Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26276

Назва: Особливості маркетингової діяльності в інтернет
Інші назви: Features of internet marketing activity
Автори: Кушнірук, Наталія
Kushniruk, Nataliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Іван Пулюя
Бібліографічний опис: Кушнірук Н. Особливості маркетингової діяльності в інтернет / Наталія Кушнірук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 182–183. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Kushniruk N. (2018) Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti v internet [Features of internet marketing activity]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 182-183 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 182-183
Початкова сторінка: 182
Кінцева сторінка: 183
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26276
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.confcontact.com/2016-ekonomika-i-menedzhment/6_golej.htm
https://studfiles.net/preview/1756223/page:2/
Перелік літератури: 1. Особливості і переваги інтернет-маркетингу у порівняні з традиційним маркетингом [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.confcontact.com/2016-ekonomika-i-menedzhment/6_golej.htm
2. Пономаренко, В.С. Інформаційні системи в економіці / В.С. Пономаренко, І.О. Золотарьова, Р.К. Бутова, Г.О. Плеханова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://studfiles.net/preview/1756223/page:2/
References: 1. Osoblyvosti i perevahy internet-marketynhu u porivniani z tradytsiinym marketynhom [Electronic resource], Access mode: http://www.confcontact.com/2016-ekonomika-i-menedzhment/6_golej.htm
2. Ponomarenko, V.S. Informatsiini systemy v ekonomitsi, V.S. Ponomarenko, I.O. Zolotarova, R.K. Butova, H.O. Plekhanova [Electronic resource], Access mode: https://studfiles.net/preview/1756223/page:2/
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.