція, що досягається в сегменті в період часу t від k рекламоносіїв-
dc.description.abstractThe main approaches to the process of determining the effectiveness of advertising in the field of tourism services are summarized. The use of synergistic effect to improve the planning process of the advertising campaign is proposed. The described methodology provides an integrated approach to determining the effectiveness of an advertising campaign, which is a function of the simultaneous use of the media: electronic, print and external media. It is investigated that when considering the energy effect of media planning, sales of products under the influence of various advertising carriers is considered as a total function achieved in the segment in the time period t from k of the advertising carriers.-
dc.format.extent31-35-
dc.language.isouk-
dc.publisherТНТУ-
dc.publisherTNTU-
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (53), 2017-
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (53), 2017-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectреклама-
dc.subjectрекламна кампанія-
dc.subjectсинергічний ефект-
dc.subjectефективність реклами-
dc.subjectмедіапланування-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectadvertising-
dc.subjectadvertising campaign-
dc.subjectsynergy effect-
dc.subjectadvertising effectiveness-
dc.subjectmedia planning-
dc.titleНовітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії-
dc.title.alternativeNew approaches to determining efficiency advertisements in the tourist industry-
dc.typeArticle-
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017-
dc.format.pages5-
dc.subject.udc339.13-
dc.relation.references1. Краско, Т.И. Психология рекламы [Текст] / Т.И. Краско. – Харьков: Студцентр, 2004. – 212 с.-
dc.relation.references2. Липчук, В.В. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. посібник [Текст] / В.В. Липчук, А.П. Дудяк, С.Я. Бугіль. // – Львів: “Новий світ–2000”, “Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.-
dc.relation.references3. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. [Текст] / Е. Ромат – СПб.: Питер, 2003. – 560 с.-
dc.relation.referencesen1. Krasko, T.I. Psikholohiia reklamy [Text], T.I. Krasko, Kharkov: Studtsentr, 2004, 212 p.-
dc.relation.referencesen2. Lypchuk, V.V. Marketynh: osnovy teorii ta praktyky: navch. posibnyk [Text], V.V. Lypchuk, A.P. Dudiak, S.Ya. Buhil., Lviv: "Novyi svit–2000", "Mahnoliia plius", 2003, 288 p.-
dc.relation.referencesen3. Romat E. Reklama. 6-e izd. [Text], E. Romat – SPb., Piter, 2003, 560 p.-
dc.identifier.citationenGolda N. (2017) Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii industrii [New approaches to determining efficiency advertisements in the tourist industry]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 53, no 2, pp. 31-35 [in Ukrainian].-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2017.02.031-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна-
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine-
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету-
dc.citation.volume53-
dc.citation.issue2-
dc.citation.spage31-
dc.citation.epage35-
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2017, № 2 (53)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.