Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОксентюк, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorКачур, Ігор Павлович-
dc.date.accessioned2018-12-20T11:38:04Z-
dc.date.available2018-12-20T11:38:04Z-
dc.date.issued2018-12-20-
dc.date.submitted2018-12-10-
dc.identifier.citationКачур І.П. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Ігор Павлович Качур; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 181 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26395-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Качур І.П. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Ігор Павлович Качур; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 181 с. Магістерська робота: 181 с., 9 рис., 34 табл., 10 додатків, 101 літературне джерело. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства. Метою роботи є вивчення теоретичних аспектів організації маркетингової діяльності на підприємстві, аналіз особливостей маркетингової діяльності ПАТ «ТерА» та розробка шляхів її удосконалення. Методи дослідження − традиційні методи і прийоми економічного аналізу (табличний, графічний), економічно-математичні методи. Досліджено організацію маркетингової діяльності підприємства, оцінено процес управління маркетинговою товарною політикою, проаналізовано систему просування продукції підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства: вдосконалення товару та оптимізації товарного асортименту, підвищення рівня конкурентоспроможності товарів, використання маркетингових інструментів для покращення діяльності підприємства. Результати впроваджені в діяльність ПАТ «ТерА». Ключові слова: організація маркетингової діяльності, товар, ціна, розподіл, комунікації, процес управління, конкурентоспроможність, інформація, стратегія.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectорганізація маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleДослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА»uk_UA
dc.title.alternativeResearch of the organization of marketing activity at the enterprise, for example, PJSC «TerA»uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holderТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2018uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.378uk_UA
dc.identifier.citationenKachur I.P. Research of the organization of marketing activity at the enterprise, for example, PJSC «TerA» [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 073 / Igor Kachur; TNTU. – Ternopil: IE Shpak V.B., 2018. - 181 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Качур.pdf327,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора