Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27804
Назва: Роль бенчмаркінгу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Role of the benchmarking in improving the competitiveness of enterprises
Автори: Артеменко, Людмила Борисівна
Бібліографічний опис: Висвітлюються основні переваги застосування бенчмаркінгу з позиції підвищення конкурентоспроможності підприємства та його продукції:
Конференція/захід: Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах
Дата публікації: 6-тра-2016
Дата внесення: 22-лют-2019
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя. Тернопіль: Крок, - 2016 - 219 с.
УДК: 339.138
Теми: конкурентоспроможність підприємства
Діапазон сторінок: С.153 - 155
Короткий огляд (реферат): Розглядається роль та переваги бенчмаркінгу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства.
Опис: Трактування терміну "бенчмаркінг" науковцями.
Зміст: Висновок: розробка алгоритму проведеня бенчмаркінгу, як необхідна умова підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27804
URL-посилання пов’язаного матеріалу: 1. Camp R. C. Benchmarking: the search for industry best practices that lead to superior performance. — New York: Productivity press, 2006. — 299 p. 2. McNair C. J. Benchmarking: a tool for continuous improvement / McNair C. J., Lei fried K. H. J. — New York: Wiley, 1995. — 368 p.
Перелік літератури: 1. Camp R. C. Benchmarking: the search for industry best practices that lead to superior performance. — New York: Productivity press, 2006. — 299 p. 2. McNair C. J. Benchmarking: a tool for continuous improvement / McNair C. J., Lei fried K. H. J. — New York: Wiley, 1995. — 368 p. 3. Гончарук А. Г. Бенмаркинг як метод управління ефективністю підприємства / А. Г. Гончарук // Труды Одесского политехнического университета. – 2007. – Вип. 1 (27). – С.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бенчмаркінг (МК 16).docx25,59 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора