Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26203

Títol: Зовнішня інформація при проведенні маркетингових досліджень
Altres títols: External information for marketing investigations
Autor: Огінський, Василь
Ohinskyi, Vasyl
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Огінський В. Зовнішня інформація при проведенні маркетингових досліджень / Василь Огінський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 40–41. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Ohinskyi V. (2018) Zovnishnia informatsiia pry provedenni marketynhovykh doslidzhen [External information for marketing investigations]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 40-41 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 9-de -2018
Date of entry: 6-de -2018
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 40-41
Start page: 40
End page: 41
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26203
References (Ukraine): 1. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович. - Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2018. - 266 с.
References (International): 1. Falovych V.A. Rozvytok emerdzhentnykh vlastyvostei lantsiuha postavok investytsiinykh tovariv, V.A. Falovych, Ternopil, FOP Palianytsia V.A., 2018, 266 p.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.