Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26235

Tytuł: Імідж-стратегії підприємства як основа його успіху
Inne tytuły: Company image strategy as a base of success
Authors: Химич, Ірина Григорівна
Тимошик, Наталія Степанівна
Подвірна, Тетяна Володимирівна
Khymych, Iryna
Tymoshyk, Nataliia
Podvirna, Tetyana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Химич І. Г. Імідж-стратегії підприємства як основа його успіху / Ірина Химич, Наталія Тимошик, Тетяна Подвірна // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 100–101. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description: Khymych I., Tymoshyk N., Podvirna T. (2018) Imidzh-stratehii pidpryiemstva yak osnova yoho uspikhu [Company image strategy as a base of success]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 100-101 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 336
13
Strony: 2
Zakres stron: 100-101
Główna strona: 100
Strona końcowa: 101
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26235
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi