Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26268

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанилків, Михайло
dc.contributor.authorDanilkov, Myhailo
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:06Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:06Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationДанилків М. Особливості SSM-маркетингу / Михайло Данилків // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 164–165. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26268-
dc.format.extent164-165
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.relation.urihttp://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
dc.titleОсобливості SSM-маркетингу
dc.title.alternativeFeatures of SSM-marketing
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc378.1
dc.relation.references1. Монастирський, Г.Л. Social Media Marketing як інструмент просування підприємств-надавачів транспортних послуг / Г.Л. Монастирський, Л.Я. Турчин // Економічний аналіз: зб. наук. праць. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2018. – Т.28. – № 1. – С. 258-264.
dc.relation.references2. Романишин, С.Б. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах / Романишин С. Б., Греськів І. Р. // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2015. – № 819. – С. 183-188.
dc.relation.references3. Сапега І.І. Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в Інтернеті / І.І. Сапега [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
dc.relation.referencesen1. Monastyrskyi, H.L. Social Media Marketing yak instrument prosuvannia pidpryiemstv-nadavachiv transportnykh posluh, H.L. Monastyrskyi, L.Ya. Turchyn, Ekonomichnyi analiz: zb. nauk. prats, Ternopil: Vydavnycho-polihrafichnyi tsentr Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu "Ekonomichna dumka", 2018, V.28, No 1, P. 258-264.
dc.relation.referencesen2. Romanyshyn, S.B. Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti v sotsialnykh merezhakh, Romanyshyn S. B., Hreskiv I. R., Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 2015, No 819, P. 183-188.
dc.relation.referencesen3. Sapeha I.I. Osoblyvosti kontent-marketynhu yak samostiinoho elementu prosuvannia v Interneti, I.I. Sapeha [Electronic resource] – Access mode: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
dc.identifier.citationenDanilkov M. (2018) Osoblyvosti SSM-marketynhu [Features of SSM-marketing]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 164-165 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage164
dc.citation.epage165
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.