このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26268

タイトル: Особливості SSM-маркетингу
その他のタイトル: Features of SSM-marketing
著者: Данилків, Михайло
Danilkov, Myhailo
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Данилків М. Особливості SSM-маркетингу / Михайло Данилків // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 164–165. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description (International): Danilkov M. (2018) Osoblyvosti SSM-marketynhu [Features of SSM-marketing]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 164-165 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 9-11月-2018
Date of entry: 6-12月-2018
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 378.1
Number of pages: 2
Page range: 164-165
Start page: 164
End page: 165
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26268
URL for reference material: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
References (Ukraine): 1. Монастирський, Г.Л. Social Media Marketing як інструмент просування підприємств-надавачів транспортних послуг / Г.Л. Монастирський, Л.Я. Турчин // Економічний аналіз: зб. наук. праць. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2018. – Т.28. – № 1. – С. 258-264.
2. Романишин, С.Б. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах / Романишин С. Б., Греськів І. Р. // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2015. – № 819. – С. 183-188.
3. Сапега І.І. Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в Інтернеті / І.І. Сапега [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
References (International): 1. Monastyrskyi, H.L. Social Media Marketing yak instrument prosuvannia pidpryiemstv-nadavachiv transportnykh posluh, H.L. Monastyrskyi, L.Ya. Turchyn, Ekonomichnyi analiz: zb. nauk. prats, Ternopil: Vydavnycho-polihrafichnyi tsentr Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu "Ekonomichna dumka", 2018, V.28, No 1, P. 258-264.
2. Romanyshyn, S.B. Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti v sotsialnykh merezhakh, Romanyshyn S. B., Hreskiv I. R., Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 2015, No 819, P. 183-188.
3. Sapeha I.I. Osoblyvosti kontent-marketynhu yak samostiinoho elementu prosuvannia v Interneti, I.I. Sapeha [Electronic resource] – Access mode: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。