Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.authorШевчук, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-12-27T20:31:32Z-
dc.date.available2018-12-27T20:31:32Z-
dc.date.issued2018-12-27-
dc.date.submitted2018-12-27-
dc.identifier.citationШевчук Т.О. автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Тернопіль: ТНТУ, 2018.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26886-
dc.description.abstractШевчук Т. О. Стратегічний розвиток підприємства на інноваційних засадах (на прикладі ТОВ ПКФ «Євростар»). Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління інноваційною діяльністю». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2018. Магістерська робота присвячена проблемі стратегічного розвитку підприємства на інноваційних засадах. В контексті цього досліджено сучасні передумови та перспективи стратегічного розвитку підприємств з акцентом на інноваційній його компоненті, розглянуто стратегічний набір та особливості кожної із запропонованих його стратегій; проведено аналіз основних техніко-економічних та фінансових показників діяльності підприємства ТОВ ПКФ «Євростар», представлено РЕSТ- та SWOT-аналізи; обґрунтовано напрями інноваційної політики та формування стратегічного набору для забезпечення розвитку досліджуваного підприємства, запропоновано реалізацію інноваційного проекту по оновленню його матеріально-технічної бази та напрями проведення ефективної рекламної кампанії. Ключові слова: ефективність, інновації, збут, маркетинг, прибуток, реклама, рентабельність, стратегічний розвиток, стратегічний набір, стратегія, управління.uk_UA
dc.description.tableofcontentsУ вступі обґрунтовано актуальність магістерської роботи, визначено мету та основні завдання, сформульовано об’єкт, предмет, методи дослідження, відображено практичне значення отриманих результатів, наведено дані щодо апробації результатів магістерського дослідження за визначеною темою. У першій – теоретичній частині – «Теоретичні основи забезпечення стратегічного розвитку підприємства» висвітлено сучасні передумови та перспективи стратегічного розвитку підприємств; розглянуто питання вибору стратегій промислового підприємства, представлено їх класифікацію у контексті забезпечення інноваційного розвитку. У результаті проведених досліджень стратегічного управління промислового підприємства розглянуто понятійно-категоріальний апарат стосовно визначень: «стратегічне управління», «стратегічне планування», «стратегія», «стратегічний розвиток підприємства». Проаналізовано класифікаційну характеристику основних стратегій розвитку підприємства у його стратегічному наборі. Стратегії розвитку діяльності підприємств поділяють на декілька великих груп: - продуктові (портфельні, підприємницькі, бізнес-стратегії); - функціональні (науково-технічні, виробничі, маркетингові, сервісні); - ресурсні (фінансові, трудові, інформаційні, матеріально-технічні); - організаційно-управлінські (технології, структури, методи управління). Як відомо, кожне підприємство, яке веде конкурентну боротьбу на ринку, користується певною стратегією. Така стратегія може розроблятися через процес планування або ж розгортатися приховано через діяльність різних підрозділів і відділів фірми. Для того, щоб правильно сформулювати стратегію або ідентифікувати приховану стратегію, необхідно знати, які ж види стратегій існують взагалі і які з них можуть бути вибрані для конкретного підприємства при тих чи інших обставинах. Система класифікації стратегій підприємства включає низку ознак, за якими стратегії поділяються на окремі групиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject073uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.titleСтратегічний розвиток підприємства на інноваційних засадах (на прикладі ТОВ ПКФ «Євростар»)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.relation.references1. Шевчук Т.О. Визначення впливу інновацій на розвиток промисловості України у складних умовах трансформаційних перетворень / Б.М. Андрушків, С.О. Богданюк, Т.О. Шевчук // Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку» пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (м. Тернопіль, 23 березня 2018 року). – Тернопіль: 2018. – 82 с. – С. 10-11. 2. Шевчук Т.О. Окреслення ролі інновацій в економічному зростанні вітчизняних підприємств / Б.М. Андрушків, С.О. Богданюк, Т.О. Шевчук // Збірник тез Міжнародної науково-технічної конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання» в 2-х т. (26 – 27 квітня 2018 року). – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018. – Т.2. – 216 с. – С.66-67.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук Т.О.pdf75,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Автореферат Шевчук Т.О.pdf263,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора