Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27263

Title: Аналіз технологій синтезу документації програмного забезпечення комп’ютерних систем
Authors: Лупенко, Анатолій Миколайович
Бігальський, Богдан Петрович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Лупенко А. М. Аналіз технологій синтезу документації програмного забезпечення комп’ютерних систем / А. Лупенко, Б. Бігальський // Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 12-13 грудня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 72. — (Комп’ютерні системи та мережі).
Bibliographic description (International): Lupenko A. M., Bihalskyi B. P. (2018) Analiz tekhnolohii syntezu dokumentatsii prohramnoho zabezpechennia kompiuternykh system. Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 12-13 December 2018), pp. 72 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2018
Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies", 2018
Conference/Event: Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Issue Date: 12-Des-2018
Date of entry: 10-Jan-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 12-13 грудня 2018 року
12-13 December 2018
UDC: 004.01
Number of pages: 1
Page range: 72
Start page: 72
End page: 72
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27263
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.