Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26358
Назва: Удосконалення маркетингового інструментарію ресурсозабезпечення підприємств
Бібліографічний опис: Удосконалення маркетингового інструментарію ресурсозабезпечення підприємств / Вадим Ратинський. – Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2018. – 301с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 18-гру-2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26358
Розташовується у зібраннях:Зібрання книг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.